abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220978611
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:37 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Een financieel adviseur die zijn eigen financiële zaken niet zelfstandig in orde krijgt, in combinatie met een negatief eigen vermogen. Dan hoef ik niet verder te lezen. Die is voor mij ONGESCHIKT.
Zekerheden zien er wel goed uit
  zondag 7 juni 2026 @ 15:22:50 #152
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220978983
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:57 schreef quepos het volgende:

[..]
Zekerheden zien er wel goed uit
Is een 2e hypotheek. Daar heb je minder aan als de 1e hypotheekverstrekker niet wil mee werken.
Daarnaast dient er nog wat doorgeleerd te worden voor de zwaardere adviezen.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_220979064
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Is een 2e hypotheek. Daar heb je minder aan als de 1e hypotheekverstrekker niet wil mee werken.
Daarnaast dient er nog wat doorgeleerd te worden voor de zwaardere adviezen.
Dan hou ik het linkje maar voor mezelf, als er geen interesse is.
  zondag 7 juni 2026 @ 15:50:11 #154
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220979306
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:29 schreef quepos het volgende:

[..]
Dan hou ik het linkje maar voor mezelf, als er geen interesse is.
Voor mij is het linkje overbodig.
Zie dat je bijna 10 jaar op FOK mee doet. Met bovengenoemde instelling heb je weinig kans op de sportiviteitprijs.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_220979372
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:50 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Voor mij is het linkje overbodig.
Zie dat je bijna 10 jaar op FOK mee doet. Met bovengenoemde instelling heb je weinig kans op de sportiviteitprijs.
Gewoon even om te kijken of er belangstelling is. Overigens heb ik al vele linkjes gedeeld hoor.
pi_220979652
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:29 schreef quepos het volgende:

[..]
Dan hou ik het linkje maar voor mezelf, als er geen interesse is.
Linkje altijd welkom!
pi_220980179
Voor het delen van een linkje altijd een duimpje, al doe ik met deze ook niet mee.

Hebben we al een mailtje gehad van SIG over het aflossen van Alicante?
pi_220980548
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Is een 2e hypotheek. Daar heb je minder aan als de 1e hypotheekverstrekker niet wil mee werken.
Daarnaast dient er nog wat doorgeleerd te worden voor de zwaardere adviezen.
Als tweede hypotheken weinig waarde meer hebben kunnen collin/GVE de tent wel sluiten. Zeker 60% van de leningen heeft een tweede hypotheek als dekking.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:43:55 #160
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220980861
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Als tweede hypotheken weinig waarde meer hebben kunnen collin/GVE de tent wel sluiten. Zeker 60% van de leningen heeft een tweede hypotheek als dekking.
Zal zien zeggen sluiten,maar je blijft afhankelijk van de 1e hypohteekverstekker.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
  zondag 7 juni 2026 @ 17:44:04 #161
13309 nostra
ask why
pi_220980863
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:59 schreef obligataire het volgende:
Risico lopen we trouwens niet, dat geld staat rustig op een Geld derden rekening bij CRE of bij de notaris. Dus geen problemen zoeken waar ze niet zijn, zou ik zeggen
Bij Pels Rijcken?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:03:48 #162
454405 escortmk2
petrolhead
pi_220981006
Ook al blijkt uitwinnen van een tweede hypotheek in de praktijk soms wat minder eenvoudig, het geeft naar mijn mening wel blijk van commitment van de ondernemer en daarom hecht ik er toch wel waarde aan.
pi_220981158
Wij zijn twee vriendjes, Jij en ik, Wij zijn twee vriendjes, Tot de laatste snik.
Uittreksel ED 5juni2026, De heren zaten oa in GVE project 24280 & 23640 en ook Gert-Jan nog in 24698 Corridor en 25323 Montfoort voor Eelco. Volgens mij alles afgelost en loopt er niets meer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220981437
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:10 schreef obligataire het volgende:
Failissement Beaujean Logistiek uit Hoensbroek
https://www.faillissement(...)n-logistiek-b-v.aspx

Zie ook Sam*Sam 1 en 2.

Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen.
Op de panden in Sam*Sam zitten eerste hypotheken. Heel erg veel betaald is er nog niet.
Als Maurice privé niet failliet gaat blijft Sam Sam B.V. verder buiten schot. Zolang er geen grote leegstanden zijn kunnen de B.V.'s zichzelf wel redden.
Wij zijn twee vriendjes, Jij en ik, Wij zijn twee vriendjes, Tot de laatste snik.

In SamSam 1 & 2 zit naast Maurice Beau.... toch ook Kevin Bla.uw?, van ook CCF 48923 Hoogstr 42 circa 95% afgelost middels verk vd hut) en 48728 Pancratiusstr 46 (sale op funda en amper betalingen)
Zit niet in SamSam (weet niet of hier de ¤ rollen) , van Kevin moet toch nog wat komen

Lekker sterk OG DUO samen.

Maurice kan wel zeggen dat het faillissement teruggedraaid wordt, eerst zien dan geloven,

[ Bericht 3% gewijzigd door peterc op 07-06-2026 19:21:45 ]
pi_220981950
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:37 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Een financieel adviseur die zijn eigen financiële zaken niet zelfstandig in orde krijgt, in combinatie met een negatief eigen vermogen. Dan hoef ik niet verder te lezen. Die is voor mij ONGESCHIKT.
Het is een zeldzame kneus die man 😉, maar er zit redelijk comfortabele overwaarde in zijn huisje en blijkbaar kan hij met zijn simpele diplomaatje toch een paar ton omzet draaien. Ik durf wel een teentje in het water te steken.
Pecunia non olet
pi_220982082
Het is wel een warrig verhaal.

Waarom zijn EV dit jaar met 125k is gedaald is mij niet duidelijk.

Edit: O wacht, "De opgebouwde schulden bevinden zich voor een groot deel in privé, waardoor het eigen vermogen na kredietverlening verslechtert." Maar hoe komen prive schulden ineens op de zakelijke balans?

Edit2: Ah ik snap het. Hij leent alles zakelijk, gebruikt 40k om zakelijke en 125k om prive leningen af te lossen. Ik hoop dat zijn boekhouder dat goed doet, ook met de rente die hij straks gaat betalen.

[ Bericht 56% gewijzigd door gaanmetdiebanaan op 07-06-2026 20:59:29 ]
pi_220982274
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het is een zeldzame kneus die man 😉, maar er zit redelijk comfortabele overwaarde in zijn huisje en blijkbaar kan hij met zijn simpele diplomaatje toch een paar ton omzet draaien. Ik durf wel een teentje in het water te steken.
Ik steek mijn klein teen nog niet in het water. Als het fout gaat blijft er van die overwaarde ook niet veel meer over.
pi_220983017
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:41 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Het is wel een warrig verhaal.

Waarom zijn EV dit jaar met 125k is gedaald is mij niet duidelijk.

Edit: O wacht, "De opgebouwde schulden bevinden zich voor een groot deel in privé, waardoor het eigen vermogen na kredietverlening verslechtert." Maar hoe komen prive schulden ineens op de zakelijke balans?

Edit2: Ah ik snap het. Hij leent alles zakelijk, gebruikt 40k om zakelijke en 125k om prive leningen af te lossen. Ik hoop dat zijn boekhouder dat goed doet, ook met de rente die hij straks gaat betalen.
Hij heeft knap veel ¤ verbrand met zijn energy-business om tot inkeer te komen
pi_220983106
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:52 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Hebben we al een mailtje gehad van SIG over het aflossen van Alicante?
Zekers. SIG heeft hierover de deelnemende investeerders op 28 mei jl. per mail geïnformeerd.

"De verbouwing bevindt zich in de afrondende fase. ... De projecteigenaar heeft aangegeven te verwachten dat de lening in de laatste week van juni 2026 volledig zal worden afgelost."

Tot die tijd dubbele dagrente 10%* 2 = 20% :9
pi_220983109
Klopt mijn constatering dat CCF de nieuwe voorzieningensystematiek voor het nettorendement, dat vorig najaar is doorgevoerd, nooit heeft toegepast op de algehele portefeuille?

Sindsdien lijkt mijn eigen rendement een stuk rooskleuriger dan het gemiddelde van CCF (voorheen liep het vrij gelijk op), maar zonder gelijke berekening zit je appels met peren te vergelijken.

[ Bericht 66% gewijzigd door djtiesto8 op 08-06-2026 00:10:04 ]
pi_220983156
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:27 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Ik steek mijn klein teen nog niet in het water. Als het fout gaat blijft er van die overwaarde ook niet veel meer over.
WOZ is 475K, taxatie was 493K dus dat ligt wel enigszins in lijn.
Uitgaande van die 475K heeft hij 285K overwaarde, tegenover de 180K die hij nu leent.
Speling dus van 105K om waardedaling en kosten uitwinning op te vangen.
Dat zal nooit heel veel kosten aan afschrijving?
Ik ga niet uit van veilingverkoop, ze zijn niet allemaal zo de weg kwijt als die Kas.

Voor de rest hoop ik dat het aantal mails van het schadeteam beperkt zullen blijven ;)
Pecunia non olet
pi_220983862
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het is een zeldzame kneus die man 😉, maar er zit redelijk comfortabele overwaarde in zijn huisje en blijkbaar kan hij met zijn simpele diplomaatje toch een paar ton omzet draaien. Ik durf wel een teentje in het water te steken.
Hij riskeert een zeer forse afm-boete. Dat zou zeer doen aan zijn teen.
pi_220984170
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:26 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Hij riskeert een zeer forse afm-boete. Dat zou zeer doen aan zijn teen.
Ik ken de keten financieel zeker niet. Maar die zullen toch wel controleren of hun franchisenemer de juiste papieren hebben.
pi_220984266
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Ik ken de keten financieel zeker niet. Maar die zullen toch wel controleren of hun franchisenemer de juiste papieren hebben.
Op LinkedIn staan onder licenties en certificaten zijn diploma en certificaten w.o. Adviseur Vermogen tot febr 2028 geupload. Kan je daar inzien.
pi_220984555
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Ik ken de keten financieel zeker niet. Maar die zullen toch wel controleren of hun franchisenemer de juiste papieren hebben.
Hij heeft een compagnon las ik. Misschien dat ze (deels) onder zijn licentie werken?
Pecunia non olet
pi_220984571
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:26 schreef paardendokter het volgende:

[..]
Hij riskeert een zeer forse afm-boete. Dat zou zeer doen aan zijn teen.
Op 9 tenen kun je ook nog goed lopen :)
Pecunia non olet
pi_220984756
Herfinanciering projectontwikkeling Zaandam GVE was al vol voor 163k bij openstelling
pi_220984830
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Herfinanciering projectontwikkeling Zaandam GVE was al vol voor 163k bij openstelling
Loopt nog niet zo hard als we dachten, denk vooral door de looptijd en 1 jan peildatum risico
  maandag 8 juni 2026 @ 11:26:17 #179
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220984887
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:14 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Loopt nog niet zo hard als we dachten, denk vooral door de looptijd en 1 jan peildatum risico
Klopt, toch maar meegepakt.
pi_220984917
Stemwarder Straße 23 Hamburg GmbH
¤ 3.350.000 | 9,0 % rente | 14 maanden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 juni 2026 @ 11:54:39 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220985035
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:58 schreef djtiesto8 het volgende:
Klopt mijn constatering dat CCF de nieuwe voorzieningensystematiek voor het nettorendement, dat vorig najaar is doorgevoerd, nooit heeft toegepast op de algehele portefeuille?

Sindsdien lijkt mijn eigen rendement een stuk rooskleuriger dan het gemiddelde van CCF (voorheen liep het vrij gelijk op), maar zonder gelijke berekening zit je appels met peren te vergelijken.
Ik zou het niet weten, maar ben hier wel benieuwd naar. Kun je het laten weten als je antwoord hebt?
pi_220985094
Update betreffende slottermijn Grieks Restaurant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220985162
Veiling Bathmen perceel 333 (SiG)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lening was 135.000 (1A: 90.000, 1B, 36.000, 2: 9.000)

[ Bericht 3% gewijzigd door KrekelJapie op 08-06-2026 13:01:14 ]
pi_220985187
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:32 schreef Lezer8857 het volgende:
Stemwarder Straße 23 Hamburg GmbH
¤ 3.350.000 | 9,0 % rente | 14 maanden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N.m.m. overzichtelijk projekt met ook redelijke zekerheden voor deze rente.
Zijn er meer mensen die deze overwegen mee te nemen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Fredericm op 08-06-2026 17:14:22 ]
pi_220985295
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:58 schreef djtiesto8 het volgende:
Klopt mijn constatering dat CCF de nieuwe voorzieningensystematiek voor het nettorendement, dat vorig najaar is doorgevoerd, nooit heeft toegepast op de algehele portefeuille?

Sindsdien lijkt mijn eigen rendement een stuk rooskleuriger dan het gemiddelde van CCF (voorheen liep het vrij gelijk op), maar zonder gelijke berekening zit je appels met peren te vergelijken.
Volgens mij dat het rendement op de algehele portefeuille toen omhoog is gegaan en vervolgens weer is terug gezakt als ik het mij goed herriner. Ik weet niet of ze dat toen weer terug hebben aangepast of omdat ze veel meer probleem projecten kregen (en eigenlijk de reden was dat ze het aan gingen passen)
pi_220985329
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:30 schreef obligataire het volgende:

[..]
Hij heeft een compagnon las ik. Misschien dat ze (deels) onder zijn licentie werken?
Nee, dat is dus ook zwaar verboden.
pi_220985776
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:21 schreef KrekelJapie het volgende:
Veiling Bathmen perceel 333 (SiG)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lening was 135.000 (1A: 90.000, 1B, 36.000, 2: 9.000)
`Pff. dat gaat voor de deelnemers aan deze leningen, inclusief 1A héél veel geld kosten.
Zo blij dat ik nooit (bij SiG) in dit soort projecten ben gestapt.
  maandag 8 juni 2026 @ 14:26:41 #188
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220986036
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:51 schreef Horsemen het volgende:

[..]
`Pff. dat gaat voor de deelnemers aan deze leningen, inclusief 1A héél veel geld kosten.
Zo blij dat ik nooit (bij SiG) in dit soort projecten ben gestapt.
Da's mede afhankelijk zijn van wat er haalbaar is bij Kas (privé). Maar dat zal wel het verhaal van de kale kip zijn.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_220986074
En wat er al dan niet over is van het bouwdepot.
pi_220986105
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:36 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
En wat er al dan niet over is van het bouwdepot.
SiG zegt niets over het bouwdepot. Lening loopt al ruim 2,5 jaar. Ga er maar van uit dat er niets meer in depot zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrekelJapie op 08-06-2026 15:03:02 ]
pi_220986278
Ik had nog 1 lening lopen bij Voordegroei, of eigenlijk een betalingsregeling van een borg van een failliet bedrijf (Vers en Fijn). Normaal is de betaling daar rond de 22e van de maand. De betaling van 22 mei was nog steeds niet binnen, tot vandaag. En als verrassing werd vandaag ook het nog openstaande saldo betaald. Nu dus het hoofdstuk Voordegroei afgesloten.
pi_220987098
Ik zie dat de vier panden in Zaandam (Ruitenveen, Apolloplantsoen, M. Janssen, en Zandleven) nu de sttaus gegund hebben gekregen. Betekent dat dat de route met onderhands bod via de rechrer niet meer van relevant is? (iemand kennis/ervaring op dat punt?)
pi_220987291
Er ligt een bod op de afgebrande woonboerderij in Rheezerveen
https://www.destentor.nl/(...)heezerveen~a5a12b95/
pi_220987337
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:28 schreef Fredericm het volgende:

[..]
N.m.m. overzichtelijk projekt met ook redelijke zekerheden voor deze rente.
Zijn er meer mensen die deze overwegen mee te nemen?
Geen beste koop geweest, de bank zal blij zijn dat ze er vanaf zijn:
quote:
Het perceel grond is gekocht in 2022 voor een bedrag van ¤ 950.000,-. Inmiddels is de vergunning verleend voor het project...
quote:
Het perceel grond kent een waarde van ¤ 506.000,- in huidige staat
Leuke rente, dat wel. Ik ben te lui om alle overwaardes op te tellen maar ik vraag me af of de LTV wel onder de 100% komt als je het bouwdepot niet (of maar deels) mee rekent. Het is Duitsland en ik ben nog steeds niet zo happig op buitenlandse projecten.

Rentedepot. Wordt dat door Collin of de leningnemer beheert? Dat laatste is natuurlijk een groter risico.
pi_220988882
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:38 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Geen beste koop geweest, de bank zal blij zijn dat ze er vanaf zijn:
[..]
[..]
Leuke rente, dat wel. Ik ben te lui om alle overwaardes op te tellen maar ik vraag me af of de LTV wel onder de 100% komt als je het bouwdepot niet (of maar deels) mee rekent. Het is Duitsland en ik ben nog steeds niet zo happig op buitenlandse projecten.

Rentedepot. Wordt dat door Collin of de leningnemer beheert? Dat laatste is natuurlijk een groter risico.
Ze geven volgens mij een tweede hypotheek op alles wat ze hebben, overwaarde afgezien van het te bouwen appartement is 2.365K. Daarnaast nog ruim 500K voor grond pand in aanbouw. Dus als je bouwdepot voor 50% meetelt zit je ruim onder de 100% LTV.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fredericm op 08-06-2026 21:45:46 ]
pi_220989085
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 12:28 schreef Fredericm het volgende:

[..]
N.m.m. overzichtelijk projekt met ook redelijke zekerheden voor deze rente.
Zijn er meer mensen die deze overwegen mee te nemen?
Ik heb een beduidend grotere achterstand in mijn Duitse portefeuille dan in het Nederlandse deel bij Collin. Ik ben vooral benieuwd naar/bang voor de uitwinning van de zekerheden. Als ik jaren moet wachten op uitwinning, dan wordt het een stuk minder aantrekkelijk. Mijn Duitse defaults zijn hier allemaal besproken bij publicatie, en geen van allen op voorhand afgeschoten.
Ik ben dus voorzichtig en doe voorlopig niets met Duitse proposities. Ik heb deze dan ook ongelezen weggegooid, net als de vorigen.
pi_220989632
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:16 schreef tnhb het volgende:
Ik zie dat de vier panden in Zaandam (Ruitenveen, Apolloplantsoen, M. Janssen, en Zandleven) nu de sttaus gegund hebben gekregen. Betekent dat dat de route met onderhands bod via de rechrer niet meer van relevant is? (iemand kennis/ervaring op dat punt?)
Dan is de verkoop aan de hoogste bieder definitief inderdaad en hoeft er niks meer aan de rechter te worden voorgelegd. Koper moet binnen 6 weken de koopprijs en kosten voldoen.
  maandag 8 juni 2026 @ 23:32:14 #198
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220990774
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 21:36 schreef ovdm het volgende:

[..]
Ik heb een beduidend grotere achterstand in mijn Duitse portefeuille dan in het Nederlandse deel bij Collin. Ik ben vooral benieuwd naar/bang voor de uitwinning van de zekerheden. Als ik jaren moet wachten op uitwinning, dan wordt het een stuk minder aantrekkelijk. Mijn Duitse defaults zijn hier allemaal besproken bij publicatie, en geen van allen op voorhand afgeschoten.
Ik ben dus voorzichtig en doe voorlopig niets met Duitse proposities. Ik heb deze dan ook ongelezen weggegooid, net als de vorigen.
Ik skip ze ook allemaal. Er is voor mij voldoende te vinden binnen de landsgrenzen.
pi_220991060
quote:
14s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:12 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
Dan is de verkoop aan de hoogste bieder definitief inderdaad en hoeft er niks meer aan de rechter te worden voorgelegd. Koper moet binnen 6 weken de koopprijs en kosten voldoen.
Zou zomaar kunnen kloppen. Vorig jaar bij Collin ook een veiling gehad van project Meerzorg, geld stond 7 weken na de veiling netjes in de wallet.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 08:15:04 #200
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220991305
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 23:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Ik skip ze ook allemaal. Er is voor mij voldoende te vinden binnen de landsgrenzen.
Max heeft mij voldoende "leergeld" gekost. Blijf voorlopig ook binnen Nederland.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')