Jawel hoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij dan niet wat met bedreigen wordt bedoeld?
Openlucht TBS klinkt wel gezellig. Is dat dan met of zonder dwangbuis? Lijkt me zo warm in de zomer.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:50 schreef Tengano het volgende:
En zo wordt Nederland langzaam maar zeker een soort openlucht TBS instelling.
Palestijnen leven overal ter wereld, ook in Nederland en ook in de buurlanden.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:49 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Slechte zaak. Er is een reden hun buurlanden de Pallies niet willen hebben. (Hint: het is niet omdat ze niet kunnen koken)
En dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:51 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Palestijnen leven overal ter wereld, ook in Nederland en ook in de buurlanden.
Ow dus je snapt wel dat als je iemand verwijt 'op de man te spelen', het compleet achterlijk en hypocriet is om in dezelfde zin jegens diegene een persoonlijke belediging te uiten?quote:
Ok probeer het nog eens.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow dus je snapt wel dat als je iemand verwijt 'op de man te spelen', het compleet achterlijk en hypocriet is om naar diegene in diezelfde zin een persoonlijke belediging te uiten?
Je ontkracht gewoon graag meteen zelf het op fatsoen gestoelde argument dat je probeert te maken?
Waarvan akte.
Hey daar hebben we er weer één. Dat duurde niet lang. Is je quota één wens tot genocide per dag, of kunnen we er nog meer verwachten?quote:
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Weet jij dan niet dat er ook Nederlanders zijn die hun medemensen bedreigen?
En ja weer zo een die er genocide bij wil halen, ik lach me de ballen uit de broek met jullie.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hey daar hebben we er weer één. Dat duurde niet lang. Is je quota één wens tot genocide per dag, of kunnen we er nog meer verwachten?
"Palestijnen wonen overal"quote:Op maandag 1 juni 2026 22:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
En ja weer zo een die er genocide bij wil halen, ik lach me de ballen uit de broek met jullie.
Leg eens uit hoe je dat anders moet interpreteren?quote:
Er is een reden waarom een minderjarig stripfiguur zijn idool is.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow dus je snapt wel dat als je iemand verwijt 'op de man te spelen', het compleet achterlijk en hypocriet is om in dezelfde zin jegens diegene een persoonlijke belediging te uiten?
Je ontkracht gewoon graag meteen zelf het op fatsoen gestoelde argument dat je probeert te maken?
Waarvan akte.
Er is ook een reden waarom een pedofiele warlord jouw idool is.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er is een reden waarom een minderjarig stripfiguur zijn idool is.
Ik ben voor een einde aan het Palestijnse terrorisme, dat is dus iets anders.quote:
En hoe wil je dat bereiken?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben voor een einde aan het Palestijnse terrorisme, dat is dus iets anders.
Door ze naar hun schepper te sturen.quote:
Door te gaan met wat Israël nu aan het doen is, idealiter was men er ook eerder ingegaan.quote:
Ja bent net Abdul die reageert onder deze LI post.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Er is een reden waarom een minderjarig stripfiguur zijn idool is.
Een genocide?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Door te gaan met wat Israël nu aan het doen is, idealiter was men er ook eerder ingegaan.
Toch blijf ik bij mijn mening dat men wapens moet uitdelen aan bedreigden, zodat die zo'n bedreigend persoon onmiddellijk kunnen wegschieten.quote:
Dan zal het vast niet waar zijnquote:Op maandag 1 juni 2026 23:00 schreef Homey het volgende:
Bedenk als je dit nieuws leest, dat Zweden intussen hun asielinstroom met 90% hebben doen dalen. ja, dat lees je goed.
Iets hier over gehoord op nu.nl of nos.nl?
Me neither.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |