Ja dat doen ze in Bangladesh een stukje beterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is ook te zien aan de vele niet menswaardige woningen en infrastructuur voor het vnl storende gemotoriseerd verkeer.
Altijd mooi deze reflex wanneer er geen argumenten zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:47 schreef VoMy het volgende:
Al die laagbegaafde rassenpuristen die denken dat ze met mij in een gezamenlijke cultuur en een land zitten. Honderd keer liever wat Palestijnse studenten met een visa dan die oerHollandse inteeltdebieltjes die je hier overal hoort schreeuwen.
Daar hebben de religieuze leiders ook nog steeds veel invloed en macht, begrijpelijk dat daar evenals hier in Nederland ook veel slecht gebouwd en geproduceerd wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat doen ze in Bangladesh een stukje beter
Dan rot je toch lekker op met een flotilla naar de Gaza strook. Het liefst onder zwaar machinegeweervuur.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:47 schreef VoMy het volgende:
Al die laagbegaafde rassenpuristen die denken dat ze met mij in een gezamenlijke cultuur en een land zitten. Honderd keer liever wat Palestijnse studenten met een visa dan die oerHollandse inteeltdebieltjes die je hier overal hoort schreeuwen.
Wat is dit voor een hallucinante onzinquote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:55 schreef torentje het volgende:
[..]
Daar hebben de religieuze leiders ook nog steeds veel invloed en macht, begrijpelijk dat daar evenals hier in Nederland ook veel slecht gebouwd en geproduceerd wordt.
Ik weet al dat mijn mening, bijdragen niet gewaardeerd worden door religieuze leiders zoals jou en dat die geen inhoudelijke reactie willen geven op mijn bijdragen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een hallucinante onzin
Ga lekker naar heilstaat Gaza.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:47 schreef VoMy het volgende:
Het gaat in ieder geval geen enkele mening veranderen. Puur zwaktebod.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Altijd mooi deze reflex wanneer er geen argumenten zijn
@UitStraling kijk je bent een religieuze leider!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet al dat mijn mening, bijdragen niet gewaardeerd worden door religieuze leiders zoals jou en dat die geen inhoudelijke reactie willen geven op mijn bijdragen.
Ik verwacht wel een gouden standbeeld dan, minimaal 30 meter hoog en een enorme bobbel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Uitstraling kijk je bent een religieuze leider!
De boze witte man.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:51 schreef RamboDirk het volgende:
Juffrouw Jetten I
AOW naar 71
WW naar 1 jaar
Arbeidsongeschiktheid afstraffen
Vermogensbelasting voor de verstandige loonslaaf skyhigh
Pensioenpot naar Brussel
Meer migranten
Meer Islam
Meer EU
Woningen splitsen
Meer multiculti per m2
Meer wegkijken
Meer bezuinigen
Minder Nederland
Minder Jij
Ga er een halfjaartje wonen, gewoon om een rijke ervaring op te doen, ik durf te wedden dat Hamas je binnen een week heeft laten ontvoeren, je voor de camera verkracht en je ouders laat betalen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:47 schreef VoMy het volgende:
Je wilt een bochel op je rug???quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een gouden standbeeld dan, minimaal 30 meter hoog en een enorme bobbel.
Ja. Een wereld vol monoculturele staten biedt de mooiste diversiteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij hebt liever een monoculturele staat? Ga je wel eens op vakantie?
Iedere religieuze leider reageert toch niet inhoudelijk als iemand stelt dat er veel niet menswaardige woningen zijn gebouwd en nog steeds worden gebouwd, terwijl zijzelf in menswaardige woningen wonen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Uitstraling kijk je bent een religieuze leider!
Ik woon al in Nederland.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga er een halfjaartje wonen, gewoon om een rijke ervaring op te doen, ik durf te wedden dat Hamas je binnen een week heeft laten ontvoeren, je voor de camera verkracht en je ouders laat betalen.
Je hebt het hier kennelijk niet zo naar je zin tussen al de barbaren, ga dan.quote:
Prima hier, maar het zou nog beter zijn als al die fascisten en racisten zouden optiefen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt het hier kennelijk niet zo naar je zin tussen al de barbaren, ga dan.
Ik heb niks tegen zo iemand uit Syrie die lekker bezig is hoor, maar we zien nu dat dit niet de realiteit is met de mensen die we binnenhalen. Als deze Palestijnen daadwerkelijk hardwerkende geleerden zijn zonder haat tegen ons heb ik er weinig op tegen verder. Wb. Ria, die mag wmb naar een werkkamp, uitzetten is ook zo wat voor andere landen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat heb jij liever?
Een of andere Ria uit een volkswijk die haar halve leven niet heeft gewerkt?
Of een Mohammed uit Syrie die ondanks zijn hoge diploma een kapperszaak is begonnen?
Nouja het is wel een indicatie dat die mensen er niet komen voor onze belangen nietwaar?quote:Op maandag 1 juni 2026 22:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Je redeneert dat wanneer die mensen een rechtszaak starten, het valide is om hun toekomstige bijdrage in twijfel te trekken?
Dus bij de 44 die geen rechtszaak aanspanden, trek je hun toekomstige bijdrage niet in twijfel? Of moet je dan toch snel even iets anders verzinnen waarom je ze eigenlijk niet hier wilt hebben.
Eigenlijk is het heel eng dat de overheid zich aan de eigen regels moet houden en mensen de mogelijkheid hebben dat af te dwingen.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die mensen verwachten dat wij ze ophalen, en starten anders een rechtszaak, hoeveel gaan die precies bijdragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |