Zijn standaard manier is aanvallen en daarna ambigue posts plaatsen of jou aan proberen te praten dat je geheugensverlies hebt doordat die ineens de doelpalen verschuift en doet alsof jij het eigenlijk eens bent met zijn stellingen en het vergeten bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat probeer je nu precies te doen eigenlijk?![]()
Je lijkt ergens naartoe te willen bewegen nadat ik je heb aangesproken op je nare manier van posten, misschien is het handiger dit gewoon te vertellen.
Hm weinig vruchtbaar allemaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zijn standaard manier is aanvallen en daarna ambigue posts plaatsen of jou aan proberen te praten dat je geheugensverlies hebt doordat die ineens de doelpalen verschuift en doet alsof jij het eigenlijk eens bent met zijn stellingen en het vergeten bent.
Hier idem. Steden zijn klaar qua veiligheid en handhaving.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb mijn buitenzwembad waar ik altijd baantjes zwom ook vaarwel gezegd. Echt heel veel overlast en te weinig personeel.
Ik zwem nu in een veel kleiner zwembad in mijn dorp waar je alles in 1 oogopslag kan overzien. Ik ga ook niet meer terug, want iedereen ziet het en niemand kan er iets aan doen. Het is dweilen met de kraan open.
Je post vijandige dingen maar bent verbaasd dat je minder vijandig gas terug krijgt. Dat ik dit voor je uit moet spellen is ook veelzeggend.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat probeer je nu precies te doen eigenlijk?![]()
Je lijkt ergens naartoe te willen bewegen nadat ik je heb aangesproken op je nare manier van posten, misschien is het handiger dit gewoon te vertellen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je post vijandige dingen maar bent verbaasd dat je minder vijandig gas terug krijgt. Dat ik dit voor je uit moet spellen is ook veelzeggend.
Op basis van welk vers in de Koran betitel je dit als vijandig?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je post vijandige dingen maar bent verbaasd dat je minder vijandig gas terug krijgt. Dat ik dit voor je uit moet spellen is ook veelzeggend.
Tja, het bijzondere is dat je hier Nederlanders wegzet als 'inteeltdebieltjes' (bijzondere manier van praten ook over je eigen land) terwijl als zoiets over Palestijnen zou worden gezegd je alles bij elkaar zou schreeuwen over 'racisme' en 'Islamofobie'.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Prima hier, maar het zou nog beter zijn als al die fascisten en racisten zouden optiefen.
Nee in plaats daarvan moeten we dit soort volk importeren:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Prima hier, maar het zou nog beter zijn als al die fascisten en racisten zouden optiefen.
Neuh ik probeer andermans minder briljante stellingen en logica consequent toe te passen op zaken die ze minder leuk vinden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zijn standaard manier is aanvallen en daarna ambigue posts plaatsen of jou aan proberen te praten dat je geheugensverlies hebt doordat die ineens de doelpalen verschuift en doet alsof jij het eigenlijk eens bent met zijn stellingen en het vergeten bent.
Maar mensen met minder briljante stellingen zijn vaak niet in staat tot reflectie.quote:
Hoe lang blijf je nog herhalen dat ik een moslim zou zijn? Die langspeelplaat was de eerste keer al niet grappig of slim gevonden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op basis van welk vers in de Koran betitel je dit als vijandig?
Jij zou nooit wat negatiefs schrijven over je landgenoten he?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het bijzondere is dat je hier Nederlanders wegzet als 'inteeltdebieltjes' (bijzondere manier van praten ook over je eigen land) terwijl als zoiets over Palestijnen zou worden gezegd je alles bij elkaar zou schreeuwen over 'racisme' en 'Islamofobie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |