abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 02:16:36 #201
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925872
wurstbrot en radler :9
  zondag 31 mei 2026 @ 02:17:14 #202
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925874
als ik laatste nacht geen punten mak val ik op 9 -O-
  zondag 31 mei 2026 @ 02:19:48 #203
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925876
Wat kijk je nu dan ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:20:18 #204
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925878
Als gaby de blonde vannacht naar huis gaat is me de weekend ook verhaut😟
  zondag 31 mei 2026 @ 02:21:01 #205
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925880
Top 10 is toch prima? Sta ik ook. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:21:53 #206
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925882
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wat kijk je nu dan ?
Op pc orf3 Tohuwabohu moet je googlen als me niet gelooft
  zondag 31 mei 2026 @ 02:22:19 #207
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925883
Ga ik doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:27:33 #208
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925892
Österreichische kultshow
  zondag 31 mei 2026 @ 02:28:31 #209
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925894
Jammer dat je geen TV meer kan kijken. -O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925898
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 02:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:35:17 #211
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925902
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat je geen TV meer kan kijken. -O-
Op orf on op pc en duitse tv op schönerfernsehen.com
Dat kann jou ook kijken
  zondag 31 mei 2026 @ 02:35:50 #212
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925903
Nou Mario, het is je gelukt hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:37:07 #213
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925904
Achzo in moment ben ik op 7
pi_220925905
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
Jammer dat je geen TV meer kan kijken. -O-
IPTV. >
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 02:37:35 #215
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925906
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:37 schreef mario390 het volgende:
Achzo in moment ben ik op 7
Dat wilde je toch?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:39:39 #216
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925909
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Mario, het is je gelukt hoor.
De duitse site kenn ik al langer
  zondag 31 mei 2026 @ 02:40:22 #217
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925911
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat wilde je toch?
Eigentlich willt ik 8 absichern
  zondag 31 mei 2026 @ 02:41:07 #218
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925912
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:37 schreef kree het volgende:

[..]
IPTV. >
Heb ik al weken niet
  zondag 31 mei 2026 @ 02:42:07 #219
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925915
En @Homijn is weggegaan,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:42:39 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220925919
Hi FF
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:43:24 #221
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925920
Heer Mikey. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:47:59 #222
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925926
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:42 schreef FreshFruit het volgende:
En @:Homijn is weggegaan,
Hij gevt me de schuld
  zondag 31 mei 2026 @ 02:50:55 #223
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:47 schreef mario390 het volgende:

[..]
Hij gevt me de schuld
Maar dat is toch ook waar Mario. Je was constant aan het schelden. En zeggen dat hij hulp kreeg. Dat is toch niet leuk ? Iedereen mag punten halen. Tegen mij doe je niet zo en hem stuur je gewoon weg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:56:49 #225
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925937
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:55 schreef marc0871 het volgende:
Oh jee. Is het weer zo ver?
Nee hoor, ik wilde gewoon even iets kwijt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925939
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 02:59:54 #227
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220925940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:50 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar dat is toch ook waar Mario. Je was constant aan het schelden. En zeggen dat hij hulp kreeg. Dat is toch niet leuk ? Iedereen mag punten halen. Tegen mij doe je niet zo en hem stuur je gewoon weg.
Heb niet gezegd hij moet gaan
  zondag 31 mei 2026 @ 03:00:14 #228
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925941
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Droge neus
Je bent mooi op tijd voor de inhuldiging. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925942
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Nee hoor, ik wilde gewoon even iets kwijt.
Nou ja, gelijk heb je, want het gebeurd vaker.
Maar dat ie van de week een paar keer een uur anderhalf heeft gepakt, daar hoor je hem niet over.
pi_220925943
Hoor je mij piepen over punten?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220925944
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je bent mooi op tijd voor de inhuldiging. *O*
:?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 03:02:05 #232
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925945
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Nou ja, gelijk heb je, want het gebeurd vaker.
Maar dat ie van de week een paar keer een uur anderhalf heeft gepakt, daar hoor je hem niet over.
Maandag en dinsdag . :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:02:30 #233
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925948
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoor je mij piepen over punten?
Je blubt wel veel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925949
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Je blubt wel veel.
Oh
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 03:04:43 #236
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220925951
En de special guest?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 03:05:39 #237
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925952
Het is gewoon lullig wanneer mensen weggaan om gezeik door een paar punten. Waar gaat het over ?
We zijn toch het toonbeeld van gezelligheid.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:07:05 #238
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925954
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
En de special guest?
Die laat het flink afweten. -O-

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925957
Meh ik blijf ook wel eens weg als hij weer zo'n manie heeft.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:11:01 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220925960
Scheisse verdammt :(
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220925963
Ik ga weer slapen

Laters
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 03:12:41 #243
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925964
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling. Als in wanneer je hem inhaald krijg je de volle laag. en dan maar wegblijven ? Niet in dit leven.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:13:08 #245
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925968
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:12 schreef marc0871 het volgende:
Verdampte poep :?
Biogas toch ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925970
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling. Als in wanneer je hem inhaald krijg je de volle laag. en dan maar wegblijven ? Niet in dit leven.
Ik hoef me ook niet verrot te laten schelden omdat ik hem 2 keer achter elkaar gebolkt heb, terwil ik gewoon reageer .
pi_220925971
Amen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 03:21:05 #249
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925979
Ik vind het dus bizar om te lezen dat jij en anderen weggaan omdat een soort gedrag wel getolereerd wordt. Want je bent dus niet de enige.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:23:27 #250
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925983
Muziekje dan maar.
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925985
En als je er tegenin gaat, gaat ie lopen klagen en mogen we hem van mama Dot niet zo plagen.
Hij werd van de week 50?
6 lijkt soms nog optimistisch.
En een andere keer gaat het weer een tijd goed.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:32:29 #252
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220925989
Meneer doet al langer mee aan dit spel
Je kan niet altijd 6 gooien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220925993
Ik hou er mee op om me er over op te winden. Ik ga koese :W :Z
pi_220925997
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
Muziekje dan maar.
Bekijk deze YouTube-video
ik durf dit zo niet aan te klikken :P
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:39:29 #255
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220926000
Nu kijk ik internet derrick folge 84
  zondag 31 mei 2026 @ 03:39:50 #256
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926001
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:36 schreef marc0871 het volgende:
Ik hou er mee op om me er over op te winden. Ik ga koese :W :Z
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926004
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:39 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
hou wel van beetje koelie eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:42:01 #258
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926006
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:38 schreef kree het volgende:

[..]
ik durf dit zo niet aan te klikken :P
Snap je punt zelfs. Maar dit is echt een zomernummer.
Wilde eerst ook weten hoe en wat. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926007
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Snap je punt zelfs. Maar dit is echt een zomernummer.
Wilde eerst ook weten hoe en wat. _O-
OK vertrouw je :P. mss niet mijn smaak maar wie weet.
* kree klikt.
Do what you love, love what you do!
pi_220926009
LOL wat moet je ervan zeggen hé, hoog AI gehalte heeft het wel. :)
Do what you love, love what you do!
pi_220926010
Ben dus week op vakantie geweest baar macedonie, in de wat populaire dingen daar hoort je vooral re-mix van oude nrs.

In de traditionele dingen meer volks, wat eigenlijk lijk t op een soort van Andre Hazes ofzo haast :P
althans die stijl, maar met meer volks achtig tintje. n
Do what you love, love what you do!
pi_220926011
daar zingen ze het mee btw. niet helemaal mijn smaak, maar hou altijd wel van volk wat niet verziekt is nog door AI en internet.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:50:17 #263
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926014
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:44 schreef kree het volgende:
LOL wat moet je ervan zeggen hé, hoog AI gehalte heeft het wel. :)
Dat dacht ik dus eerst ook. :D
Heb nog een andere voor je ook nog.
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926017
oja en wag grappig is vandaag, de piloten van onze TUI vlucht kregen applaus, ook al lang niet meer gehoord.
LOL.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:52:20 #265
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926019
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:51 schreef kree het volgende:
oja en wag grappig is vandaag, de piloten van onze TUI vlucht kregen applaus, ook al lang niet meer gehoord.
LOL.
Ach ja TUI. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926021
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:50 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat dacht ik dus eerst ook. :D
Heb nog een andere voor je ook nog.
Bekijk deze YouTube-video
tis toch allemaal muzikaal beetje zelfde shit? niet echt slecht ook? Maar ook totaal niet bijzonder ook?

eens of niet?
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:55:20 #267
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926024
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:52 schreef kree het volgende:

[..]
tis toch allemaal muzikaal beetje zelfde shit? niet echt slecht ook? Maar ook totaal niet bijzonder ook?

eens of niet?
Ik vind het wel grappig. En nee, echt bijzonder is het niet. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926030
Bekijk deze YouTube-video

tja zo zie ik me zelf wel zitten als pianist. :P

LOL het basis nr ken ik wel iig :D


(muzikaal ook niet bijzonder eigenlijk, alleen andere stijl :P )
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:58:58 #269
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926032
Hier moet je voor gestemd zijn als in de stemming.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926033
oke jullie weten ben fan ook van heel andere dingen :P.

haha gaan we nog ff liedjes posten? :P
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 03:59:40 #271
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926034
Jullie ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:59:50 #272
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220926035
Op polse was within temptation mit sharon faster
pi_220926036
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
Hier moet je voor gestemd zijn als in de stemming.
ja chill muziekje, ik haak af als te veel solo nootjes zijn meestal met jazz.
Do what you love, love what you do!
pi_220926037
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie ?
jij :P
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:01:00 #275
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926038
Ik wil best wat even zoeken.
Momentje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926039
ik vind dit oke trouwens
als je het over feminisme me hebt trouwens :P

Like

Bekijk deze YouTube-video


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel fan van haar. geen idee hoe ooit gevonden btw, wss omdat ijk het gewoon leuk vond.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:03:23 #277
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926040
Zegt u het maar.
Bekijk deze YouTube-video
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926042
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:03 schreef FreshFruit het volgende:
Zegt u het maar.
Bekijk deze YouTube-video
ja zeker ik hou hiervan, had me al voor genomen om mijn gitaar weer eens te gaan stemmen en wat mee te doen. ;P
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:06:49 #279
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926044
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926047
quote:
Je weet ik hou van onwijs gevoelige liedjes en meestal werkt dat met piano en zeker op die manier.

Is het een heel speciaal nr, dat denk ik dan niet. En beetje geproduceerd ook nog wel.
Maar het is altijd als je met mensen samen doet zeker als het intiem is met piano en alleen zang op dit soort manier.

Die liedjes werken dus alleen als iemand die het zingt er helemaal achter staat wat ze zingen. (zie bv Andre Hazes). en op die manier werkt het dan wel denk ik.

Ik speel het btw allen, maar zeg maar ff wanneer ik gevoel heb het werkt.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:12:38 #281
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926049
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:10 schreef kree het volgende:

[..]
Je weet ik hou van onwijs gevoelige liedjes en meestal werkt dat met piano en zeker op die manier.

Is het een heel speciaal nr, dat denk ik dan niet. En beetje geproduceerd ook nog wel.
Maar het is altijd als je met mensen samen doet zeker als het intiem is met piano en alleen zang op dit soort manier.

Die liedjes werken dus alleen als iemand die het zingt er helemaal achter staat wat ze zingen. (zie bv Andre Hazes). en op die manier werkt het dan wel denk ik.

Ik speel het btw allen, maar zeg maar ff wanneer ik gevoel heb het werkt.
Dat heb ik met Lady Gaga als ze alleen piano doet.
Heb je trouwens De Schatkamer al ontdekt ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926051
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.

Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.

Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.

UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:15:20 #283
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926053
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:13 schreef kree het volgende:
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.

Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.

Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.

UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.
Eigen controle.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926054
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Eigen controle.
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik wel :P

ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:18:40 #285
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926056
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:16 schreef kree het volgende:

[..]
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik wel :P

ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens :)
Over de schatkamer. Hier het linkje:
TV / De Schatkamer van Beeld & Geluid #2
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:21:21 #286
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926059
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:25:54 #287
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220926066
Gabriela blijvt 4 waren nominiert zij is nu als 3te gesaved 🤩😥
pi_220926068
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:26:45 #289
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926069
Dat is mooi,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:28:27 #290
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926070
Zucht @kree
Ik geef je een link en verwacht netjes je mening.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926071
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is mooi,
het nr hiervoor was al mooi op zich zelf dan he>? nu werd dat gecoverd waar ok twijfel over heb of ze dat wilde eigenlijk.

goed muzikaal was ie wel weer oke moet ik zeggen. maargoed voor zover ik weet origineel daar.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:29:37 #292
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926073
Kom je met Claudia de Breji aankakken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:30:24 #293
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220926075
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is mooi,
Het zijn nog 8 volgende week Halbfinale
pi_220926076
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kom je met Claudia de Breji aankakken.
ik vind het een goed liedje. tja. :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:31:20 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926077
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:30 schreef kree het volgende:

[..]
ik vind het een goed liedje. tja. :)
Maar wat vindt je van het archief ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926078
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar wat vindt je het archief ?
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?

Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?
Do what you love, love what you do!
pi_220926080
beetje meer hoe ik me voel, daar hangt af van wat ik leuk vind enzo en luister. en kan van alles zijn.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:35:42 #298
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926082
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:33 schreef kree het volgende:

[..]
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?

Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?
Je hebt niet eens gekeken. Welk jeugd programma vond je leuk ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926083
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL

zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL

ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck me
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:39:14 #300
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:37 schreef kree het volgende:
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL

zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL

ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck me
Ik zou nooit weg willen uit Friesland.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')