Dat is wel hat laatste waar ik me druk om maak op dit tijdstip. Ik moest piesen en wilde na een peuk nog even terug gaan slapen, maar ik ben door dit bericht meteen zo klaarwakker dat het geen zin meer heeft om nog terug naar bed te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Spelling is daar niet hun sterkste punt ook.
Snap ik. Koffie dan maar ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is wel hat laatste waar ik me druk om maak op dit tijdstip. Ik moest piesen en wilde na een peuk nog even terug gaan slapen, maar ik ben door dit bericht meteen zo klaarwakker dat het geen zin meer heeft om nog terug naar bed te gaan.
Strak plan ja. Dank jequote:
Vraag dat aan de labmedewerker die heeft lopen knoeienquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtraken
Heer Versquote:
Je bent bijna een medicijn deskundige geworden door al die medicatie die je krijgtquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:54 schreef DJMO het volgende:
Oh en die Maarten in dit verhaal is dus de interim psychiater, ik hoop dat hij welwillend genoeg is om voor de dag concerta oid voor te schrijven voor de adhd, en voor de nacht temazepam in plaats van zolpiden.
Heeft die afspraak toch enig nut.
Heer MT6.quote:
Etiketjes kunnen wel eens los rakenquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtraken
Insgelijks, mijn Friesche broederquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6.![]()
Een fijne donderdag gewenst,
Als zij/hij hier zou zitten zou ik het vragenquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vraag dat aan de labmedewerker die heeft lopen knoeien
Kan maar lijkt mij stug.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Etiketjes kunnen wel eens los raken
En gokken is geen optie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Etiketjes kunnen wel eens los raken
Dan niet johquote:
Deze man weetquote:
En ik ga verdorie nog speciaal naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken in plaats van een flut prikpost ergens in het dorpquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij/hij hier zou zitten zou ik het vragen
Echt slordig zoiets
Ik zeg toch KAN. Maar mij persoonlijk lijkt dat vreemd. Die etiketjes zitten er helemaal omheen geplaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |