abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 07:40:09 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220903003
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.

En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220903006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.

En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Gewoon proberen ;) :* ^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 07:42:05 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220903010
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.

En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?

Misschien is het verstandig eerst die hypnoses af te wachten en dan te overdenken wat je wil?
Misschien is het wel goed voor je iets om handen te hebben?
Al was het maar een halve dag in de week bijvoorbeeld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 07:48:12 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220903022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?

Misschien is het verstandig eerst die hypnoses af te wachten en dan te overdenken wat je wil?
Misschien is het wel goed voor je iets om handen te hebben?
Al was het maar een halve dag in de week bijvoorbeeld
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 07:49:44 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220903029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:48 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.
O staat mij iets bij dat dat een paar jaar geleden ook al eens speelde.
Maar goed maakt ook niet uit.
ALs het iets is wat je blij maakt, waarom dan niet een keer proberen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220903033
Ziekenhuis :{
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 07:57:36 #207
388664 crew  Dotteke
pi_220903039
SUcces Mutske :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 08:05:39 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220903070


Die kwam van diep dit keer :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 08:11:00 #209
388664 crew  Dotteke
pi_220903092
Je bent een genie :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:33:37 #210
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220903152
Ff poepen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 08:35:05 #211
388664 crew  Dotteke
pi_220903158
succes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:36:03 #212
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220903163
Komt goed
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 08:37:20 #213
388664 crew  Dotteke
pi_220903170
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220903380
Wachten....
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:13:47 #215
388664 crew  Dotteke
pi_220903385
Dat is vaak in een ziekenhuis. Hoe laat moet je er zijn dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220903413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Dat is vaak in een ziekenhuis. Hoe laat moet je er zijn dan?
9u00
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:18:05 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220903426
O dan zijn ze weer te laat. SNap nooit dat ze gelijk al zo uitloop hebben he, het spreekuur is net begonnen volgens mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:21:47 #218
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220903440
Kantoorbolk

Morge c_/
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:25:41 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220903454
Morguh Steven :W

Heb je het een beetje vol kunnen houden met die hitte?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:27:37 #220
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220903461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Steven :W

Heb je het een beetje vol kunnen houden met die hitte?
hey goedemorgen Dot
Ik heb daar wel moeite mee. Vooral zo'n eerste keer in het jaar als het zo warm is ineens. Maar daarna gaat het wel zolang ik niet teveel het opzoek. Kun jij er goed tegen?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:39:14 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220903557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
hey goedemorgen Dot
Ik heb daar wel moeite mee. Vooral zo'n eerste keer in het jaar als het zo warm is ineens. Maar daarna gaat het wel zolang ik niet teveel het opzoek. Kun jij er goed tegen?
Ja het ging ook wel hard in een keer.
Ik kan na de chemo heel slecht tegen dit warme weer.
Ik heb het in de winter vaak al warm, dus kan je nagaan hoe de zomer voelt.

Rustig binnen blijven bij de ventilator en dan komt het wel goed.
In de vroege ochtend en wat later op de avond even een rondje op de scootmobiel of boodschappen doen.
Maar net als nnu wel lekker heb al vanaf 5 uur alles openstaan het was 8 gr vanmorgen vroeg dus even lekker de kou in huis laten stromen. Op naar morgen 33 graden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:42:18 #222
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220903578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het ging ook wel hard in een keer.
Ik kan na de chemo heel slecht tegen dit warme weer.
Ik heb het in de winter vaak al warm, dus kan je nagaan hoe de zomer voelt.

Rustig binnen blijven bij de ventilator en dan komt het wel goed.
In de vroege ochtend en wat later op de avond even een rondje op de scootmobiel of boodschappen doen.
Maar net als nnu wel lekker heb al vanaf 5 uur alles openstaan het was 8 gr vanmorgen vroeg dus even lekker de kou in huis laten stromen. Op naar morgen 33 graden
Wel fijn dat het je dan wel lukt om nog even eruit te gaan savonds. Wel goed als je je de rest vd dag zo op moet sluiten. Daarom was ik zelf ook wel blij dat ik gister weer ff kon hardlopen en doordat ik heel verstandig (lukt me niet altijd) echt rustig liep was het goed te doen en goed voor het hoofd :)
Ja morgen idd weer bloedhitte maar erna wordt het beter te doen. Nog wat leuks geplanned voor het weekend?
pi_220903591
Laxeermiddel pakken
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:44:42 #224
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220903610
:%
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:47:28 #225
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220903656
@kree Ik meen dat jij de docu Tetris murders weleens deed promoten in dit topic. Heb die docu iig gister eens gestart omdat het voorbij kwam op HBO Max en tot nu toe bijna aflevering 1 klaar en wel een goede docu tot nu toe
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:48:32 #226
388664 crew  Dotteke
pi_220903661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:42 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Wel fijn dat het je dan wel lukt om nog even eruit te gaan savonds. Wel goed als je je de rest vd dag zo op moet sluiten. Daarom was ik zelf ook wel blij dat ik gister weer ff kon hardlopen en doordat ik heel verstandig (lukt me niet altijd) echt rustig liep was het goed te doen en goed voor het hoofd :)
Ja morgen idd weer bloedhitte maar erna wordt het beter te doen. Nog wat leuks geplanned voor het weekend?
Ja snap ik, ben ook altijd weer blij hoor als de zonnegordijnen weer omhoog kunnen, het licht weer naar binnen kan je weer lekker naar buiten kan
Ik vind de zomers altijd erger dan de winter, omdat je de hele dag in een donker huis zit om de warmte buiten te houden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:49:06 #227
388664 crew  Dotteke
pi_220903666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Laxeermiddel pakken
Die had je toch al gehad? En hielp niet?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:49:23 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220903668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
@:kree Ik meen dat jij de docu Tetris murders weleens deed promoten in dit topic. Heb die docu iig gister eens gestart omdat het voorbij kwam op HBO Max en tot nu toe bijna aflevering 1 klaar en wel een goede docu tot nu toe
Kree, is volgens mij met zijn familie op vakantie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:51:10 #229
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220903680
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja snap ik, ben ook altijd weer blij hoor als de zonnegordijnen weer omhoog kunnen, het licht weer naar binnen kan je weer lekker naar buiten kan
Ik vind de zomers altijd erger dan de winter, omdat je de hele dag in een donker huis zit om de warmte buiten te houden
Hopelijk veel dagen waar het 20-25 graden is. Dat is nog te doen wel voor je hoop ik?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 10:06:22 #230
388664 crew  Dotteke
pi_220903860
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:51 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hopelijk veel dagen waar het 20-25 graden is. Dat is nog te doen wel voor je hoop ik?
Ik moet het er mee doen wat voor weer het ook is.
Ik doe er ook nooit moeilijk om want kan er toch niets aan veranderen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:11:23 #231
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220903882
Ik krijg helemaal energie van dit weer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:11:43 #232
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220903885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik moet het er mee doen wat voor weer het ook is.
Ik doe er ook nooit moeilijk om want kan er toch niets aan veranderen :D
True of verhuizen naar IJsland.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 10:16:00 #233
388664 crew  Dotteke
pi_220903927
quote:
88s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg helemaal energie van dit weer
Het vreet energie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220903969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die had je toch al gehad? En hielp niet?
Ja maar niet op de goeie manier

Balayage *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220903991
c_/
I know, you gonna want me..
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:44:18 #236
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220904100
^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 11:00:50 #237
388664 crew  Dotteke
pi_220904189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:21 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja maar niet op de goeie manier

Balayage *O*
Hopen dat het nu dan goed gaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:04:08 #238
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220904214
DotjeBolke
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 11:08:25 #239
128465 Wrapster
pi_220904246
quote:
Altijd lekker O+
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 11:09:36 #240
128465 Wrapster
pi_220904259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
Kantoorbolk

Morge c_/
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis :7
heeft FOK verlaten
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:10:10 #241
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220904263
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis :7
Een wrap halen?

JA IK MOEST HEM MAKEN *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:13:16 #242
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220904276
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Een wrap halen?

JA IK MOEST HEM MAKEN *O*
_O_
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:14:39 #243
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220904291
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis :7
Goed voor elkaar :)
Maar ik mag ook niet klagen, want vanavond lekker eten met het werk :)
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:14:58 #244
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220904298
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Een wrap halen?

JA IK MOEST HEM MAKEN *O*
Wel een beetje trots topke
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:16:24 #245
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220904333
Heb vanaf nu helemaal geen overleg maar wel een om 16.30 :')
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:19:34 #246
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220904396
quote:
81s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Heb vanaf nu helemaal geen overleg maar wel een om 16.30 :')
Eventjes overleggen of dat overleg eerder overlegd kan worden
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220904479
Mooierd! O+ *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Altijd lekker O+
Zelluf! O+
I know, you gonna want me..
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:25:08 #248
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220904513
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Een wrap halen?

JA IK MOEST HEM MAKEN *O*
Deze is goed!! oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:26:55 #249
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220904524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mooierd! O+ *O*
[..]
Zelluf! O+
Nu ben ik ziedend jaloers :(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220904542
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:26 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Nu ben ik ziedend jaloers :(
Ja maar ik wéét niet hoe lekker jij bent.. Geen foto = geen bewijs.. :{w
I know, you gonna want me..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')