Sorry, heb alleen dickpics op mijn telefoon staanquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:29 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja maar ik wéét niet hoe lekker jij bent.. Geen foto = geen bewijs..
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen dickpics op mijn telefoon staan
Inb4 foto van Dick Advocaatquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen dickpics op mijn telefoon staan
quote:
Morguh Wrappiequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis
Zo warm is het nu toch niet. Tenminste hier niet het is 20 gradenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
Klein beetje koud gekregen van de ijskoffie
Nee vergeleken met paar dagen geleden niet neequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo warm is het nu toch niet. Tenminste hier niet het is 20 graden
MOrgen weer zo hete dag, 33 graden. Maar ni is het hier 18.5 graad binnen is lekker afgekoeld, dat ik wel fijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee vergeleken met paar dagen geleden niet nee
quote:
Altijd gezellig, althans, zo ervaar ik uitjes met collega's over het algemeenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed voor elkaar
Maar ik mag ook niet klagen, want vanavond lekker eten met het werk
Nee, een broodje Spianata piccante bij de Panzo in Groningen. Erg goede broodjeszaakquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
Wel gevraagd om in folie te wrappen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, een broodje Spianata piccante bij de Panzo in Groningen. Erg goede broodjeszaak
Wie in folie wrappen? De meiden achter de balie?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gevraagd om in folie te wrappen?
Een nympholie?quote:
Zoietsquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:43 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als waar rook is, is vuur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..
Daar heb ik ook wel zin in, lekker met zelfgemaakte sate.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Wtf!
![]()
Ik voel mij geobjectiveerd..Als je bent ingepakt tot object hoef (en kun) je alleen nog maar genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Ik ga ook nooit voor kant en klaar maar haal alles los en alleen dat waar ik zin in heb. Met name speklappen en dan zelf goed kruidenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in, lekker met zelfgemaakte sate.
Niet die kant en klare pakketen
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als je bent ingepakt tot object hoef (en kun) je alleen nog maar genieten
De jury is er nog niet over uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..
Ja dat is ook lekkerder, zelf marineren en kruiden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit voor kant en klaar maar haal alles los en alleen dat waar ik zin in heb. Met name speklappen en dan zelf goed kruiden
Mooi kleurtje weer in de harenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
De jury is er nog niet over uit..
Dan wacht ik geduldig totdat de jury een besluit heeft genomen. Als de jury slim is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |