Ik heb die Iphone hype ook nooit begrepen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja Samsung altijd wel tevreden over 😀
Ieder zijn voorkeur, maar zelf ook nooit wat van Apple gekochtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die Iphone hype ook nooit begrepen.
Ik ben totaal niet flink. Sorry.quote:
Zeg toch sorry?quote:
De Jeugd.quote:Op zondag 31 mei 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een flinke neger.
Bekijk deze YouTube-video
Ook niet maar dat leek me niet relevant.quote:
Maar ik wil niet opblijvenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
We hebben straks om 3 uur een Special guest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |