Dat hele politieke kartel inclusief de VVD staat al kabinetten lang pal achter dat extreemlinkse VN2030 agenda. Dat staat voor replacement migration, Equity, feminism, LGBTI, Climate en ga zo maar door. Allemaal linkse hobby's.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als jij gelijk zou hebben, dan hadden we nu een kabinet SP, GroenLinks/Pvda en Partij voor de Dieren. Immers, vrouwen vormen de helft van het electoraat. Tel er een paar 'verdwaalde' mannen bij op, en we zouden electoraal gezien een links sociaal democratisch kabinet hebben. Dat hebben we niet. Dat hebben we zelfs nooit gehad.
Dat kan natuurlijk wel maar een echt prettige oplossing is dat niet. Je kunt beter incentieven hebben waardoor het voor degenen die wel degelijk kinderen willen makkelijker wordt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan zijn dat je het allemaal kutoplossingen vindt, maar het maakt niet dat je vrouwen kunt verplichten tot het baren van een aantal kinderen.
Maar we hebben al grote tekorten op de arbeidsmarkt, zeker in de zorg en het onderwijs.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel maar een echt prettige oplossing is dat niet. Je kunt beter incentieven hebben waardoor het voor degenen die wel degelijk kinderen willen makkelijker wordt.
Stel je voor dat je twijfelt over het hebben van een 3e kind en de staat geeft een subsidie van 30.000 euro voor de 3e geborene en 2 jaar thuisblijven voor vader of moeder. Dan zijn er waarschijnlijk meer ouders die toch voor het 3e kind gaan.
Al op het moment dat het geboorteratio <2.1 kwam had de staat zich hier mee bezig moeten houden. Decennia van korte termijnvisie zullen zich doen gelden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar we hebben al grote tekorten op de arbeidsmarkt, zeker in de zorg en het onderwijs.
Ik weet het niet. Misschien zou zoiets een oplossing kunnen zijn. Ik vind het niets. Je wil wel of niet een kind. Of twee, drie, vijf, tien, maakt me niet uit. Je wil dat niet omdat je een bepaald bedrag krijgt. Dat overigens ook bepaald niet voldoende is voor een kind tot het volwassen is. Kun je een keer een nieuwere auto kopen, maar zit je verder wel de rest van je leven met een extra kind dat veel meer kost. En wat als dat kind dan niet helemaal perfect is?Extra zorg en geld nodig heeft?quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel maar een echt prettige oplossing is dat niet. Je kunt beter incentieven hebben waardoor het voor degenen die wel degelijk kinderen willen makkelijker wordt.
Stel je voor dat je twijfelt over het hebben van een 3e kind en de staat geeft een subsidie van 30.000 euro voor de 3e geborene en 2 jaar thuisblijven voor vader of moeder. Dan zijn er waarschijnlijk meer ouders die toch voor het 3e kind gaan.
Haha je vrouw toestaan zich op het internet te begevenquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef Donna het volgende:
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post.
Precies. Hoezo op internet? Hoe kom je daarbij? Je hebt eerst in 4-voud schriftelijk aan te vragen of je uberhaupt uit de keuken mag.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha je vrouw toestaan zich op het internet te begeven
Carbonpapierquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies. Hoezo op internet? Hoe kom je daarbij? Je hebt eerst in 4-voud schriftelijk aan te vragen of je uberhaupt uit de keuken mag.
Misschien post Aardappel hier wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 13:56 schreef Donna het volgende:
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post.
Huh??? Als je vrouw het in haar domme hoofd haalt om zoiets te vragen dan sla je haar toch direct van het aanrecht naar de koelkast en weer terug?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies. Hoezo op internet? Hoe kom je daarbij? Je hebt eerst in 4-voud schriftelijk aan te vragen of je uberhaupt uit de keuken mag.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan jou ook niet verplichten om het leuk te vinden dat de hele straat straks een andere taal spreekt dan het Nederlands. En dat je maar moet hopen of je pensioen/AOW nog zal komen. Of dat je als vrouw nog veilig over straat kunt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan zijn dat je het allemaal kutoplossingen vindt, maar het maakt niet dat je vrouwen kunt verplichten tot het baren van een aantal kinderen.
Dit gaat Ursula al voor je regelen. Alleen toegang tot het internet met je Digital-ID, zogenaamd om desinformatie van de russen tegen te gaan en voor jouw eigen veiligheid natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha je vrouw toestaan zich op het internet te begeven
Ik heb 2 koelkasten in de keuken, welke van de 2?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh??? Als je vrouw het in haar domme hoofd haalt om zoiets te vragen dan sla je haar toch direct van het aanrecht naar de koelkast en weer terug?
Hahahahahahahahahahquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:22 schreef Masberum het volgende:
Nou ja springsale heeft op bepaalde punten wel gewoon gelijk van wat ik lees, 30 jaar geleden hadden we ook niet verwacht dat de wereld er zo uit zou zien als nu, maar dat is allemaal wel ook gebeurd. Struisvogelpolitiek werkt in de praktijk uiteindelijk nooit.. En vrouwen zijn wel meer dan alleen broedmachines maar zoals hier ook aangegeven door henzelf zijn ze niet al te rationeel, veel bekijken vanuit emotie.. en daar wringt toch ook wel de schoen van wat ik hier gelezen heb.. Mannen zijn ook niet perfect, maar wij kunnen nog wel tegen kritiek en reageren daar inhoudelijk op.. waarom is dat hier niet echt mogelijk..
Ik heb al jaren nagedacht over mijn keuzes en de gevolgen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef obligataire het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan jou ook niet verplichten om het leuk te vinden dat de hele straat straks een andere taal spreekt dan het Nederlands. En dat je maar moet hopen of je pensioen/AOW nog zal komen. Of dat je als vrouw nog veilig over straat kunt.
Keuzes hebben nu eenmaal gevolgen, al snap ik dat velen daar liever niet over nadenken.
Oh! Nou, dan moet ik wel vaak slaan, want de koelkast in de keuken is direct naast het aanrecht, en daarvan leert ze niet genoeg, dus moet ik haar naar de bijkeuken slaan, naar de tweede koelkast, maar tegen de tijd dat ik op weg terug ben vermoed ik dat ik moe ben.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Huh??? Als je vrouw het in haar domme hoofd haalt om zoiets te vragen dan sla je haar toch direct van het aanrecht naar de koelkast en weer terug?
Que?! Hoe kom je daar in vredesnaam bij?quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:22 schreef Masberum het volgende:
Nou ja springsale heeft op bepaalde punten wel gewoon gelijk van wat ik lees, 30 jaar geleden hadden we ook niet verwacht dat de wereld er zo uit zou zien als nu, maar dat is allemaal wel ook gebeurd. Struisvogelpolitiek werkt in de praktijk uiteindelijk nooit.. En vrouwen zijn wel meer dan alleen broedmachines maar zoals hier ook aangegeven door henzelf zijn ze niet al te rationeel, veel bekijken vanuit emotie.. en daar wringt toch ook wel de schoen van wat ik hier gelezen heb.. Mannen zijn ook niet perfect, maar wij kunnen nog wel tegen kritiek en reageren daar inhoudelijk op.. waarom is dat hier niet echt mogelijk..
Nou ja een deel van mijn post bevestig je hiermee ook weer..quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahah
Echt, hilarisch.
Mannen kunnen wel tegen kritiek en reageren inhoudelijk.
Hahahahahahahahahaha
Even de tranen uit mijn ogen vegen, want ik kan mijn beeldscherm amper meer zien.
De redeneringen in de berichten van Spring_Sale op dit forum verre van rationeel en bijna volledig gebaseerd op emotie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:22 schreef Masberum het volgende:
En vrouwen zijn wel meer dan alleen broedmachines maar zoals hier ook aangegeven door henzelf zijn ze niet al te rationeel, veel bekijken vanuit emotie..
De vrouwen die ik tegenkomen kunnen óók tegen kritiek en reageren daar vaak inhoudelijk op. Ook in dit topic. Wat hij doet is feitenvrij controversiële stellingen poneren. Daar valt bijna niet inhoudelijk op te reageren.quote:Mannen zijn ook niet perfect, maar wij kunnen nog wel tegen kritiek en reageren daar inhoudelijk op..
Nou o.a. vanwege dit Hiddendoe in R&P / Vrouwen willen geen man meer #25 Waar we de vrouwen begrijpenquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Que?! Hoe kom je daar in vredesnaam bij?
De uitspraak van @Hiddendoe dat zij geen man is en daarom niet zo objectief kan reageren als een man was volgens mij sarcastisch (of op z'n minst ironisch) bedoeld. Er staat niet wat jij denkt dat er staat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:56 schreef Masberum het volgende:
Nou o.a. vanwege dit Hiddendoe in R&P / Vrouwen willen geen man meer #25 Waar we de vrouwen begrijpen
Dit is een korte termijn visie. Op de langere termijn zijn meer kinderen simpelweg noodzakelijk. Als je met incentieven het geboortecijfer met 0.15 kan opschroeven geeft dat in 20 jaar een enorm verschil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar we hebben al grote tekorten op de arbeidsmarkt, zeker in de zorg en het onderwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |