Dat heb ik met Lady Gaga als ze alleen piano doet.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet ik hou van onwijs gevoelige liedjes en meestal werkt dat met piano en zeker op die manier.
Is het een heel speciaal nr, dat denk ik dan niet. En beetje geproduceerd ook nog wel.
Maar het is altijd als je met mensen samen doet zeker als het intiem is met piano en alleen zang op dit soort manier.
Die liedjes werken dus alleen als iemand die het zingt er helemaal achter staat wat ze zingen. (zie bv Andre Hazes). en op die manier werkt het dan wel denk ik.
Ik speel het btw allen, maar zeg maar ff wanneer ik gevoel heb het werkt.
Eigen controle.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:13 schreef kree het volgende:
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.
Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.
Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.
UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik welquote:
Over de schatkamer. Hier het linkje:quote:Op zondag 31 mei 2026 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik wel
ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens
het nr hiervoor was al mooi op zich zelf dan he>? nu werd dat gecoverd waar ok twijfel over heb of ze dat wilde eigenlijk.quote:
Maar wat vindt je van het archief ?quote:
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?quote:
Je hebt niet eens gekeken. Welk jeugd programma vond je leuk ?quote:Op zondag 31 mei 2026 04:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?
Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?
Ik zou nooit weg willen uit Friesland.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:37 schreef kree het volgende:
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL
zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL
ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |