Heb niet gezegd hij moet gaanquote:Op zondag 31 mei 2026 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook waar Mario. Je was constant aan het schelden. En zeggen dat hij hulp kreeg. Dat is toch niet leuk ? Iedereen mag punten halen. Tegen mij doe je niet zo en hem stuur je gewoon weg.
Je bent mooi op tijd voor de inhuldiging.quote:
Nou ja, gelijk heb je, want het gebeurd vaker.quote:Op zondag 31 mei 2026 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde gewoon even iets kwijt.
quote:Op zondag 31 mei 2026 03:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de inhuldiging.
Maandag en dinsdag .quote:Op zondag 31 mei 2026 03:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk heb je, want het gebeurd vaker.
Maar dat ie van de week een paar keer een uur anderhalf heeft gepakt, daar hoor je hem niet over.
Je blubt wel veel.quote:
Ohquote:
Die laat het flink afweten.quote:
Biogas toch ?quote:
Ik hoef me ook niet verrot te laten schelden omdat ik hem 2 keer achter elkaar gebolkt heb, terwil ik gewoon reageer .quote:Op zondag 31 mei 2026 03:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat lijkt me nou juist niet de bedoeling. Als in wanneer je hem inhaald krijg je de volle laag. en dan maar wegblijven ? Niet in dit leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |