Dat was wel een goed idee. Leuke dag gehad ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:56 schreef _UserName_ het volgende:
Alles dicht hier nu.. eigenlijk nog niet moe en nog eea op de kamer
Bolken in de gamehal.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:58 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, was erg leuk. Veel in de gamehal gezeten vandaag
Lekker hoor.quote:
Heb er geen last van, heb een goede bodem gelegdquote:
The shitcruise ?quote:
neinquote:
Die heb ik ook gezienquote:
Lekker sliepe.quote:Op donderdag 28 mei 2026 01:06 schreef _UserName_ het volgende:
Nog even een peuk roken en dan naar bed heen
Dat weet je maar nooit. Wel succes gewenst.quote:Op donderdag 28 mei 2026 01:09 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, moet morgen op tijd zijn voor de door mij gegenereerde jackpot te pakken
Kost me weer 15 euro.quote:Op donderdag 28 mei 2026 01:36 schreef Maanvis het volgende:
Waarom verander je je naam niet naar Friesfruit?
Yep helaas welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |