Iddquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:12 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen, koffie is wel een goed idee.
Lecker.quote:
Dat is wel hat laatste waar ik me druk om maak op dit tijdstip. Ik moest piesen en wilde na een peuk nog even terug gaan slapen, maar ik ben door dit bericht meteen zo klaarwakker dat het geen zin meer heeft om nog terug naar bed te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Spelling is daar niet hun sterkste punt ook.
Snap ik. Koffie dan maar ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is wel hat laatste waar ik me druk om maak op dit tijdstip. Ik moest piesen en wilde na een peuk nog even terug gaan slapen, maar ik ben door dit bericht meteen zo klaarwakker dat het geen zin meer heeft om nog terug naar bed te gaan.
Strak plan ja. Dank jequote:
Vraag dat aan de labmedewerker die heeft lopen knoeienquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtraken
Heer Versquote:
Je bent bijna een medicijn deskundige geworden door al die medicatie die je krijgtquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:54 schreef DJMO het volgende:
Oh en die Maarten in dit verhaal is dus de interim psychiater, ik hoop dat hij welwillend genoeg is om voor de dag concerta oid voor te schrijven voor de adhd, en voor de nacht temazepam in plaats van zolpiden.
Heeft die afspraak toch enig nut.
Heer MT6.quote:
Etiketjes kunnen wel eens los rakenquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Dat is balen DJMO. Hoe kan bloed nu kwijtraken
Insgelijks, mijn Friesche broederquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6.![]()
Een fijne donderdag gewenst,
Als zij/hij hier zou zitten zou ik het vragenquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vraag dat aan de labmedewerker die heeft lopen knoeien
Kan maar lijkt mij stug.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Etiketjes kunnen wel eens los raken
En gokken is geen optie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Etiketjes kunnen wel eens los raken
Dan niet johquote:
Deze man weetquote:
En ik ga verdorie nog speciaal naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken in plaats van een flut prikpost ergens in het dorpquote:Op donderdag 28 mei 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij/hij hier zou zitten zou ik het vragen
Echt slordig zoiets
Ik zeg toch KAN. Maar mij persoonlijk lijkt dat vreemd. Die etiketjes zitten er helemaal omheen geplaktquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg toch KAN. Maar mij persoonlijk lijkt dat vreemd. Die etiketjes zitten er helemaal omheen geplakt
O waarom. Ik ga altijd naar zo prikpost. Is veel minder druk dan het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik ga verdorie nog speciaal naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken in plaats van een flut prikpost ergens in het dorp
quote:
Stukje autist in mij. Bij de prikpost in het dorp moet ik (telefonisch) een afspraak maken, in het ziekenhuis kan ik naar binnen lopen zonder afspraak dus wanneer het mij zint.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom. Ik ga altijd naar zo prikpost. Is veel minder druk dan het ziekenhuis.
O dat is wel fijn, dan zou ik dat ook doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stukje autist in mij. Bij de prikpost in het dorp moet ik (telefonisch) een afspraak maken, in het ziekenhuis kan ik naar binnen lopen zonder afspraak dus wanneer het mij zint.
Bij de huisarts van @Rob zit ook een prikpost met vrije inloop, zou ik ook heen kunnen, maar, wederom de autist in mij, ga liever consistent naar een plaats waar ik eerder ben geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier is het gewoon vrije inloop bij de prikpost in het dorp, is iedere dag open
Wat is dan de reden van een autist om het niet elders te proberen? Heeft dat met routine of zo te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij de huisarts van @:Rob zit ook een prikpost met vrije inloop, zou ik ook heen kunnen, maar, wederom de autist in mij, ga liever consistent naar een plaats waar ik eerder ben geweest.
Niets mis mee om te prikken waar jij wilquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:18 schreef DJMO het volgende:
En het zou nogal idioot zijn ook dat ik wel in Wormerveer zou gaan bloedprikken in plaats van in castricum.
Dus daarom gewoon standaard in het ziekenhuis.
Hey vakantiegangert, heb je het een beetje naar je zin?quote:
Je zou het kunnen vergelijken met het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet.'quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dan de reden van een autist om het niet elders te proberen? Heeft dat met routine of zo te maken?
Of het moeilijk afwijken van vast gewoontes?
Vervelend, maar als ik het goed begrijp als er iemand met je mee gaat zo eerste keer wordt het makkelijker om dan een volgende keer wel alleen te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vergelijken met het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet.'
Het is een soort drempelvrees, winkels, musea etc waar ik nog nooit geweest ben vind ik ook lastig om alleen naar binnen te gaan.
Het zmc ken ik, ben ik vaker geweest en altijd prima geholpen. Dus vertrouwd en geen probleem.
Je begrijpt het helamaal goed.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, maar als ik het goed begrijp als er iemand met je mee gaat zo eerste keer wordt het makkelijker om dan een volgende keer wel alleen te gaan.
Dat is al wel weer een + puntje voor geval van nood is er altijd wel iemand die met je mee zou kunnen.quote:
Goedemorgen UN.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken het al te goedquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vergelijken met het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet.'
Het is een soort drempelvrees, winkels, musea etc waar ik nog nooit geweest ben vind ik ook lastig om alleen naar binnen te gaan.
Het zmc ken ik, ben ik vaker geweest en altijd prima geholpen. Dus vertrouwd en geen probleem.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
Was wel grappig. Gisteren trof ik een conductrice die mij eigenlijk wel heel geschikt vond voor de functie van reisassistentie.
En dan kriebelt het toch ergens van binnen. Zou ik dan toch moeten solliciteren?
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder gehad toch, een paar jaar geleden?
Misschien is het verstandig eerst die hypnoses af te wachten en dan te overdenken wat je wil?
Misschien is het wel goed voor je iets om handen te hebben?
Al was het maar een halve dag in de week bijvoorbeeld
O staat mij iets bij dat dat een paar jaar geleden ook al eens speelde.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik word regelmatig aangezien voor medewerker veiligheid en service. Over de functie van reisassistentie heb ik het pas sinds m'n laatste opname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |