Ja ik wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende: Geen veranderingen meer op de startlijst van Götzis. Iemand interesse in een forecast?
Altijd wel, maar ik gebruik deze tegenwoordig:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen veranderingen meer op de startlijst van Götzis. Iemand interesse in een forecast?
Mooie info, maar als in alle 3 de forecasts Oosterwegel top 2 wordt verwacht, daar vind ik wel wat vanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Altijd wel, maar ik gebruik deze tegenwoordig:
https://chileduck.com/mt/hypomeeting26/
Daar kun je ook nog kiezen tussen pr's/meerkamp-pr's en seizoensgemiddelden. Nog opvallende verschillen?
Je kan ook recent PB's selecteren (laatste 3 jaar), dan staat Emma 6e.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie info, maar als in alle 3 de forecasts Oosterwegel top 2 wordt verwacht, daar vind ik wel wat van(en ik zou het haar verder enorm gunnen, maar dat is met alle respect echt niet logisch)
Oh dat is wel een stuk logischerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook recent PB's selecteren (laatste 3 jaar), dan staat Emma 6e.
Sofie en Brooks zien er het best uit van de favorietenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:01 schreef Max23 het volgende:
Sofie met een PR met de kogel. Bijna halve meter erbij.
Ze gaat nu na 3 onderdelen ook aan de leiding voor de Duitse Grimm
Misschien leest ze hier mee?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emma doet nog maar een PB op de 200 meter, net als ik een keer kritisch ben kan ze het wel
Die gaan ze niet meer pakkenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kalin met 58 punten voorsprong op Oosterwegel en 76 op Dokter richting de 800 meter.
Je kunt dus toch winnen bij het verspringen. Sowquote:
Hij staat gewoon weer op gelukkigquote:Op donderdag 4 juni 2026 22:06 schreef H.Vviv het volgende:
Aardige koprol van Britt op de 110 meter horden.
Hoewel het niet haar afstand is, is een tijd boven de 51 ook niet heel denderend voor Hodgkinson.quote:
FBK Games op 21 juni, dacht ik.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer loopt Bol haar eerste 800 meter eigenlijk?
Op 8 Februari heeft ze dat gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer loopt Bol haar eerste 800 meter eigenlijk?
PB.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoewel het niet haar afstand is, is een tijd boven de 51 ook niet heel denderend voor Hodgkinson.
Onze Menno sprong even hoog!quote:
https://worldathletics.or(...)214?eventId=10229616quote:Op zondag 7 juni 2026 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer heeft Duplantis voor het laatst verloren?
Werro leek zelfs nog vrij ontspannen 1.53 te lopen, jeetje.
Hij wordt wel veel gehypet, maar zie dat twee maanden wel naar 19.67 gegaan is. Dat is dan wel weer hypewaardig.quote:
Aan de tijden van de rest in die race te zien heb ik het idee dat er een lichtelijk briesje in de rug blies.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij wordt wel veel gehypet, maar zie dat twee maanden wel naar 19.67 gegaan is. Dat is dan wel weer hypewaardig.
bohh!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:02 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe NCAA wtf.
Of beter, WTF's
Bekijk deze YouTube-video
Wellicht heeft de wonderbaan daar een dubbel effect op de springveren die ze aan hun voeten hebben?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben ze Eugene weer eens 5 meter gekort ofzo? Wat een tijden.
ik hou het bij Bolquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:35 schreef Felagund het volgende:
Bol tijd!
Al moeten we tegenwoordig Broeders-Bol zeggen.
Niet heel slecht. Ben wel benieuwd in hoeverre ze voluit is gegaanquote:
Aangezien ze volle bak moest lossen en verzuurde lijkt mij dit van wel. Het is een apart iets, want ergens is dit beter dan gedacht met een gemankeerde voorbereiding en tweede wedstrijd ooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet heel slecht. Ben wel benieuwd in hoeverre ze voluit is gegaan
Zirk du Zoleilquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden jullie van al die incourante races?
Maakt mooie progressie dit jaar, ja!quote:Op zondag 21 juni 2026 15:57 schreef franklop het volgende:
Net geen PR Bisschops denk ik
11,08 met tegenwind. Die 10,9 gaat er komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |