Geen idee wiequote:Op zondag 31 mei 2026 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je er bent. Afgelopen nacht was je er ook. En dit is speciaal.
Het is ook een verrassing.quote:
Maar nu wel toch ? Het gaat echt leuk worden.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik haalde de drie uur net niet vorige nacht
Kan niks belovenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nu wel toch ? Het gaat echt leuk worden.
Schattebol.quote:
Dan trek je wat uit.quote:
Neequote:
Heb hier het raam open en is best wel koel.quote:
Hier ookquote:Op zondag 31 mei 2026 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hier het raam open en is best wel koel.
Freon Skittle in tha house.quote:
Moet ik in mijn agenda noteren?quote:Op zondag 31 mei 2026 01:35 schreef mario390 het volgende:
kann tot waarschijnlik 5te juni mijn fernseher net kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |