Zekerheden zien er wel goed uitquote:Op zondag 7 juni 2026 14:37 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Een financieel adviseur die zijn eigen financiële zaken niet zelfstandig in orde krijgt, in combinatie met een negatief eigen vermogen. Dan hoef ik niet verder te lezen. Die is voor mij ONGESCHIKT.
Is een 2e hypotheek. Daar heb je minder aan als de 1e hypotheekverstrekker niet wil mee werken.quote:
Dan hou ik het linkje maar voor mezelf, als er geen interesse is.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Is een 2e hypotheek. Daar heb je minder aan als de 1e hypotheekverstrekker niet wil mee werken.
Daarnaast dient er nog wat doorgeleerd te worden voor de zwaardere adviezen.
Voor mij is het linkje overbodig.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:29 schreef quepos het volgende:
[..]
Dan hou ik het linkje maar voor mezelf, als er geen interesse is.
Gewoon even om te kijken of er belangstelling is. Overigens heb ik al vele linkjes gedeeld hoor.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:50 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Voor mij is het linkje overbodig.
Zie dat je bijna 10 jaar op FOK mee doet. Met bovengenoemde instelling heb je weinig kans op de sportiviteitprijs.
Linkje altijd welkom!quote:Op zondag 7 juni 2026 15:29 schreef quepos het volgende:
[..]
Dan hou ik het linkje maar voor mezelf, als er geen interesse is.
Als tweede hypotheken weinig waarde meer hebben kunnen collin/GVE de tent wel sluiten. Zeker 60% van de leningen heeft een tweede hypotheek als dekking.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:22 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Is een 2e hypotheek. Daar heb je minder aan als de 1e hypotheekverstrekker niet wil mee werken.
Daarnaast dient er nog wat doorgeleerd te worden voor de zwaardere adviezen.
Zal zien zeggen sluiten,maar je blijft afhankelijk van de 1e hypohteekverstekker.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:18 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Als tweede hypotheken weinig waarde meer hebben kunnen collin/GVE de tent wel sluiten. Zeker 60% van de leningen heeft een tweede hypotheek als dekking.
Bij Pels Rijcken?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:59 schreef obligataire het volgende:
Risico lopen we trouwens niet, dat geld staat rustig op een Geld derden rekening bij CRE of bij de notaris. Dus geen problemen zoeken waar ze niet zijn, zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn twee vriendjes, Jij en ik, Wij zijn twee vriendjes, Tot de laatste snik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:10 schreef obligataire het volgende:
Failissement Beaujean Logistiek uit Hoensbroek
https://www.faillissement(...)n-logistiek-b-v.aspx
Zie ook Sam*Sam 1 en 2.
Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen.
Op de panden in Sam*Sam zitten eerste hypotheken. Heel erg veel betaald is er nog niet.
Als Maurice privé niet failliet gaat blijft Sam Sam B.V. verder buiten schot. Zolang er geen grote leegstanden zijn kunnen de B.V.'s zichzelf wel redden.
Het is een zeldzame kneus die man 😉, maar er zit redelijk comfortabele overwaarde in zijn huisje en blijkbaar kan hij met zijn simpele diplomaatje toch een paar ton omzet draaien. Ik durf wel een teentje in het water te steken.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:37 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Een financieel adviseur die zijn eigen financiële zaken niet zelfstandig in orde krijgt, in combinatie met een negatief eigen vermogen. Dan hoef ik niet verder te lezen. Die is voor mij ONGESCHIKT.
Ik steek mijn klein teen nog niet in het water. Als het fout gaat blijft er van die overwaarde ook niet veel meer over.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het is een zeldzame kneus die man 😉, maar er zit redelijk comfortabele overwaarde in zijn huisje en blijkbaar kan hij met zijn simpele diplomaatje toch een paar ton omzet draaien. Ik durf wel een teentje in het water te steken.
Hij heeft knap veel ¤ verbrand met zijn energy-business om tot inkeer te komenquote:Op zondag 7 juni 2026 20:41 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Het is wel een warrig verhaal.
Waarom zijn EV dit jaar met 125k is gedaald is mij niet duidelijk.
Edit: O wacht, "De opgebouwde schulden bevinden zich voor een groot deel in privé, waardoor het eigen vermogen na kredietverlening verslechtert." Maar hoe komen prive schulden ineens op de zakelijke balans?
Edit2: Ah ik snap het. Hij leent alles zakelijk, gebruikt 40k om zakelijke en 125k om prive leningen af te lossen. Ik hoop dat zijn boekhouder dat goed doet, ook met de rente die hij straks gaat betalen.
Zekers. SIG heeft hierover de deelnemende investeerders op 28 mei jl. per mail geïnformeerd.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:52 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Hebben we al een mailtje gehad van SIG over het aflossen van Alicante?
WOZ is 475K, taxatie was 493K dus dat ligt wel enigszins in lijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:27 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Ik steek mijn klein teen nog niet in het water. Als het fout gaat blijft er van die overwaarde ook niet veel meer over.
Hij riskeert een zeer forse afm-boete. Dat zou zeer doen aan zijn teen.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het is een zeldzame kneus die man 😉, maar er zit redelijk comfortabele overwaarde in zijn huisje en blijkbaar kan hij met zijn simpele diplomaatje toch een paar ton omzet draaien. Ik durf wel een teentje in het water te steken.
Ik ken de keten financieel zeker niet. Maar die zullen toch wel controleren of hun franchisenemer de juiste papieren hebben.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:26 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Hij riskeert een zeer forse afm-boete. Dat zou zeer doen aan zijn teen.
Op LinkedIn staan onder licenties en certificaten zijn diploma en certificaten w.o. Adviseur Vermogen tot febr 2028 geupload. Kan je daar inzien.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Ik ken de keten financieel zeker niet. Maar die zullen toch wel controleren of hun franchisenemer de juiste papieren hebben.
Hij heeft een compagnon las ik. Misschien dat ze (deels) onder zijn licentie werken?quote:Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Ik ken de keten financieel zeker niet. Maar die zullen toch wel controleren of hun franchisenemer de juiste papieren hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |