Ahhhquote:Op maandag 1 juni 2026 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik snap vanuit je achtergrond waarvoor jij zou kiezen, maar denk niet dat de gemiddelde Nederlander zit te wachen op een Syrier met een oorlogstrauma.
En wie zijn dit precies? Kun je hier enkele namen geven?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Wees welkom! Mensen die voor de totale vernietiging van Gaza zijn kunnen moeilijk verbaasd zijn als er ook een paar Gazanen hier eindigen.
Natuurlijk maar ik ben geen wappie en doe aan feiten. Ik vind mensen met een Palestijnse vlag of Israelische vlag maar raar. Zeker als je er niet vandaan komt, al kan ik het eerste ergens snappen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
En jij bent uiteraard helemaal niet bevooroordeeld?
Wellicht zijn het de kinderen van de in Libanon/Iran/Turkije/Qatar wonende Hamas kopstukken. Die lui hebben miljoenen zat.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die nu nog altijd in de Gazastrook zetten. Alles dat echt geld en connecties zal hebben is daar wel weg inmiddels. Naar schatting hebben 150k mensen de Gazastrook verlaten sinds het begin van de oorlog. Waar Egypte trouwens grof geld aan heeft verdiend: An Egypt firm is making $2m a day from Palestinians fleeing Israel's war on Gaza.
En toch probeert hij het constant.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Wees welkom! Mensen die voor de totale vernietiging van Gaza zijn kunnen moeilijk verbaasd zijn als er ook een paar Gazanen hier eindigen.
Ja, dat lijkt mij ook. Ik vind het ook een beetje raadselachtig, daar zal wel geen openheid van zaken over worden gegeven.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die nu nog altijd in de Gazastrook zetten. Alles dat echt geld en connecties zal hebben is daar wel weg inmiddels. Naar schatting hebben 150k mensen de Gazastrook verlaten sinds het begin van de oorlog. Waar Egypte trouwens grof geld aan heeft verdiend: An Egypt firm is making $2m a day from Palestinians fleeing Israel's war on Gaza.
Hoe verwoord je dat ook al weer netjes maar impliciet? Eehh, ow ja; mensen uit bepaalde contreien.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wie zijn dit precies? Kun je hier enkele namen geven?
En toch zijn ze verbaasd.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Dan zou het relatief gezien nog meevallen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Hoezo dat geheul altijd met die haatbaarden? Dat volk brengt niets anders dan rottigheid. Alsof het moet ofso.
Alsof we ook plek hebben voor dat uitschot.
En nu is het wachten op eerste rottigheid. Mishandelde Jood enzo.
Alsof ze op rechts zich opeens bekommeren om joodse Nederlanders. Paar jaar geleden was antisemistische FvD nog de grootste.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:41 schreef Red_85 het volgende:
Hoezo dat geheul altijd met die haatbaarden? Dat volk brengt niets anders dan rottigheid. Alsof het moet ofso.
Alsof we ook plek hebben voor dat uitschot.
En nu is het wachten op eerste rottigheid. Mishandelde Jood enzo.
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Misschien moet de VVD dan even contact met Howard zoeken. Die kan ze er vast wel van overtuigen dat de Gazanen helemaal niet in gevaar zijn, en ze dus gewoon afgewezen gaan worden voor asiel.quote:Nederlandse universiteiten hebben plek voor de Gazaanse studenten, maar de VVD'er is ervan overtuigd dat het een trucje is. "Je kunt er vrij zeker van zijn dat ze asiel gaan aanvragen hier en dat ze daarna een beroep gaan doen op nareis om familie hiernaartoe te halen." Ook steekt het Ellian dat de minister tegen de Kamer alleen heeft gezegd dat hij "diplomatieke inspanningen" zou leveren. "Dit is veel meer dan dat."
https://nos.nl/artikel/26(...)da-en-d66-juist-blij
HowardRoark.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En wie zijn dit precies? Kun je hier enkele namen geven?
Misschien zou jij eens niet zo op de man moeten spelen stumpertje.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:44 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet de VVD dan even contact met Howard zoeken. Die kan ze er vast wel van overtuigen dat de Gazanen helemaal niet in gevaar zijn, en ze dus gewoon afgewezen gaan worden voor asiel.
HR is een mooie act. Paar jaar geleden deed hij hetzelfde trucje over Oekraïners en Rusland.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:44 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet de VVD dan even contact met Howard zoeken. Die kan ze er vast wel van overtuigen dat de Gazanen helemaal niet in gevaar zijn, en ze dus gewoon afgewezen gaan worden voor asiel.
Ironischquote:Op maandag 1 juni 2026 22:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien zou jij eens niet zo op de man moeten spelen stumpertje.
Neequote:Op maandag 1 juni 2026 22:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat er ook Nederlanders zijn die onbewapende mannen bedreigen. Duidelijker?
Dit.quote:
Huh, maar die chaos was er toch helemaal niet werd in andere topics gezegd? Het was allemaal fakenews, in Gaza is niets aan de hand, voedselmarkten en iedereen kan er goed toeven. Dan is 't toch logisch aan te nemen dat mensen daar ook geld hebben?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het lijkt stug dat zo een individu een flinke bankrekening heeft. En hoe wordt dit tweede überhaupt gecheckt in de totale chaos die de Gazastrook al bijna drie jaar is? Het klinkt goed hoor maar wekt tegelijkertijd enige kritische vragen op.
Leuk dat je dat denkt, maar nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |