En ze hebben wel een enorme handicap ingebouwd met de minderheidsvariant natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Niet dat ik het zo graag voor hem opneem, maar er zijn legio complexe problemen al dan niet over de vorige jaren ontstaan, het lijkt me enigzins onrealistisch om te verwachten dat deze binnen 100 dagen worden opgelost.
Dat zeggende is het trackrecord tot op heden ook niet heel best (WW/WIA/Box 3, bitches willen met me naar bed).
Dat maakt het moeilijker op omstreden onderwerpen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En ze hebben wel een enorme handicap ingebouwd met de minderheidsvariant natuurlijk.
Een man die bij Milieudefensie zat en vroeger bij een extreem-rechtse groepering. Topshow welquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Donald Pols weg, Lahlah weg...
De rechtse Palantir deepstate deelt gevoelige tikken vandaag uit.
Goed gewerkt weer NRC!
Wat gaat er precies verloren aan Donald Pols?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Goed gewerkt weer NRC!
Met zijn Zuid Afrikaanse achtergrond kan hij weer zo bij de PVV aan de slag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een man die bij Milieudefensie zat en vroeger bij een extreem-rechtse groepering. Topshow wel
Dat vraag ik mij ook af. Dit is info die je allang had kunnen bezitten.quote:
Niet als het ontslag op staande voet betreftt, en dat lijkt nu wel.quote:
LALAH kon geen burgemeester worden en koos nu voor het wethouderschapquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Goed gewerkt weer NRC!
quote:2 jun 2026 om 11:16
Update: 1 uur geleden
105 reacties
Tweede Kamerlid Esmah Lahlah (PRO) stapt over naar Amsterdam, waar ze namens haar partij wethouder wordt.
Tijdens haar tijd als Kamerlid lekte uit dat Lahlah had gesolliciteerd voor het burgemeesterschap van Tilburg. Dat wekte verbazing, omdat haar partij haar op een hoge positie op de lijst had gezet. Lahlah had de partijtop van GroenLinks-PvdA niet ingelicht over haar sollicitatie.
Later kwam ook naar boven dat Lahlah had gesolliciteerd voor het burgemeesterschap van Delft. Dat had ze wel besproken met partijleider Jesse Klaver.
FvD lijkt me beter passen bij een man die vroeger riep dat Afrika voor de Afrikaners is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met zijn Zuid Afrikaanse achtergrond kan hij weer zo bij de PVV aan de slag.
Iemand die werk wil maken van de verduurzaming van Tata Steel. Dat is nu weg. Het wordt nu makkelijker om miljarden van arm naar rijk te transfereren.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat gaat er precies verloren aan Donald Pols?
Na deze karaktermoord vanwege een jeugdzonde gaat er een bevlogen man met het hart op de goede plaats voor milieu verloren. Iemand die als directeur duurzaamheid van Tata Steel binnen dit bedrijf met een kritische en oprechte houding wellicht echt het verschil had kunnen maken. Die kans heeft hij nu niet gekregen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat gaat er precies verloren aan Donald Pols?
Ala Tata echt wil verduurzamen vinden ze wel weer een nieuwe.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Na deze karaktermoord vanwege een jeugdzonde gaat er een bevlogen man met het hart op de goede plaats voor milieu verloren. Iemand die als directeur duurzaamheid van Tata Steel binnen dit bedrijf met een kritische en oprechte houding wellicht echt het verschil had kunnen maken. Die kans heeft hij nu niet gekregen.
Niet van deze statuur. Maar goed hij is nu opzettelijk zo beschadigd dat hij effectief is uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ala Tata echt wil verduurzamen vinden ze wel weer een nieuwe.
Gaaf land.quote:Armoede groeit weer in Nederland: voedselbanken zien vraag flink stijgen
Het aantal mensen dat afgelopen jaar naar de voedselbank ging, is flink gestegen. 155.600 Nederlanders ontvingen in 2025 voedselhulp, 7,5 procent meer dan het jaar ervoor. „De armoede in ons welvarende land neemt toe. En dat is zorgwekkend”, zegt voorzitter Henk Staghouwer.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nk-stijgen~ae4aeba5/
Ze heeft geen enkele binding of voorgeschiedenis met Amsterdam. Niemand kan me wijsmaken dat er geen geschikte mensen in Amsterdam rondliepen voor deze functie.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
LALAH kon geen burgemeester worden en koos nu voor het wethouderschap
https://www.nu.nl/politie(...)er-in-amsterdam.html
.
[..]
ze ligt niet zo lekke binnen de PRO club , Timmermans had de pest aan het mens, dat straalde van iedere foto afquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze heeft geen enkele binding of voorgeschiedenis met Amsterdam. Niemand kan me wijsmaken dat er geen geschikte mensen in Amsterdam rondliepen voor deze functie.
Tevens was er beloofd dat ze de hele periode in Den Haag zou blijven.
Milieu- en klimaatgekkies die racistisch zijn, het verbaast mij niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Een man die bij Milieudefensie zat en vroeger bij een extreem-rechtse groepering. Topshow wel
Daarom snap ik de toon en inhoud van de veel voorstellen niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En ze hebben wel een enorme handicap ingebouwd met de minderheidsvariant natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |