Dus je bent voor de totale vernietiging van Gaza met een kleine schaamhaag van woordspelletjes.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Door te gaan met wat Israël nu aan het doen is, idealiter was men er ook eerder ingegaan.
Zoiets noemen we mosterd na de maaltijd als inmiddels al je grote steden al zijn overgenomen door islamitisch tuigquote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Bedenk als je dit nieuws leest, dat Zweden intussen hun asielinstroom met 90% hebben doen dalen. ja, dat lees je goed.
Iets hier over gehoord op nu.nl of nos.nl?
Me neither.
Dat gaat juridisch nog heel lastig zijn die aantijging te bewijzen.quote:
Gewoon door blijven bleren misschien gaan mensen op den duur er in mee.quote:
Het institutioneel racisme ten opzichte van volkse mensen zit er diep in.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat heb jij liever?
Een of andere Ria uit een volkswijk die haar halve leven niet heeft gewerkt?
Of een Mohammed uit Syrie die ondanks zijn hoge diploma een kapperszaak is begonnen?
quote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Bedenk als je dit nieuws leest, dat Zweden intussen hun asielinstroom met 90% hebben doen dalen. ja, dat lees je goed.
Me neither.
Goeie poging wel.quote:STOCKHOLM, Jan 9 (Reuters) - The number of people applying for asylum in Sweden dropped by 30% in 2025 to the lowest level since 1985, with the right-of-centre government saying it planned to further tighten rules this year ahead of an election in September.
Nee, dat moet je gewoon zelf regelen, makkelijk zat.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Toch blijf ik bij mijn mening dat men wapens moet uitdelen aan bedreigden, zodat die zo'n bedreigend persoon onmiddellijk kunnen wegschieten.
Ja, want daar zal het aan liggen. Niet die overduidelijk racistische drek of oproepen tot vernietiging van Palestijnen. Dat is lekker ontopic.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat gaat juridisch nog heel lastig zijn die aantijging te bewijzen.
Je weet ondertussen dit topic weer lekker te derailen zeg.
Ik heb liever dat iedereen zijn bijdrage levert, of het nou een kakker is of een kamperquote:Op maandag 1 juni 2026 23:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Het institutioneel racisme ten opzichte van volkse mensen zit er diep in.
En zak jij ook maar een meter in de stront met je debiele aannames.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:03 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Het institutioneel racisme ten opzichte van volkse mensen zit er diep in.
Racisme? Heb je hier enkele voorbeelden van?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:04 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, want daar zal het aan liggen. Niet die overduidelijk racistische drek of oproepen tot vernietiging van Palestijnen. Dat is lekker ontopic.
Oh daar hebben we 'm weer. Lees gewoon dit topic terug.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Racisme? Heb je hier enkele voorbeelden van?
Ja, 2025 zijn de laatst gepubliceerde cijfers. Maar je hebt vast een bron voor me?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef Homey het volgende:
[..]
check 2026, meneer die nog in vorig jaar leeft.
Ik heb volgens mij nergens racistische posts gezien hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh daar hebben we 'm weer. Lees gewoon dit topic terug.
Voorbeeldje:quote:Op maandag 1 juni 2026 23:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens racistische posts gezien hier.
Het is makkelijk zulke beschuldigingen te doen, maar onderbouw het gewoon als je het dan doet. Nu zijn het niets meer dan vage verdachtmakingen, waar niemand iets mee kan.
(klik terug) inb4: "Jamaar Palestijnen zijn geen ras".quote:
Niet nodig, ik verstop me niet. Palestijnen zijn het laatste volk op deze planeet die een eigen staat verdienen en dat dan ook nog eens op onze kosten. Deze barbaren verdienen geen greintje mededogen, alles wat ze nu overkomt verdienen ze ook gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Racisme? Heb je hier enkele voorbeelden van?
Hier staat het inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Me neither.
Onzin, Nederland publiceert ook elke week de instroom.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, 2025 zijn de laatst gepubliceerde cijfers. Maar je hebt vast een bron voor me?
En Zweden heeft geen opt-out.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:12 schreef Swango het volgende:
[..]
Hier staat het inderdaad.
In vergelijking met de piek in 2015 is de asielinstroom in Zweden met ruim 90% afgenomen tot het laagste niveau in bijna dertig jaar. Waar het land tien jaar geleden nog ruim 160.000 asielzoekers per jaar ontving, schommelt het aantal eerste asielaanvragen de afgelopen jaren rond de 6.000 à 7.000 per jaar.
bron: OECD
Dan moet het een kleine moeite zijn om een bron te geven?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Onzin, Nederland publiceert ook elke week de instroom.
De gutmensch c.q. gewezen weldoeners reageren altijd op deze wijze als ze hun zin/gelijk niet krijgen. Net als een driftige peuter van 3 jaar .....quote:Op maandag 1 juni 2026 22:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien zou jij eens niet zo op de man moeten spelen stumpertje.
Ik zie daar geen racisme in? Wel vijandigheid jegens de Palestijnen, dat is iets anders dan racisme. Racisme wil zeggen dat er op basis van onveranderlijke kenmerken wordt gesteld dat mensen minderwaardig zouden zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:10 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
[..]
(klik terug) inb4: "Jamaar Palestijnen zijn geen ras".
Dat is een zeer uitgesproken mening, maar niet racistisch.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verstop me niet. Palestijnen zijn het laatste volk op deze planeet die een eigen staat verdienen en dat dan ook nog eens op onze kosten. Deze barbaren verdienen geen greintje mededogen, alles wat ze nu overkomt verdienen ze ook gewoon.
Zie andere poster met oecdquote:Op maandag 1 juni 2026 23:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dan moet het een kleine moeite zijn om een bron te geven?
Waarom besluiten Nederlandse Universiteiten eigenlijk op eigen houtje om Palestijnen te verwelkomen? Klinkt eigenlijk als activisme via openbare instellingen.quote:Nederlandse universiteiten hebben plek voor de Gazaanse studenten, maar de VVD'er is ervan overtuigd dat het een trucje is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |