Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten![]()
Ik ga over een uurtje. Slaap lekker voor straksquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Voor zolang het duurde, ben weer zat van. Ga zo lekker naar bed want moeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Docciequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Paul
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aan de dunne
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe hoger hoe beter of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heerlijk om ff de bunker uitgeweest te zijn en een rondje te hardlopen 🙂 afgelopen dagen te warm voor![]()
Hey Steven. Sportief hoorquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef StevenHyde het volgende:
Heerlijk om ff de bunker uitgeweest te zijn en een rondje te hardlopen 🙂 afgelopen dagen te warm voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Fuckiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker,welke ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alles okidoki?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:31 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ha Marmotteke.
[..]
Naturel, ribbel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook wel zin in chips nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik las het. Eet ik ook het liefst de naturel. Alleen heb ik nooit de ribbelquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:32 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb net een kom chips weggebikt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb nog ringlings.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voortaan ribbel kopen, is echt dubbel genieten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het. Eet ik ook het liefst de naturel. Alleen heb ik nooit de ribbelEn een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Vind de dunnere wat lekkerder die ribbel is dikkerquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Voortaan ribbel kopen, is echt dubbel genieten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fatshame jij je chips?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de dunnere wat lekkerder die ribbel is dikkerEn een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Is de enige die mijn vriendin niet eet. Dus blijft liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:34 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Ringlings die gun je je hond nog niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet verder vertellen hoorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe oud is jouw vriendin?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is de enige die mijn vriendin niet eet. Dus blijft liggen.En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
33.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een mooie leeftijd om naar een jonger exemplaar te gaan zoeken.quote:En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Zij of ik ?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd om naar een jonger exemplaar te gaan zoeken.![]()
Denk dan eerder zij , ik ben nogal iets ouder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Doc.![]()
Alles wel ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier alles rustig.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is vaak zo einde maand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee waar dit over gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil het ook niet weten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij of ik ?![]()
Denk dan eerder zij , ik ben nogal iets ouder.En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Zal het doorgeven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
UrsulaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zuster ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blokkendoos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die ken ik niet .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles dicht hier nu.. eigenlijk nog niet moe en nog eea op de kamerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat was wel een goed idee. Leuke dag gehad ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:56 schreef _UserName_ het volgende:
Alles dicht hier nu.. eigenlijk nog niet moe en nog eea op de kamer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, was erg leuk. Veel in de gamehal gezeten vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Bolken in de gamehal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, was erg leuk. Veel in de gamehal gezeten vandaag
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb er geen last van, heb een goede bodem gelegdquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
De teller staat inmiddels op 35 pisang en 10 biertjes overigens. Oh ja, en 16 shotjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
The shitcruise ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AssThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
neinquote:
cruise waar ik zelf was, dat is eigenlijk ook een all-inclusive oord natuurlijk, maar dan op zeeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die heb ik ook gezienquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog even een peuk roken en dan naar bed heen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Lekker sliepe.quote:Op donderdag 28 mei 2026 01:06 schreef _UserName_ het volgende:
Nog even een peuk roken en dan naar bed heen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, moet morgen op tijd zijn voor de door mij gegenereerde jackpot te pakken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat weet je maar nooit. Wel succes gewenst.quote:Op donderdag 28 mei 2026 01:09 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, moet morgen op tijd zijn voor de door mij gegenereerde jackpot te pakken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neus ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken kan niet meerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zou niet weten hoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom verander je je naam niet naar Friesfruit?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kost me weer 15 euro.quote:Op donderdag 28 mei 2026 01:36 schreef Maanvis het volgende:
Waarom verander je je naam niet naar Friesfruit?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep helaas welquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Maar even rustig aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Trusten Mutske.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker koese. En tot de volgende.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fucking droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blijft lastig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een droge neus wordt vaak veroorzaakt door de constante luchtstroom van het apneu-apparaat (CPAP). U kunt dit oplossen door de ingebouwde luchtbevochtiger in te stellen, een neuszalf of zoutoplossing te gebruiken, of te controleren of uw masker goed aansluit.Hieronder vindt u concrete, praktische stappen om het neusslijmvlies weer comfortabel te maken:1. Optimaliseer uw bevochtiger en slangStand verhogen: Zet de luchtbevochtiger van uw apparaat (indien aanwezig) op een hogere stand. Dit voegt meer vocht toe aan de luchtstroom en voorkomt uitdroging.Gebruik gedestilleerd water: Vul het reservoir alleen met gedestilleerd of gekookt water om kalkaanslag en bacteriën te voorkomen.Verwarmde slang: Vraag uw leverancier naar een verwarmde slang. Dit voorkomt condensatie in de slang (ook wel 'rainout' genoemd) en zorgt ervoor dat de lucht comfortabel en warm blijft aanvoelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeer aangenaam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed voor de plantjes en de bloemetjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mag ook punkten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was er 2 nachten niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zeg ik nergens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Goedemorgen dame.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn droge neus is van het oeuteten peuteren
Vandaag controle buikWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 28 mei 2026 05:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn droge neus is van het oeuteten peuteren
Vandaag controle buik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank jequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Komt vast goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over het algemeen is mijn dondersteen rustig maar problemen met 💩
VroegWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Maar even de controle afwachten dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iddquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Goedemorgen, koffie is wel een goed idee.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen, koffie is wel een goed idee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lecker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gloeiende Goddomme
Krijg je om half zeven een appje van je regiebehandelaar, die eigenlijk met vakantie is, maar dit toch even moest regelen.
Ook goeiemorgen, koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Spelling is daar niet hun sterkste punt ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel hat laatste waar ik me druk om maak op dit tijdstip. Ik moest piesen en wilde na een peuk nog even terug gaan slapen, maar ik ben door dit bericht meteen zo klaarwakker dat het geen zin meer heeft om nog terug naar bed te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Spelling is daar niet hun sterkste punt ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Snap ik. Koffie dan maar ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is wel hat laatste waar ik me druk om maak op dit tijdstip. Ik moest piesen en wilde na een peuk nog even terug gaan slapen, maar ik ben door dit bericht meteen zo klaarwakker dat het geen zin meer heeft om nog terug naar bed te gaan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Strak plan ja. Dank jequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtrakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh en die Maarten in dit verhaal is dus de interim psychiater, ik hoop dat hij welwillend genoeg is om voor de dag concerta oid voor te schrijven voor de adhd, en voor de nacht temazepam in plaats van zolpiden.
Heeft die afspraak toch enig nut.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Vraag dat aan de labmedewerker die heeft lopen knoeienquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtraken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
HeeHeer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je bent bijna een medicijn deskundige geworden door al die medicatie die je krijgtquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:54 schreef DJMO het volgende:
Oh en die Maarten in dit verhaal is dus de interim psychiater, ik hoop dat hij welwillend genoeg is om voor de dag concerta oid voor te schrijven voor de adhd, en voor de nacht temazepam in plaats van zolpiden.
Heeft die afspraak toch enig nut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heer MT6.quote:![]()
Een fijne donderdag gewenst,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Etiketjes kunnen wel eens los rakenquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtrakenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Insgelijks, mijn Friesche broederquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6.![]()
Een fijne donderdag gewenst,Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Als zij/hij hier zou zitten zou ik het vragenquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vraag dat aan de labmedewerker die heeft lopen knoeien
Echt slordig zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan maar lijkt mij stug.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Etiketjes kunnen wel eens los rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En gokken is geen optie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Etiketjes kunnen wel eens los raken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan niet johquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En ik ga verdorie nog speciaal naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken in plaats van een flut prikpost ergens in het dorpquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij/hij hier zou zitten zou ik het vragen
Echt slordig zoiets
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zeg toch KAN. Maar mij persoonlijk lijkt dat vreemd. Die etiketjes zitten er helemaal omheen geplaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg toch KAN. Maar mij persoonlijk lijkt dat vreemd. Die etiketjes zitten er helemaal omheen geplakt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
O waarom. Ik ga altijd naar zo prikpost. Is veel minder druk dan het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik ga verdorie nog speciaal naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken in plaats van een flut prikpost ergens in het dorpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
MT6 bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Stukje autist in mij. Bij de prikpost in het dorp moet ik (telefonisch) een afspraak maken, in het ziekenhuis kan ik naar binnen lopen zonder afspraak dus wanneer het mij zint.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom. Ik ga altijd naar zo prikpost. Is veel minder druk dan het ziekenhuis.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O dat is wel fijn, dan zou ik dat ook doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stukje autist in mij. Bij de prikpost in het dorp moet ik (telefonisch) een afspraak maken, in het ziekenhuis kan ik naar binnen lopen zonder afspraak dus wanneer het mij zint.
Je moet hier in het ziekenhuis ook een afspraak maken.
Dan is de prikpost voor mij makkelijker, dichterbij en sneller dan het ziekenhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier is het gewoon vrije inloop bij de prikpost in het dorp, is iedere dag open
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is wel fijn, hier is het na corona nooit meer afspraak vrij geweest
Ik moet altijd in augustus bloed prikken, toen ik eind april een afspraak wilde plannen kon dat voor augustus al niet meer. Maar er was nog eén plekje vrij in Juli heb ik die maar gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij de huisarts van @Rob zit ook een prikpost met vrije inloop, zou ik ook heen kunnen, maar, wederom de autist in mij, ga liever consistent naar een plaats waar ik eerder ben geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier is het gewoon vrije inloop bij de prikpost in het dorp, is iedere dag openIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat is dan de reden van een autist om het niet elders te proberen? Heeft dat met routine of zo te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij de huisarts van @:Rob zit ook een prikpost met vrije inloop, zou ik ook heen kunnen, maar, wederom de autist in mij, ga liever consistent naar een plaats waar ik eerder ben geweest.
Of het moeilijk afwijken van vast gewoontes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En het zou nogal idioot zijn ook dat ik wel in Wormerveer zou gaan bloedprikken in plaats van in castricum.
Dus daarom gewoon standaard in het ziekenhuis.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niets mis mee om te prikken waar jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:18 schreef DJMO het volgende:
En het zou nogal idioot zijn ook dat ik wel in Wormerveer zou gaan bloedprikken in plaats van in castricum.
Dus daarom gewoon standaard in het ziekenhuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey vakantiegangert, heb je het een beetje naar je zin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je zou het kunnen vergelijken met het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet.'quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dan de reden van een autist om het niet elders te proberen? Heeft dat met routine of zo te maken?
Of het moeilijk afwijken van vast gewoontes?
Het is een soort drempelvrees, winkels, musea etc waar ik nog nooit geweest ben vind ik ook lastig om alleen naar binnen te gaan.
Het zmc ken ik, ben ik vaker geweest en altijd prima geholpen. Dus vertrouwd en geen probleem.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vervelend, maar als ik het goed begrijp als er iemand met je mee gaat zo eerste keer wordt het makkelijker om dan een volgende keer wel alleen te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vergelijken met het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet.'
Het is een soort drempelvrees, winkels, musea etc waar ik nog nooit geweest ben vind ik ook lastig om alleen naar binnen te gaan.
Het zmc ken ik, ben ik vaker geweest en altijd prima geholpen. Dus vertrouwd en geen probleem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je begrijpt het helamaal goed.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, maar als ik het goed begrijp als er iemand met je mee gaat zo eerste keer wordt het makkelijker om dan een volgende keer wel alleen te gaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is al wel weer een + puntje voor geval van nood is er altijd wel iemand die met je mee zou kunnen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen UN.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ken het al te goedquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vergelijken met het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet.'
Het is een soort drempelvrees, winkels, musea etc waar ik nog nooit geweest ben vind ik ook lastig om alleen naar binnen te gaan.
Het zmc ken ik, ben ik vaker geweest en altijd prima geholpen. Dus vertrouwd en geen probleem.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey Blubske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon proberenquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Misschien is het verstandig eerst die hypnoses af te wachten en dan te overdenken wat je wil?
Misschien is het wel goed voor je iets om handen te hebben?
Al was het maar een halve dag in de week bijvoorbeeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?
Misschien is het verstandig eerst die hypnoses af te wachten en dan te overdenken wat je wil?
Misschien is het wel goed voor je iets om handen te hebben?
Al was het maar een halve dag in de week bijvoorbeeldIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O staat mij iets bij dat dat een paar jaar geleden ook al eens speelde.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.
Maar goed maakt ook niet uit.
ALs het iets is wat je blij maakt, waarom dan niet een keer proberen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ziekenhuis
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
SUcces Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Die kwam van diep dit keer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je bent een genie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
succesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Komt goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wachten....Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat is vaak in een ziekenhuis. Hoe laat moet je er zijn dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
9u00quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Dat is vaak in een ziekenhuis. Hoe laat moet je er zijn dan?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
O dan zijn ze weer te laat. SNap nooit dat ze gelijk al zo uitloop hebben he, het spreekuur is net begonnen volgens mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Steven![]()
Heb je het een beetje vol kunnen houden met die hitte?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hey goedemorgen Dotquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Steven![]()
Heb je het een beetje vol kunnen houden met die hitte?
Ik heb daar wel moeite mee. Vooral zo'n eerste keer in het jaar als het zo warm is ineens. Maar daarna gaat het wel zolang ik niet teveel het opzoek. Kun jij er goed tegen?![]()
Ja het ging ook wel hard in een keer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
hey goedemorgen Dot
Ik heb daar wel moeite mee. Vooral zo'n eerste keer in het jaar als het zo warm is ineens. Maar daarna gaat het wel zolang ik niet teveel het opzoek. Kun jij er goed tegen?
Ik kan na de chemo heel slecht tegen dit warme weer.
Ik heb het in de winter vaak al warm, dus kan je nagaan hoe de zomer voelt.
Rustig binnen blijven bij de ventilator en dan komt het wel goed.
In de vroege ochtend en wat later op de avond even een rondje op de scootmobiel of boodschappen doen.
Maar net als nnu wel lekker heb al vanaf 5 uur alles openstaan het was 8 gr vanmorgen vroeg dus even lekker de kou in huis laten stromen. Op naar morgen 33 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel fijn dat het je dan wel lukt om nog even eruit te gaan savonds. Wel goed als je je de rest vd dag zo op moet sluiten. Daarom was ik zelf ook wel blij dat ik gister weer ff kon hardlopen en doordat ik heel verstandig (lukt me niet altijd) echt rustig liep was het goed te doen en goed voor het hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging ook wel hard in een keer.
Ik kan na de chemo heel slecht tegen dit warme weer.
Ik heb het in de winter vaak al warm, dus kan je nagaan hoe de zomer voelt.
Rustig binnen blijven bij de ventilator en dan komt het wel goed.
In de vroege ochtend en wat later op de avond even een rondje op de scootmobiel of boodschappen doen.
Maar net als nnu wel lekker heb al vanaf 5 uur alles openstaan het was 8 gr vanmorgen vroeg dus even lekker de kou in huis laten stromen. Op naar morgen 33 graden
Ja morgen idd weer bloedhitte maar erna wordt het beter te doen. Nog wat leuks geplanned voor het weekend?![]()
Laxeermiddel pakkenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
@kree Ik meen dat jij de docu Tetris murders weleens deed promoten in dit topic. Heb die docu iig gister eens gestart omdat het voorbij kwam op HBO Max en tot nu toe bijna aflevering 1 klaar en wel een goede docu tot nu toe![]()
Ja snap ik, ben ook altijd weer blij hoor als de zonnegordijnen weer omhoog kunnen, het licht weer naar binnen kan je weer lekker naar buiten kanquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel fijn dat het je dan wel lukt om nog even eruit te gaan savonds. Wel goed als je je de rest vd dag zo op moet sluiten. Daarom was ik zelf ook wel blij dat ik gister weer ff kon hardlopen en doordat ik heel verstandig (lukt me niet altijd) echt rustig liep was het goed te doen en goed voor het hoofd
Ja morgen idd weer bloedhitte maar erna wordt het beter te doen. Nog wat leuks geplanned voor het weekend?
Ik vind de zomers altijd erger dan de winter, omdat je de hele dag in een donker huis zit om de warmte buiten te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die had je toch al gehad? En hielp niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kree, is volgens mij met zijn familie op vakantiequote:Op donderdag 28 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
@:kree Ik meen dat jij de docu Tetris murders weleens deed promoten in dit topic. Heb die docu iig gister eens gestart omdat het voorbij kwam op HBO Max en tot nu toe bijna aflevering 1 klaar en wel een goede docu tot nu toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hopelijk veel dagen waar het 20-25 graden is. Dat is nog te doen wel voor je hoop ik?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, ben ook altijd weer blij hoor als de zonnegordijnen weer omhoog kunnen, het licht weer naar binnen kan je weer lekker naar buiten kan
Ik vind de zomers altijd erger dan de winter, omdat je de hele dag in een donker huis zit om de warmte buiten te houden![]()
Ik moet het er mee doen wat voor weer het ook is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk veel dagen waar het 20-25 graden is. Dat is nog te doen wel voor je hoop ik?
Ik doe er ook nooit moeilijk om want kan er toch niets aan veranderen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
True of verhuizen naar IJsland.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet het er mee doen wat voor weer het ook is.
Ik doe er ook nooit moeilijk om want kan er toch niets aan veranderen![]()
Het vreet energiequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg helemaal energie van dit weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar niet op de goeie manierquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je toch al gehad? En hielp niet?
Balayage
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hopen dat het nu dan goed gaatquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar niet op de goeie manier
BalayageWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotjeBolkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huisquote:
heeft FOK verlaten![]()
Een wrap halen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis
JA IK MOEST HEM MAKEN
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis
Maar ik mag ook niet klagen, want vanavond lekker eten met het werk![]()
![]()
Wel een beetje trots topkequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN![]()
Heb vanaf nu helemaal geen overleg maar wel een om 16.30
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eventjes overleggen of dat overleg eerder overlegd kan wordenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Heb vanaf nu helemaal geen overleg maar wel een om 16.30Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Deze is goed!!quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nu ben ik ziedend jaloersquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja maar ik wéét niet hoe lekker jij bent.. Geen foto = geen bewijs..quote:
I know, you gonna want me..![]()
Sorry, heb alleen dickpics op mijn telefoon staanquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:29 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja maar ik wéét niet hoe lekker jij bent.. Geen foto = geen bewijs..Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen dickpics op mijn telefoon staan
I know, you gonna want me..![]()
Inb4 foto van Dick Advocaatquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen dickpics op mijn telefoon staanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:had hem al klaar staan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Morguh Wrappiequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo warm is het nu toch niet. Tenminste hier niet het is 20 gradenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
Klein beetje koud gekregen van de ijskoffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker benauwdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee vergeleken met paar dagen geleden niet neequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nu toch niet. Tenminste hier niet het is 20 gradenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MOrgen weer zo hete dag, 33 graden. Maar ni is het hier 18.5 graad binnen is lekker afgekoeld, dat ik wel fijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee vergeleken met paar dagen geleden niet neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Altijd gezellig, althans, zo ervaar ik uitjes met collega's over het algemeenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed voor elkaar
Maar ik mag ook niet klagen, want vanavond lekker eten met het werk![]()
En werk liever volledige dag maar moet ook om mijn burnout klachten denken, dat is helaas nog niet helemaal weg maar gaat de goede kant op.heeft FOK verlaten![]()
Nee, een broodje Spianata piccante bij de Panzo in Groningen. Erg goede broodjeszaakquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
heeft FOK verlaten![]()
Wel gevraagd om in folie te wrappen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, een broodje Spianata piccante bij de Panzo in Groningen. Erg goede broodjeszaakUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie in folie wrappen? De meiden achter de balie?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gevraagd om in folie te wrappen?
Het broodje was verpakt in papier
heeft FOK verlaten![]()
lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Een nympholie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wrappie in da house en er is folie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoietsquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:43 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als waar rook is, is vuur
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Wtf!
![]()
Ik voel mij geobjectiveerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..![]()
Daar heb ik ook wel zin in, lekker met zelfgemaakte sate.quote:
Niet die kant en klare pakketenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Wtf!
![]()
Ik voel mij geobjectiveerd..Als je bent ingepakt tot object hoef (en kun) je alleen nog maar genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten![]()
Ik ga ook nooit voor kant en klaar maar haal alles los en alleen dat waar ik zin in heb. Met name speklappen en dan zelf goed kruidenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in, lekker met zelfgemaakte sate.
Niet die kant en klare pakketen
heeft FOK verlaten![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je bent ingepakt tot object hoef (en kun) je alleen nog maar genieten
De jury is er nog niet over uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..![]()
Ja dat is ook lekkerder, zelf marineren en kruiden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit voor kant en klaar maar haal alles los en alleen dat waar ik zin in heb. Met name speklappen en dan zelf goed kruidenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi kleurtje weer in de harenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
De jury is er nog niet over uit..
Dan wacht ik geduldig totdat de jury een besluit heeft genomen. Als de jury slim is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten![]()
Zou een bolk plaatsenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeg
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
LapoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: