abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220940560
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:47 schreef VoMy het volgende:
Honderd keer liever wat Palestijnse studenten met een visa dan die oerHollandse inteeltdebieltjes die je hier overal hoort schreeuwen.
Spullen pakken en naar Gaza verhuizen...
I carried the fire before I knew its name.
pi_220940669
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ga er een halfjaartje wonen, gewoon om een rijke ervaring op te doen, ik durf te wedden dat Hamas je binnen een week heeft laten ontvoeren, je voor de camera verkracht en je ouders laat betalen.
Dat is in het beste geval. Kans groot dat hij een dag niet eens haalt.
pi_220940702
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 23:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Howard, ik ben voorbij het punt of mensen me racistisch vinden of niet en of me dat boeit. Ik constateer bepaalde ontwikkelingen hier in ons werelddeel en ik ben niet blij met wat ik zie.
Alsof die Palestijnen zelf niet super racistisch zijn. Wie screent die gasten op gedachtegoed?
pi_220940708
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:53 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Spullen pakken en naar Gaza verhuizen...
Grappig dat hij over inteelt begint. Als er 1 land is waar inteelt gemeengoed is, is het Palestina wel.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:48:32 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220941300
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:58 schreef probeer het volgende:

[..]
Val jij weer even hard door de mand zeg. Zo boos om migratie dat het legaliteitsbeginsel volgens jou wel de deur uit kan, en zelfs ook mensen met een visum er aan moeten geloven.

En dat geldt ook voor de users die je onzin liken.
Borgen voor mensen is heel normaal. Verantwoordelijk zijn voor je acties en gevolgen. Ik vind migratie verder prima, maar wel aan regels en eisen binden. Werknemers uit het buitenland halen die unieke capaciteiten hebben waar we hier gebrek aan hebben, top. Mensen binnen halen zonder daar eisen aan te stellen of loondumping te bewerkstelligen, nee.
Je persoonlijke aanval is een teken van armoede, geen debat willen voeren maar monddood willen maken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:23:03 #256
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220941822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:48 schreef VoMy het volgende:

[..]
Prima hier, maar het zou nog beter zijn als al die fascisten en racisten zouden optiefen.
¿Eres tú, Irene Montero?
pi_220942023
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:11 schreef Homey het volgende:

[..]
Grappig dat hij over inteelt begint. Als er 1 land is waar inteelt gemeengoed is, is het Palestina wel.
En Pakistan, dat is echt een uit de hand gelopen voortplantingsdrama tussen broers en zussen.
graag verwijderen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:37:28 #258
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220942209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Eigenlijk is het heel eng dat de overheid zich aan de eigen regels moet houden en mensen de mogelijkheid hebben dat af te dwingen.

:')
Het valt mij op dat jij alleen maar kan discussiëren op een hele vijandige manier vol beledigingen en mensen woorden in de mond leggen, dat is geen fijne eigenschap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220942314
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het valt mij op dat jij alleen maar kan discussiëren op een hele vijandige manier vol beledigingen en mensen woorden in de mond leggen, dat is geen fijne eigenschap.
Alleen al in dit topic wilde je broodroof plegen. Je hebt wildvreemden verdacht gemaakt. Ria mag naar een werkkamp. En als kers op de taart schrijf je wel degelijk dat het maar stom is dat mensen een rechtszaak starten. En dan heb je het lef om te klagen over een vijandige manier van communiceren. Schaamteloos.
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zeer verontrustend dat die universiteiten hiermee menen bezig te moeten zijn in plaats van onderwijs en onderzoek. Daar kan blijkbaar wel wat meer op worden gekort. Heb je wildvreemden verdacht gemaakt. Opgeroepen mensen in de bijstand naar werkkampen te sturen.
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Die mensen verwachten dat wij ze ophalen, en starten anders een rechtszaak, hoeveel gaan die precies bijdragen?
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik heb niks tegen zo iemand uit Syrie die lekker bezig is hoor, maar we zien nu dat dit niet de realiteit is met de mensen die we binnenhalen. Als deze Palestijnen daadwerkelijk hardwerkende geleerden zijn zonder haat tegen ons heb ik er weinig op tegen verder. Wb. Ria, die mag wmb naar een werkkamp, uitzetten is ook zo wat voor andere landen.
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nouja het is wel een indicatie dat die mensen er niet komen voor onze belangen nietwaar?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:56:24 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220942329
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Heeeeey, nog een die het opvalt :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220942486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zeg ik nergens. Maar een beetje meer zelfvertrouwen mag er wel eens. Nederland verandert in de kern nooit.
Net als Malmo, Birmingham, Parijs, Brussel, Marseille en Londen zeker?

Hou op man. Het gebeurdt onder je ogen. In El Salvador is inmiddels door zware straffen al minder criminaliteit dan in parijs en Londen. Gaat helemaal nergens over wat er gaande is. Pappen, nathouden en blijven inmporteren van 3e wereld culturen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:41 #262
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220942513
Oh jah, nog meer mensen met zware oorlogs-trauma's, terwijl er al heel erg wordt bezuinigd op de zorg.

Wat kan er misgaan?

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220942541
quote:
Al die laagbegaafde rassenpuristen die denken dat ze met mij in een gezamenlijke cultuur en een land zitten :'). Honderd keer liever wat Palestijnse studenten met een visa dan die oerHollandse inteeltdebieltjes die je hier overal hoort schreeuwen.
Dat jij het liefst stranden geterroriseerd ziet worden, meer criminaliteit wil, meer eerwraak wil, en vrouwen verkracht ziet worden weten we inmiddels wel. Waarom ga je niet lekker daarheen joh. Je past daar perfect qua normen en waarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DobbyDobby op 02-06-2026 13:36:07 ]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:41 #264
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220942588
quote:
Al die laagbegaafde rassenpuristen die denken dat ze met mij in een gezamenlijke cultuur en een land zitten :'). Honderd keer liever wat Palestijnse studenten met een visa dan die oerHollandse inteeltdebieltjes die je hier overal hoort schreeuwen.
Heb ik een mooie verassing voor jou. Er zijn landen waar je helemaal geen 'domme inteelt hollanders' hebt en alleen maar jouw geliefde moslimvriendjes. Vertekt vandaag nog zou ik zeggen!
pi_220942591
Las net even de krant, een plaatselijke, maar eigenaar is DGB.
Aantal artikelen:
- gemeenten in onze provincie werken niet voldoende mee aan spreidingswet. Minister, concequenties, overname overheid gemeentelijk beleid.

- grimmig protest buurtdorp tegen plotselinge komst statushouders, 10 gezinnen krijgen een woning toegewezen, 30 nog op komst, in het dorp zitten eigen kinderen al jaren zonder woning. Het feitelijke protest was een wandeling waar een aantal jongeren op het laatst wat vuurwerk afsteken . Burgermeester reageeert “geschokt”

- nieuwsitem over zwaardere straffen bedrijven die migranten onderbetalen. Zware boetes als blijkt dat migranten minder betaalt krijgen als mensen die er al jaren werken.

- nieuwsitem over betere voorwaarden ziektevergoedingen voor migranten.

WAAR ZIJN WE IN HEMELSNAAM mee bezig in NL.
Bij de verkiezingen stemde 63% + voor partijen met minder migratie of een migratie stop.

Nu is de spreidingswet erdoor en worden migranten duidelijk boven autonome burgers geplaatst. Onvrede neemt toe, geen mens wil dit langer, een activistische uitzondering daargelaten.

<20% van NL heeft nog vertrouwen in D66 en het kabinet van D66

Dit gaat niet veel langer goed hoor. Mensen zijn het poepzat! Hele normale, welopgevoede mensen zien het land spreekwoordelijk naar de tering gaan.
Vakman pur sang
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:28:28 #266
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220942757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:11 schreef Homey het volgende:

[..]
Alsof die Palestijnen zelf niet super racistisch zijn. Wie screent die gasten op gedachtegoed?
Nou, de eerste 2 jaar niemand...
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:53:12 #267
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220943262
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Alleen al in dit topic wilde je broodroof plegen. Je hebt wildvreemden verdacht gemaakt. Ria mag naar een werkkamp. En als kers op de taart schrijf je wel degelijk dat het maar stom is dat mensen een rechtszaak starten. En dan heb je het lef om te klagen over een vijandige manier van communiceren. Schaamteloos.
[..]
[..]
[..]
[..]

Je quote volstrekt normale posts dus ik zie nog steeds niet wat je probleem is? Daarnaast is het je algehele houding niet alleen naar mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:12:10 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220943385
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Las net even de krant, een plaatselijke, maar eigenaar is DGB.
Aantal artikelen:
- gemeenten in onze provincie werken niet voldoende mee aan spreidingswet. Minister, concequenties, overname overheid gemeentelijk beleid.

- grimmig protest buurtdorp tegen plotselinge komst statushouders, 10 gezinnen krijgen een woning toegewezen, 30 nog op komst, in het dorp zitten eigen kinderen al jaren zonder woning. Het feitelijke protest was een wandeling waar een aantal jongeren op het laatst wat vuurwerk afsteken . Burgermeester reageeert “geschokt”

- nieuwsitem over zwaardere straffen bedrijven die migranten onderbetalen. Zware boetes als blijkt dat migranten minder betaalt krijgen als mensen die er al jaren werken.

- nieuwsitem over betere voorwaarden ziektevergoedingen voor migranten.

WAAR ZIJN WE IN HEMELSNAAM mee bezig in NL.
Bij de verkiezingen stemde 63% + voor partijen met minder migratie of een migratie stop.

Nu is de spreidingswet erdoor en worden migranten duidelijk boven autonome burgers geplaatst. Onvrede neemt toe, geen mens wil dit langer, een activistische uitzondering daargelaten.

<20% van NL heeft nog vertrouwen in D66 en het kabinet van D66

Dit gaat niet veel langer goed hoor. Mensen zijn het poepzat! Hele normale, welopgevoede mensen zien het land spreekwoordelijk naar de tering gaan.
Goede samenvatting wel.
Niemand snapt er ook wat van. Geen moer.
1947-2016
pi_220943424
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je quote volstrekt normale posts dus ik zie nog steeds niet wat je probleem is? Daarnaast is het je algehele houding niet alleen naar mij.
Als ik zou vragen naar je werk met als doel promoten dat je minder geld ging krijgen, zou je dat dan opvatten als vijandig?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:26:57 #270
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220943534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 07:51 schreef RamboDirk het volgende:
Juffrouw Jetten I _O_

AOW naar 71 _O_
WW naar 1 jaar _O_
Arbeidsongeschiktheid afstraffen _O_
Vermogensbelasting voor de verstandige loonslaaf skyhigh _O_
Pensioenpot naar Brussel _O_
Meer migranten _O_
Meer Islam _O_
Meer EU _O_
Woningen splitsen _O_
Meer multiculti per m2 _O_
Meer wegkijken _O_
Meer bezuinigen _O_
Minder Nederland _O_
Minder Jij _O_
Versterkt ook alleen maar het gevoel dat de werkenden belasting betalen voor het uithollen van hun eigen land.
1947-2016
pi_220943614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
In El Salvador is inmiddels door zware straffen al minder criminaliteit dan in parijs en Londen.
Heb veel kennissen in de midden oosten. De meesten kijken naar Europa met een draaiende vinger naast hun hoofd. "Die zijn gek" zeggen ze "Die bagger die wij in de midden oosten het liefst in de gevangenissen houden, wordt in Europa gewoon vrij op de straat gelaten."
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:38:05 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220943653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Heb veel kennissen in de midden oosten. De meesten kijken naar Europa met een draaiende vinger naast hun hoofd. "Die zijn gek" zeggen ze "Die bagger die wij in de midden oosten het liefst in de gevangenissen houden, wordt in Europa gewoon vrij op de straat gelaten."
Niet alleen daar. Inmiddels in Azie en ook de gematigde noord amerikanen ook hoor. Veel internationale collega's die zeggen zich af te vragen waar wij mee bezig zijn.
1947-2016
pi_220943665
quote:

[..]
En zelfs nog meer in de gevangenis dan hier, ook lui die hun mond durven open te trekken tegen de regering.. ;)
pi_220943666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Goede samenvatting wel.
Niemand snapt er ook wat van. Geen moer.
Ik snap wel hoe die mensen in de DDR zich voelden in 1988. Totale nepnieuws en omkeringen in de media, een corrupte kliek aan de macht, en geen inspraak hebben op zaken.

Verschil is natuurlijk dat wij geen muur om ons land hebben en onze welvaart is beter op orde, maar die gevoelens spelen nu ook in ons land.

Maar goed, zoals ik eerder zei, niks verandert totdat Nederlanders in veel grotere getale gaan demonstreren, uiteraard geheel vreedzaam. Demonstreren is het enige wat je kan doen om je geluid te laten horen, als stemmen geen zin heeft. Dat was in de DDR ook toen grote demonstraties plaatsvonden in diverse Oost-Duitse steden, vlak voor de val van de muur.
pi_220944019
quote:

[..]
Dat weet ook iedereen. Zegt toch genoeg dat zelfs Arabische landen en bepaalde Moslims hiervoor waarschuwen. Maar dan heb je hier van die gekken die vinden dat we alles maar moeten binnenhalen en het echt allemaal wel meevalt. Nee het valt niet mee, je haalt een olievlek binnen die zich in rap tempo verspreid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')