abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 04:12:38 #281
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926049
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:10 schreef kree het volgende:

[..]
Je weet ik hou van onwijs gevoelige liedjes en meestal werkt dat met piano en zeker op die manier.

Is het een heel speciaal nr, dat denk ik dan niet. En beetje geproduceerd ook nog wel.
Maar het is altijd als je met mensen samen doet zeker als het intiem is met piano en alleen zang op dit soort manier.

Die liedjes werken dus alleen als iemand die het zingt er helemaal achter staat wat ze zingen. (zie bv Andre Hazes). en op die manier werkt het dan wel denk ik.

Ik speel het btw allen, maar zeg maar ff wanneer ik gevoel heb het werkt.
Dat heb ik met Lady Gaga als ze alleen piano doet.
Heb je trouwens De Schatkamer al ontdekt ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926051
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.

Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.

Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.

UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:15:20 #283
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926053
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:13 schreef kree het volgende:
het is lastig he voor zanger of zangeres om alleen te zingen met piano en live zeker. want ik weet. je moet aardig zelfvertrouwen hebbe.

Ik kom et altijd wel achteraan op piano, of doe voorzettje om het makkelijk te maken op momenten.
Maar ik denk eigenlijk (en van mooiste wat ik deed ook op piano met zang) is dat de zanger of zangeres het met trekken.... ipv ik het stamp in ritme en hun volgen.

Kan ook anders maar dat is beetje hioe k inschat wat kan als muzikant erbij dan.

UIn band met drum maakt t geen kloot uit meestal want volgen we die allemaal. Maar voor gevoelige liedjes is het soms nog eens handig om helemaal zang te volgen in tempo ook.
Eigen controle.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926054
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:15 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Eigen controle.
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik wel :P

ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:18:40 #285
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926056
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:16 schreef kree het volgende:

[..]
precies hier haal je nep van echt uit dus. iig ik wel :P

ff luisteren wat je poste hiervoor trouwens :)
Over de schatkamer. Hier het linkje:
TV / De Schatkamer van Beeld & Geluid #2
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:21:21 #286
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926059
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:25:54 #287
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220926066
Gabriela blijvt 4 waren nominiert zij is nu als 3te gesaved 🤩😥
pi_220926068
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:26:45 #289
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926069
Dat is mooi,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:28:27 #290
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926070
Zucht @kree
Ik geef je een link en verwacht netjes je mening.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926071
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is mooi,
het nr hiervoor was al mooi op zich zelf dan he>? nu werd dat gecoverd waar ok twijfel over heb of ze dat wilde eigenlijk.

goed muzikaal was ie wel weer oke moet ik zeggen. maargoed voor zover ik weet origineel daar.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:29:37 #292
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926073
Kom je met Claudia de Breji aankakken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:30:24 #293
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220926075
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is mooi,
Het zijn nog 8 volgende week Halbfinale
pi_220926076
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kom je met Claudia de Breji aankakken.
ik vind het een goed liedje. tja. :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:31:20 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926077
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:30 schreef kree het volgende:

[..]
ik vind het een goed liedje. tja. :)
Maar wat vindt je van het archief ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926078
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar wat vindt je het archief ?
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?

Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?
Do what you love, love what you do!
pi_220926080
beetje meer hoe ik me voel, daar hangt af van wat ik leuk vind enzo en luister. en kan van alles zijn.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:35:42 #298
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926082
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:33 schreef kree het volgende:

[..]
ik ga dat niet allemaal door gaan hoor wat erin staat. ik heb gewoon brede smaak en is niet eentje van muziekstijl ook?

Jij wel dan?
Als het leuk is vind ik het leuk en kan om muzikaal zijn maar ook om tekst of combinatie ervan. Dus niet iets preken wat ik dan leuk vind ofzo... snap je?
Je hebt niet eens gekeken. Welk jeugd programma vond je leuk ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926083
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL

zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL

ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck me
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2026 @ 04:39:14 #300
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220926084
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:37 schreef kree het volgende:
ben beetje helemaal depri dat ik weer terug ben in NL met al zijn gezeik. LOL

zou zo liever nog gelijk week vakantie boeken of ergens anders werken als in NL. LOL
zie me alweer in dat raampje van dat vliegtuig zitten vanmorgen en denken. Ja dit ia NL

ga 5 euro voor hamburger betalen ipv 60 daar wat een euro is. en nog is dat land oke. fuck me
Ik zou nooit weg willen uit Friesland.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220926085
heb een week niet nieuws ff gevolgd of met opzet hier ook niet gereageerd of andere topics.
veraandeming wel. LOL
verademing wat een zeik land zijn we geworden zeg, beter leef je daar in die balkan. ik ben ervoor
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')