Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 30-05-2026 18:13:51 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hij wordt er niet blij vanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
Mario doet auditie bij de smaakpolitieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Weet ik veel, ik sliep.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
JdejjdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Klopt het dat Radio49 weer een bazenuitzending gaat doen, @Homijn?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Denk het wel want hij gaf net in de bagger aan dat hij gaat luisterenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Klopt het dat Radio49 weer een bazenuitzending gaat doen, @:homijn?
heeft FOK verlaten![]()
hey doc hoe is het hier, ben net terug van vakantie dus heb dit hele topic een week niet gevolgdquote:
Do what you love, love what you do!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
had je niet 4 weken op vakantie kunnen gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
hey doc hoe is het hier, ben net terug van vakantie dus heb dit hele topic een week niet gevolgd![]()
![]()
Datquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef Rob het volgende:
[..]
had je niet 4 weken op vakantie kunnen gaanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
PokkebenauwdWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef Rob het volgende:
[..]
had je niet 4 weken op vakantie kunnen gaan![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Welkom terug @kree
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bolk en doeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Als iemand op de vraag "Wat ga je eten vandaag?" antwoordt met **"Uvljbvt"**, dan lijkt dat op een typfout of een bericht dat met de handen één toetspositie verschoven is getypt.quote:
Even kijken:
* Uvljbvt lijkt niet op een bestaand Nederlands woord.
* Als ik probeer te ontcijferen alsof iemand op een QWERTY-toetsenbord naast de juiste toetsen zat, kom ik ook niet direct op een logisch gerecht uit.
Dus dan ga ik voor de creatieve interpretatie:
**Uvljbvt = Uiterst Verrukkelijke Lasagne, Ja Best Vet Trouwens.**
Of:
**Uvljbvt** is een obscure Oost-Europese stoofpot van aardappel, ui en worst die alleen oma's kennen.
Of misschien was diegene gewoon zo hongerig dat hij tijdens het typen al in zijn boterham beet.
Mijn gok als maat: **hij bedoelde waarschijnlijk "vul je buik toch" en had dikke vingers.** 😎🍔Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Weet je zeker dat je het goed vertaald hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als iemand op de vraag "Wat ga je eten vandaag?" antwoordt met **"Uvljbvt"**, dan lijkt dat op een typfout of een bericht dat met de handen één toetspositie verschoven is getypt.
Even kijken:
* Uvljbvt lijkt niet op een bestaand Nederlands woord.
* Als ik probeer te ontcijferen alsof iemand op een QWERTY-toetsenbord naast de juiste toetsen zat, kom ik ook niet direct op een logisch gerecht uit.
Dus dan ga ik voor de creatieve interpretatie:
**Uvljbvt = Uiterst Verrukkelijke Lasagne, Ja Best Vet Trouwens.**
Of:
**Uvljbvt** is een obscure Oost-Europese stoofpot van aardappel, ui en worst die alleen oma's kennen.
Of misschien was diegene gewoon zo hongerig dat hij tijdens het typen al in zijn boterham beet.
Mijn gok als maat: **hij bedoelde waarschijnlijk "vul je buik toch" en had dikke vingers.** 😎🍔
Gebruik anders deze![]()
![]()
jatogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je negeert me, wil je dat ik de rest van de dag jou ga verarschen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als iemand op de vraag "Wat ga je eten vandaag?" antwoordt met **"Uvljbvt"**, dan lijkt dat op een typfout of een bericht dat met de handen één toetspositie verschoven is getypt.
Even kijken:
* Uvljbvt lijkt niet op een bestaand Nederlands woord.
* Als ik probeer te ontcijferen alsof iemand op een QWERTY-toetsenbord naast de juiste toetsen zat, kom ik ook niet direct op een logisch gerecht uit.
Dus dan ga ik voor de creatieve interpretatie:
**Uvljbvt = Uiterst Verrukkelijke Lasagne, Ja Best Vet Trouwens.**
Of:
**Uvljbvt** is een obscure Oost-Europese stoofpot van aardappel, ui en worst die alleen oma's kennen.
Of misschien was diegene gewoon zo hongerig dat hij tijdens het typen al in zijn boterham beet.
Mijn gok als maat: **hij bedoelde waarschijnlijk "vul je buik toch" en had dikke vingers.** 😎🍔!!!
![]()
I Neger je niet ik heb andere zorgenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je negeert me, wil je dat ik de rest van de dag jou ga verarschen?![]()
Zorgen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Vers
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Punten zorgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
I Neger je niet ik heb andere zorgen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Freon MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aspergeschotel met carbonara-saus en ham en VEEL kaas is bijna klaar![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Smecklich“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komma Jonguh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KreeBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
enigmaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het goed vertaald hebt
Gebruik anders deze
[ afbeelding ]
Do what you love, love what you do!![]()
Ook niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vriendin moet er ook niks van hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn kan je er voor wakker maken
1 keer gegeten (focking duur) maar hemels
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Kree leuke vakantie gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Arko genot
Zag dat het hier ging onweren van 7 uur ochtends tot 4 uur smidddags
Raindanceeee'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Fijn. Was je meequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lange dans wordt of was dat dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Arko genot
Zag dat het hier ging onweren van 7 uur ochtends tot 4 uur smidddags
RaindanceeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Borrel in tha house .
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga weer, ben hangry en moe. Maar hey girl heyyyyquote:
Veel plezier hier en houd je koel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze zegt girl tegen me.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga weer, ben hangry en moe. Maar hey girl heyyyy
Veel plezier hier en houd je koel
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel belangrijkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
GoallllllWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jammer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yo broIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fruitje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach soquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi bedje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkje voor de worstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
A wat liefquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monitor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Arme man.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helene.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Marina.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nu kann ik waarschijnlijk tot 5 te juni mijn fernseher niet kijken nur tv in internet kijken orf heeft en streamsite gelukkig![]()
BxwjhzbdjjazIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat wilde ik net posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker bezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dit kan in Oostenrijk, man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bij Mario geht alles kaput.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10 kopen volgende keerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:06 schreef mario390 het volgende:
scheiß kutfernbedienung in februar 2 bestelt nu beide al kaputt![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En dan ook gelijk 10 muizen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik in Bleiburg zou wonen zou ik zeker een elektronicazaak beginnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geweldig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik in Bleiburg zou wonen zou ik zeker een elektronicazaak beginnen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou dan persoonlijk bij mario aanbellen met een goede aanbiedingUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan ben jij die dansende aap ?
Citaat Hans Teeuwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is lief.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan het nog altijd overwegenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou dan persoonlijk bij mario aanbellen met een goede aanbiedingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hemarookworst in "Ik vertrek. "
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou zeker kijken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik hoor de kikkers alweer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Welke heb je ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima phone.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een Samsung a26. Mijn huidige was een dikke barst in gekomen helaas
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb die Iphone hype ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja Samsung altijd wel tevreden over 😀“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ieder zijn voorkeur, maar zelf ook nooit wat van Apple gekochtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die Iphone hype ook nooit begrepen.![]()
Same here.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helpt dat ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is ook prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben totaal niet flink. Sorry.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg toch sorry?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Jeugd.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een flinke neger.
Bekijk deze YouTube-video
En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Nou ja zeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We hebben straks om 3 uur een Special guest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook niet maar dat leek me niet relevant.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ik wil niet opblijvenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
We hebben straks om 3 uur een Special guest.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je zorgt maar dat je er bent. Afgelopen nacht was je er ook. En dit is speciaal.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee wiequote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je er bent. Afgelopen nacht was je er ook. En dit is speciaal.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is ook een verrassing.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar nu wel toch ? Het gaat echt leuk worden.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik haalde de drie uur net niet vorige nacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een nacht alleenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doe maar. Hey Mikey.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan niks belovenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nu wel toch ? Het gaat echt leuk worden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat hoeft ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Schattebol.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WarmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dan trek je wat uit.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:
Slaapkamer is warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heb hier het raam open en is best wel koel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ookquote:Op zondag 31 mei 2026 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hier het raam open en is best wel koel.
Warmte zit altijd boven, duplexWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Freon Skittle in tha house.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei je al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt wel.
GBL (Gamma-butyrolacton): Een agressief, industrieel oplos- en schoonmaakmiddel dat onder andere gebruikt wordt voor het verwijderen van graffiti of het reinigen van velgen.Natronloog of kaliumloog: Een zeer bijtende chemische basis (natriumhydroxide of kaliumhydroxide) die in het huishouden wordt gebruikt als gootsteenontstopper.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet ik in mijn agenda noteren?quote:Op zondag 31 mei 2026 01:35 schreef mario390 het volgende:
kann tot waarschijnlik 5te juni mijn fernseher net kijkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee hoor, je krijgt er dagelijks een reminder vanquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kijk je nu dan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top 10 is toch prima? Sta ik ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga ik doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer dat je geen TV meer kan kijken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou Mario, het is je gelukt hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wilde je toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En @Homijn is weggegaan,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hi FFThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dat is toch ook waar Mario. Je was constant aan het schelden. En zeggen dat hij hulp kreeg. Dat is toch niet leuk ? Iedereen mag punten halen. Tegen mij doe je niet zo en hem stuur je gewoon weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, ik wilde gewoon even iets kwijt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heb niet gezegd hij moet gaanquote:Op zondag 31 mei 2026 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook waar Mario. Je was constant aan het schelden. En zeggen dat hij hulp kreeg. Dat is toch niet leuk ? Iedereen mag punten halen. Tegen mij doe je niet zo en hem stuur je gewoon weg.![]()
Je bent mooi op tijd voor de inhuldiging.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja, gelijk heb je, want het gebeurd vaker.quote:Op zondag 31 mei 2026 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde gewoon even iets kwijt.
Maar dat ie van de week een paar keer een uur anderhalf heeft gepakt, daar hoor je hem niet over.![]()
Hoor je mij piepen over punten?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op zondag 31 mei 2026 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de inhuldiging.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Maandag en dinsdag .quote:Op zondag 31 mei 2026 03:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk heb je, want het gebeurd vaker.
Maar dat ie van de week een paar keer een uur anderhalf heeft gepakt, daar hoor je hem niet over.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je blubt wel veel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Het is gewoon lullig wanneer mensen weggaan om gezeik door een paar punten. Waar gaat het over ?
We zijn toch het toonbeeld van gezelligheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die laat het flink afweten.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga weer slapen
LatersWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling. Als in wanneer je hem inhaald krijg je de volle laag. en dan maar wegblijven ? Niet in dit leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Biogas toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoef me ook niet verrot te laten schelden omdat ik hem 2 keer achter elkaar gebolkt heb, terwil ik gewoon reageer .quote:Op zondag 31 mei 2026 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling. Als in wanneer je hem inhaald krijg je de volle laag. en dan maar wegblijven ? Niet in dit leven.![]()
AmenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik vind het dus bizar om te lezen dat jij en anderen weggaan omdat een soort gedrag wel getolereerd wordt. Want je bent dus niet de enige.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Muziekje dan maar.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En als je er tegenin gaat, gaat ie lopen klagen en mogen we hem van mama Dot niet zo plagen.
Hij werd van de week 50?
6 lijkt soms nog optimistisch.
En een andere keer gaat het weer een tijd goed.![]()
Meneer doet al langer mee aan dit spel
Je kan niet altijd 6 gooien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik durf dit zo niet aan te klikkenquote:Op zondag 31 mei 2026 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
Muziekje dan maar.
Bekijk deze YouTube-video
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 31 mei 2026 03:36 schreef marc0871 het volgende:
Ik hou er mee op om me er over op te winden. Ik ga koese![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap je punt zelfs. Maar dit is echt een zomernummer.quote:
Wilde eerst ook weten hoe en wat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OK vertrouw jequote:Op zondag 31 mei 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap je punt zelfs. Maar dit is echt een zomernummer.
Wilde eerst ook weten hoe en wat.. mss niet mijn smaak maar wie weet.
* kree klikt.Do what you love, love what you do!![]()
Ben dus week op vakantie geweest baar macedonie, in de wat populaire dingen daar hoort je vooral re-mix van oude nrs.
In de traditionele dingen meer volks, wat eigenlijk lijk t op een soort van Andre Hazes ofzo haast
althans die stijl, maar met meer volks achtig tintje. nDo what you love, love what you do!![]()
daar zingen ze het mee btw. niet helemaal mijn smaak, maar hou altijd wel van volk wat niet verziekt is nog door AI en internet.Do what you love, love what you do!![]()
Dat dacht ik dus eerst ook.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:44 schreef kree het volgende:
LOL wat moet je ervan zeggen hé, hoog AI gehalte heeft het wel.![]()
Heb nog een andere voor je ook nog.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oja en wag grappig is vandaag, de piloten van onze TUI vlucht kregen applaus, ook al lang niet meer gehoord.
LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Ach ja TUI.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:51 schreef kree het volgende:
oja en wag grappig is vandaag, de piloten van onze TUI vlucht kregen applaus, ook al lang niet meer gehoord.
LOL.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis toch allemaal muzikaal beetje zelfde shit? niet echt slecht ook? Maar ook totaal niet bijzonder ook?quote:Op zondag 31 mei 2026 03:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eerst ook.![]()
Heb nog een andere voor je ook nog.
Bekijk deze YouTube-video
eens of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het wel grappig. En nee, echt bijzonder is het niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:52 schreef kree het volgende:
[..]
tis toch allemaal muzikaal beetje zelfde shit? niet echt slecht ook? Maar ook totaal niet bijzonder ook?
eens of niet?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-video
tja zo zie ik me zelf wel zitten als pianist.
LOL het basis nr ken ik wel iig
(muzikaal ook niet bijzonder eigenlijk, alleen andere stijl)
Do what you love, love what you do!![]()
Hier moet je voor gestemd zijn als in de stemming.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke jullie weten ben fan ook van heel andere dingen.
haha gaan we nog ff liedjes posten?
Do what you love, love what you do!![]()
Jullie ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja chill muziekje, ik haak af als te veel solo nootjes zijn meestal met jazz.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
Hier moet je voor gestemd zijn als in de stemming.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil best wat even zoeken.
Momentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind dit oke trouwens
als je het over feminisme me hebt trouwens
Like
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel fan van haar. geen idee hoe ooit gevonden btw, wss omdat ijk het gewoon leuk vond.Do what you love, love what you do!![]()
Zegt u het maar.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zeker ik hou hiervan, had me al voor genomen om mijn gitaar weer eens te gaan stemmen en wat mee te doen. ;Pquote:Op zondag 31 mei 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
Zegt u het maar.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weet ik hou van onwijs gevoelige liedjes en meestal werkt dat met piano en zeker op die manier.quote:
Is het een heel speciaal nr, dat denk ik dan niet. En beetje geproduceerd ook nog wel.
Maar het is altijd als je met mensen samen doet zeker als het intiem is met piano en alleen zang op dit soort manier.
Die liedjes werken dus alleen als iemand die het zingt er helemaal achter staat wat ze zingen. (zie bv Andre Hazes). en op die manier werkt het dan wel denk ik.
Ik speel het btw allen, maar zeg maar ff wanneer ik gevoel heb het werkt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat heb ik met Lady Gaga als ze alleen piano doet.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet ik hou van onwijs gevoelige liedjes en meestal werkt dat met piano en zeker op die manier.
Is het een heel speciaal nr, dat denk ik dan niet. En beetje geproduceerd ook nog wel.
Maar het is altijd als je met mensen samen doet zeker als het intiem is met piano en alleen zang op dit soort manier.
Die liedjes werken dus alleen als iemand die het zingt er helemaal achter staat wat ze zingen. (zie bv Andre Hazes). en op die manier werkt het dan wel denk ik.
Ik speel het btw allen, maar zeg maar ff wanneer ik gevoel heb het werkt.
Heb je trouwens De Schatkamer al ontdekt ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.
Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.
Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.
UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.Do what you love, love what you do!![]()
Eigen controle.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:13 schreef kree het volgende:
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.
Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.
Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.
UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik welquote:
ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens
Do what you love, love what you do!![]()
Over de schatkamer. Hier het linkje:quote:Op zondag 31 mei 2026 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik wel
ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens
TV / De Schatkamer van Beeld & Geluid #2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is mooi,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zucht @kree
Ik geef je een link en verwacht netjes je mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het nr hiervoor was al mooi op zich zelf dan he>? nu werd dat gecoverd waar ok twijfel over heb of ze dat wilde eigenlijk.quote:
goed muzikaal was ie wel weer oke moet ik zeggen. maargoed voor zover ik weet origineel daar.Do what you love, love what you do!![]()
Kom je met Claudia de Breji aankakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wat vindt je van het archief ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?quote:
Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?Do what you love, love what you do!![]()
beetje meer hoe ik me voel, daar hangt af van wat ik leuk vind enzo en luister. en kan van alles zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt niet eens gekeken. Welk jeugd programma vond je leuk ?quote:Op zondag 31 mei 2026 04:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?
Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL
zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL
ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck meDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou nooit weg willen uit Friesland.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:37 schreef kree het volgende:
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL
zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL
ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck me“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: