Onze Menno sprong even hoog!quote:
https://worldathletics.or(...)214?eventId=10229616quote:Op zondag 7 juni 2026 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wanneer heeft Duplantis voor het laatst verloren?
Werro leek zelfs nog vrij ontspannen 1.53 te lopen, jeetje.
Hij wordt wel veel gehypet, maar zie dat twee maanden wel naar 19.67 gegaan is. Dat is dan wel weer hypewaardig.quote:
Aan de tijden van de rest in die race te zien heb ik het idee dat er een lichtelijk briesje in de rug blies.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij wordt wel veel gehypet, maar zie dat twee maanden wel naar 19.67 gegaan is. Dat is dan wel weer hypewaardig.
bohh!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:02 schreef Ericr het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe NCAA wtf.
Of beter, WTF's
Bekijk deze YouTube-video
Wellicht heeft de wonderbaan daar een dubbel effect op de springveren die ze aan hun voeten hebben?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben ze Eugene weer eens 5 meter gekort ofzo? Wat een tijden.
ik hou het bij Bolquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:35 schreef Felagund het volgende:
Bol tijd!
Al moeten we tegenwoordig Broeders-Bol zeggen.
Niet heel slecht. Ben wel benieuwd in hoeverre ze voluit is gegaanquote:
Aangezien ze volle bak moest lossen en verzuurde lijkt mij dit van wel. Het is een apart iets, want ergens is dit beter dan gedacht met een gemankeerde voorbereiding en tweede wedstrijd ooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet heel slecht. Ben wel benieuwd in hoeverre ze voluit is gegaan
Zirk du Zoleilquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden jullie van al die incourante races?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |