Waar ga je dan op vakantie? Camping in Lutjebroek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jazeker, alles is beter dan een staat waar allerlei geteisem uit Afrika vrij rondloopt. Heb je zelf een dochter?
En het gaat tijd worden dat die huiswaarts gestuurd worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
'geen enkele blanke'
*zucht*
De UK heeft al jaren niet-blanke wijken, omdat daar al decennia Britse inwoners wonen uit India en Pakistan.
Wuif het maar weg mietje..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou moe, doe niet zo onbeleefd met je muil houden. Geen enkele straat in Nederland is nog precies hetzelfde als 25 jaar geleden, houd eens zelf je waffel.
Dat is geen antwoord op mijn vraag,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waar ga je dan op vakantie? Camping in Lutjebroek?
Heb je die al achter gesloten deuren?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb een dochter, ja. Dat wilde je toch horen? En twee kleindochters die in Engeland wonen.
Maar ze komen dus ook nooit buiten?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom? Die worden niet bang van wat X-berichtjes.
Ja, uiteraard met ouders, maar dat is hier ook al zo. Vroeger droeg je ook geen helm op de brommer, hehe.quote:
Die droeg ik juist wel, maar we dwalen af.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard met ouders, maar dat is hier ook al zo. Vroeger droeg je ook geen helmen op de brommer, hehe.
Dan had jij al bezorgde ouders.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die droeg ik juist wel, maar we dwalen af.
Nah. daar dacht ik zelf over na, maar dat zal je vast niet willen geloven.quote:
Juist wel, veiligheid eerst! Maar om even terug on-topic te komen dan, het gaat hier om studenten met een visum, geen terroristen. Of denk jij dat ze bijvoorbaat al terroristen zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 02:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nah. daar dacht ik zelf over na, maar dat zal je vast niet willen geloven.
Of ze nou wel of geen terroristen zijn, Afrikanen horen hier gewoon niet. Veel duidelijker kan ik niet zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 02:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist wel, veiligheid eerst! Maar om even terug on-topic te komen dan, het gaat hier om studenten met een visum, geen terroristen. Of denk jij dat ze bijvoorbaat al terroristen zijn?
Je kent het verschil niet? Het gaat om Palestijnse studenten. Geen Afrikanen. Pak de atlas er even bij, joh.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 02:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of ze nou wel of geen terroristen zijn, Afrikanen horen hier gewoon niet. Veel duidelijker kan ik niet zijn.
Dat weet je dus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 02:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist wel, veiligheid eerst! Maar om even terug on-topic te komen dan, het gaat hier om studenten met een visum, geen terroristen. Of denk jij dat ze bijvoorbaat al terroristen zijn?
Palestijnen zijn nog een graadje erger, maar dat ga je binnenkort zelf wel ervaren. En in jouw geval hoop ik dat het een persoonlijke ervaring gaat zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 02:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je kent het verschil niet? Het gaat om Palestijnse studenten. Geen Afrikanen. Pak de atlas er even bij, joh.
Maar dan nog..manomanoman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |