Gewoon proberenquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?
Misschien is het verstandig eerst die hypnoses af te wachten en dan te overdenken wat je wil?
Misschien is het wel goed voor je iets om handen te hebben?
Al was het maar een halve dag in de week bijvoorbeeld
O staat mij iets bij dat dat een paar jaar geleden ook al eens speelde.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.
9u00quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Dat is vaak in een ziekenhuis. Hoe laat moet je er zijn dan?
hey goedemorgen Dotquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Steven![]()
Heb je het een beetje vol kunnen houden met die hitte?
Ja het ging ook wel hard in een keer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
hey goedemorgen Dot
Ik heb daar wel moeite mee. Vooral zo'n eerste keer in het jaar als het zo warm is ineens. Maar daarna gaat het wel zolang ik niet teveel het opzoek. Kun jij er goed tegen?
Wel fijn dat het je dan wel lukt om nog even eruit te gaan savonds. Wel goed als je je de rest vd dag zo op moet sluiten. Daarom was ik zelf ook wel blij dat ik gister weer ff kon hardlopen en doordat ik heel verstandig (lukt me niet altijd) echt rustig liep was het goed te doen en goed voor het hoofdquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het ging ook wel hard in een keer.
Ik kan na de chemo heel slecht tegen dit warme weer.
Ik heb het in de winter vaak al warm, dus kan je nagaan hoe de zomer voelt.
Rustig binnen blijven bij de ventilator en dan komt het wel goed.
In de vroege ochtend en wat later op de avond even een rondje op de scootmobiel of boodschappen doen.
Maar net als nnu wel lekker heb al vanaf 5 uur alles openstaan het was 8 gr vanmorgen vroeg dus even lekker de kou in huis laten stromen. Op naar morgen 33 graden
Ja snap ik, ben ook altijd weer blij hoor als de zonnegordijnen weer omhoog kunnen, het licht weer naar binnen kan je weer lekker naar buiten kanquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel fijn dat het je dan wel lukt om nog even eruit te gaan savonds. Wel goed als je je de rest vd dag zo op moet sluiten. Daarom was ik zelf ook wel blij dat ik gister weer ff kon hardlopen en doordat ik heel verstandig (lukt me niet altijd) echt rustig liep was het goed te doen en goed voor het hoofd
Ja morgen idd weer bloedhitte maar erna wordt het beter te doen. Nog wat leuks geplanned voor het weekend?
Die had je toch al gehad? En hielp niet?quote:
Kree, is volgens mij met zijn familie op vakantiequote:Op donderdag 28 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
@:kree Ik meen dat jij de docu Tetris murders weleens deed promoten in dit topic. Heb die docu iig gister eens gestart omdat het voorbij kwam op HBO Max en tot nu toe bijna aflevering 1 klaar en wel een goede docu tot nu toe
Hopelijk veel dagen waar het 20-25 graden is. Dat is nog te doen wel voor je hoop ik?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, ben ook altijd weer blij hoor als de zonnegordijnen weer omhoog kunnen, het licht weer naar binnen kan je weer lekker naar buiten kan
Ik vind de zomers altijd erger dan de winter, omdat je de hele dag in een donker huis zit om de warmte buiten te houden
Ik moet het er mee doen wat voor weer het ook is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk veel dagen waar het 20-25 graden is. Dat is nog te doen wel voor je hoop ik?
True of verhuizen naar IJsland.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet het er mee doen wat voor weer het ook is.
Ik doe er ook nooit moeilijk om want kan er toch niets aan veranderen
Het vreet energiequote:Op donderdag 28 mei 2026 10:11 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg helemaal energie van dit weer
Ja maar niet op de goeie manierquote:Op donderdag 28 mei 2026 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had je toch al gehad? En hielp niet?
Hopen dat het nu dan goed gaatquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar niet op de goeie manier
Balayage
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huisquote:
Een wrap halen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis
quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
Goed voor elkaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb mijn uurtjes er weer opzitten. Nu bij de broodjeszaak en dan richting huis
Wel een beetje trots topkequote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
Eventjes overleggen of dat overleg eerder overlegd kan wordenquote:Op donderdag 28 mei 2026 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Heb vanaf nu helemaal geen overleg maar wel een om 16.30
Deze is goed!!quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een wrap halen?
JA IK MOEST HEM MAKEN
Nu ben ik ziedend jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |