Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nog 23 graden hierWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Die zachte winters hier vind ik pas goor weer, dan is het nat en gurig en grijs. Doe maar een ijsdag, droog en zonnigUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
De nachtdienst meldt zich
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Lekker sliepequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
De grens ligt dus op 269 puntenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
PuntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SjjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Tvb7by ybIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mario jarig?
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Danke weet je wat ik kijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:mario390![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Kom met je waldhoorn tussen m'n Alpen (originele titel: Auf der Alm da gibt's koa Sünd) is een Duitse Tiroler seksfilm van Franz Josef Gottlieb uit 1974.quote:
Mooi manUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het wordt weer een vermoeiende nacht...MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wilIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom met je waldhoorn tussen m'n Alpen (originele titel: Auf der Alm da gibt's koa Sünd) is een Duitse Tiroler seksfilm van Franz Josef Gottlieb uit 1974.
Mooi manik ga googlen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee, bolken tot de ochtenddienst me aflostquote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De ochtenddienst is hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Oké, dan wil ik wel gaan. Maar denk eraan: maximaal 50 punten per user hè....MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
In film gast om en Formel waar koescheis in Benzin omgewandelt werd🤣
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gefeliciteerd met je 50ste verjaardagquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dankequote:Op dinsdag 26 mei 2026 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Vrouw vrouw vrouwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hiep hiep hiep hoeraaaaa gefeliciteerd Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga je nog wat doen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blubber de blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga weer slapenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
SLaap lekker en tot zoquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen feestje of visite gepland?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is hier nog stil, normaal schetteren ze hier ook welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier zijn ze al flink bezig en ik woon niet in een bosrijke omgeving, wel een klein parkje in de buurt waar ze vermoedelijk zittrn![]()
O, wat heb je gepland staan dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze beginnen hier nu ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 04:30 schreef Cupfighter het volgende:
Hier zijn ze al flink bezig en ik woon niet in een bosrijke omgeving, wel een klein parkje in de buurt waar ze vermoedelijk zittrnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat weet ik ook niet hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Trekvogels kan ook nog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ik hoor andere tonen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SLaap lekker Cup
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UN, toch niet gered om door te slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hee Dot
Nee, de derde keer wakker na 4u ben ik er maar uit gegaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja, dan heeft blijven liggen ook geen zin meer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hee Dot
Nee, de derde keer wakker na 4u ben ik er maar uit gegaan
Hopelijk lukt het je morgen wel.
Hoe laat ga je weg vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan heb je mooi nog wat aan je dagquote:
Een klein uurtje rijden is het toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja klopt maar moet die vriend ophalen en even langs de winkelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Woont die vriend ook bij jou in het dorp?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ja klopt maar moet die vriend ophalen en even langs de winkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan gaat daar de tijd niet in zitten.quote:
ZO wat een geschreeuw buiten twee ruzie makende katten.
Wat kunnen die een pokke herrie maken zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met die leefbare wijken wat ze tegenwoordig willen is het niet leuker in de wijken gewordenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 05:06 schreef _UserName_ het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)-je-buren-gehad.html
lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
op zich woon ik in een prima buurt. Enige puntje is de buurman, of eigenlijk zijn 4 kinderen met alle vier een auto. Dus een huishouden met 5 auto's. Gelukkig zijn er 2 uitwonend, maar er is nu de onderlinge "afspraak" dat de ongeschreven vaste plekken voor de vaste bewoners zijn, de kinderen zetten de auto verderop neer. Eerder moest ik vaak de auto elders neerzetten maar heb er een keer wat van gezegdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat is hier ook een gedoe, maar iedereen mag de auto er neer zetten. NIemand heeft recht op een plekkiequote:Op dinsdag 26 mei 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
op zich woon ik in een prima buurt. Enige puntje is de buurman, of eigenlijk zijn 4 kinderen met alle vier een auto. Dus een huishouden met 5 auto's. Gelukkig zijn er 2 uitwonend, maar er is nu de onderlinge "afspraak" dat de ongeschreven vaste plekken voor de vaste bewoners zijn, de kinderen zetten de auto verderop neer. Eerder moest ik vaak de auto elders neerzetten maar heb er een keer wat van gezegd
Wij moeten soms ook de auto in de straat hiernaast zetten. Het is niet anders. En in de nieuwe wijken gaat het nog erger worden. Gaan steeds minder parkeer plaatsen komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt, wij hebben in de straat 3 blokken van 4 plekken. Iedereen heeft wel een "eigen" plek nu. Die wordt door de straat ook vrij gehouden voor elkaar doorgaans. Het huishouden met de meerdere auto's houdt nu rekening met wie 1 auto heeft zo dicht mogelijk bij de deur, dat is wel fijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat is zeker fijn dat er rekening met elkaar gehouden wordt. Doen de b uren hier niet hoor. SInds die nieuwe woningen er staan hebben ze bezit van de straat genomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
scheelt dat alle mensen in de straat nog eerste bewoners zijn van 2016Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat kan, die zijn veel socialer, dat zijn de mensen tegenwoordig niet echt meer.
Het is vaak ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was hier ook nooit. Tot er nieuwe woningen bij gebouwd werdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Binnenkort heb ik ook weer een nieuw wooncomplex voor de deur, de oude flats gaan naar de grond. Een is er al gesloopt en wat nieuws gebouwdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Meer woningen. Of evenveelquote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
Binnenkort heb ik ook weer een nieuw wooncomplex voor de deur, de oude flats gaan naar de grond. Een is er al gesloopt en wat nieuws gebouwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
volgens mij komen er 12 meer woningen terug. In ieder geval wel meer. Zijn voornamelijk appartementen met 1 of 2 slaapkamers, dus echt voor starters of senioren (begane grond). Allemaal sociale huur ook. Maar er wordt heel veel gebouwd momenteel. Ook bij het politiebureau gaan ze iets neerplempen. Weet nog niet zo wat ik er van moet denken eigenlijkquote:
Is vanaf de bocht bij oude busstation gemaaktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ziet er wel mooi uit
Wat dat is tegenwoordig? Ze moeten veel bouwen is een woning tekort. Zeker voor senioren en jongeren
Men gaat zelfs boven op woningen ( indien geschikt) of naast woningen d ie een groot stuk grond naar de woning hebben bij bouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Meerdere oorzaken; bejaardetehuizen zijn er amper meer, dus ouderen houden woningen bezet. Asielzoekers die een woning nodig hebben. De jongere generatie die wil uitvliegen (18-25 jaar) maar niet kan door oa deze problemen. Kantoorpanden worden ook omgebouwd tot woonruimtes.
Ken je De Klinkenberg in Ede nog? Dat is ook omgebouwd naar woningen (vanaf 640K, gekkenwerk)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja, ik weet er alles van, zit midden in die materie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
Meerdere oorzaken; bejaardetehuizen zijn er amper meer, dus ouderen houden woningen bezet. Asielzoekers die een woning nodig hebben. De jongere generatie die wil uitvliegen (18-25 jaar) maar niet kan door oa deze problemen. Kantoorpanden worden ook omgebouwd tot woonruimtes.
Ken je De Klinkenberg in Ede nog? Dat is ook omgebouwd naar woningen (vanaf 640K, gekkenwerk)
Bejaardenhuizen zijn afgebroken azc worden bij gebouwd
En toch is maar 30% van de woningen voor statushouders. Dan heb je ook nog de mensen die vanuit de GGZ komen die ook in wijken worden ondergebrachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Schijnt zelfs maar 7% te zijn, ben blij dat ik voorlopig genoeg opties heb met dit huis mocht er over pakweg 20 jaar nog woningnood zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van, zit midden in die materie.
Bejaardenhuizen zijn afgebroken azc worden bij gebouwd
En toch is maar 30% van de woningen voor statushouders. Dan heb je ook nog de mensen die vanuit de GGZ komen die ook in wijken worden ondergebrachtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Was het maar 7% toevallig van de week nog vergadering gehad 30% althans hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke. Nou ja in ieder geval is er een tekort, en flink ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
Oh oke. Nou ja in ieder geval is er een tekort, en flink ook
En vele oudere mensen wonen in een groot huis.
Maar omdat ze veel meer huur moeten gaan betalen als ze kleiner gaan wonen blijven ze zitten en zo komt die stroom niet op gang.
Heb al voorgesteld om ouderen die kleiner willen gaan wonen dat kunnen doen met dezelfde huur. Maar daar zijn de cooperaties niet zo voor.
Maar zo zet je de stroom wel op gang
Ouderen naar een kleinere woning, gezinnen met kinderen in de grote woning, starters in die woning en jongeren weer in die woningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker
En vele oudere mensen wonen in een groot huis.
Maar omdat ze veel meer huur moeten gaan betalen als ze kleiner gaan wonen blijven ze zitten en zo komt die stroom niet op gang.
Heb al voorgesteld om ouderen die kleiner willen gaan wonen dat kunnen doen met dezelfde huur. Maar daar zijn de cooperaties niet zo voor.
Maar zo zet je de stroom wel op gang
Ouderen naar een kleinere woning, gezinnen met kinderen in de grote woning, starters in die woning en jongeren weer in die woningTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Niet alleen geldwolven. Ze zijn ook best onmenselijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, ze moeten de woningen ook onderhouden en energiezuinig maken dat moet ook ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In jouw geval zeker idd!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet alleen geldwolven. Ze zijn ook best onmenselijk.Goeiemorgen allemaal!
Maar ook met andere zaken: mensen hebben een peperdure parketvloer laten leggen maar verhuizen binnen 2 jaar, nieuwe bewoners willen het overnemen, maar nee: het huis moet kaal opgeleverd worden. Boel was verlijmd dus alles moest er uit gebroken worden voor de ogen van de huilende nieuwe bewoners.![]()
Morguh ToT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Werd de woning eerst gerenoveerd of zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In jouw geval zeker idd!Goeiemorgen allemaal!
Maar ook met andere zaken: mensen hebben een peperdure parketvloer laten leggen maar verhuizen binnen 2 jaar, nieuwe bewoners willen het overnemen, maar nee: het huis moet kaal opgeleverd worden. Boel was verlijmd dus alles moest er uit gebroken worden voor de ogen van de huilende nieuwe bewoners.
Op zich best een raar verhaal, overnemen mag bijna altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had wel een paar keer geluk met min woonstichting; die waren een aantal keren diep onder de indruk van wat ik allemaal verbeterd had aan hun huis.![]()
![]()
Ik weet het niet, maar ik hoor vaker zulke verhalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd de woning eerst gerenoveerd of zo?
Op zich best een raar verhaal, overnemen mag bijna altijd![]()
Van de vorige woning heb ik veel over kunnen nemen. Deze woning niet maar dat is niet gek als je eerste bewoner bent
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja iknook maar als ik er tijdens een vergadering naar vraag zeggen ze andersquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoor vaker zulke verhalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zenuwen beginnen nu wel aardig te komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Blub
Droge neus
Tot na de middag
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Correctie: rond 10u45 ben ik er weerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaatquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaatquote:Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel plezier vandaag UN! Geniet ervan!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Oh maar daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Koffer al ingepakt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
[..]
Gaat helemaal goed komen
ipv koffer schreef ik koffie
Muscle memory
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Bijna, zo even douchen en dan de laatste dingen er in.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffer al ingepakt?
ipv koffer schreef ik koffie
Muscle memoryTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hij zal zenuwachtig zijn hij weet niet wat hem te wachten staatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
[..]
Gaat helemaal goed komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan moet je geen borrel op hebben want dan kan je niet meer rijdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.
Maar je kan altijd met een taxi gaan indien nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je zou er mij geen plezier mee doen, met een verrassingstrip en ik weet niet waar ik heen ga.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal zenuwachtig zijn hij weet niet wat hem te wachten staatCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden niet te weten waar ik heen gaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou er mij geen plezier mee doen, met een verrassingstrip en ik weet niet waar ik heen ga.
Zo PP zou niets voor mij zijn.
Maar meer vinden het daar heel leuk.
Mijn dochter gaat er ook regelmatig heen met MaxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O, ik denk ook wel dat ik zou genieten van zo'n, wat is het, resort? Alleen het duurt wel een paar uur voor ik in zo'n relax en ontspan modus kom.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden niet te weten waar ik heen ga
Zo PP zou niets voor mij zijn.
Maar meer vinden het daar heel leuk.
Mijn dochter gaat er ook regelmatig heen met Max
Een stedentrip vind ik ook leuk.
Ik kan ook genieten van even ergens op een terras zitten, voor een koffie en appelgebak.![]()
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ihttps://www.prestonpalace.nl/ Je kan er van alles doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik denk ook wel dat ik zou genieten van zo'n, wat is het, resort? Alleen het duurt wel een paar uur voor ik in zo'n relax en ontspan modus kom.
Een stedentrip vind ik ook leuk.
Ik kan ook genieten van even ergens op een terras zitten, voor een koffie en appelgebak.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een doemdenken zeg.. waarom?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je geen borrel op hebben want dan kan je niet meer rijden
Maar je kan altijd met een taxi gaan indien nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoezo doem denken?quote:
Je bent snel thuis ook al heb je iets gedronken. Je kan altijd een taxi bellen
Maar ik ga er niet van uit dat het nodig is, was een antwoord op GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Morguh heren:Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik straks naar de fysioquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mag over anderhalf uur naar de tandartsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo doem denken?
Je bent snel thuis ook al heb je iets gedronken. Je kan altijd een taxi bellen
Maar ik ga er niet van uit dat het nodig is, was een antwoord op GGTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Groot gelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.![]()
O daar was het ook helemaal maar niet voor bedoeld. Kwam meer door de vraag van GG als er wat is of je dan snel thuis bentquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.
Niets negatiefs aan.
MIjn idee was als je net een borrel op hebt ben je met een taxi ook zo thuis
Lekker genieten, er is niets aan de handWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KoffietijdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klopt, de ene keer wel en de andere keer niet.quote:
Maar dat is met beideWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ALtijd goed een lekker bakkie leutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* gebrokenglas komt overeind en schuift zijn koffiemok over de tafel om te laten inschenken.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt overeind en schuift zijn koffiemok over de tafel om te laten inschenken.
en melk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo doem denken?
Je bent snel thuis ook al heb je iets gedronken. Je kan altijd een taxi bellen
Maar ik ga er niet van uit dat het nodig is, was een antwoord op GGKwam voor mij over als "je kan niet drinken want stel je voor dat", maar ik snap hem. Er is wel een plan voor het geval dat. M'n vriend kan mijn auto naar huis rijden en ik pak het OV naar huis indien nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar was het ook helemaal maar niet voor bedoeld. Kwam meer door de vraag van GG als er wat is of je dan snel thuis bent
Niets negatiefs aan.
MIjn idee was als je net een borrel op hebt ben je met een taxi ook zo thuis
Lekker genieten, er is niets aan de handTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gelukkig fijne buren
In mijn vorige woning kwam de buurman 2 deuren verderop bij me binnen terwijl ik niet thuis was , kwam thuis en kon zo de deur open duwen, die gast een heroine verslaafde hebben ze er uiteindelijk uitgezet![]()
Uit zijn huis neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig fijne buren
In mijn vorige woning kwam de buurman 2 deuren verderop bij me binnen terwijl ik niet thuis was , kwam thuis en kon zo de deur open duwen, die gast een heroine verslaafde hebben ze er uiteindelijk uitgezetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja die woning zijn ze maanden mee bezig geweest om op te knappen, keukenkastjes etc waren finaal geslooptquote:![]()
Dat verbaasd mij niks nee. Beter dat ie weg is dan, kan je alleen maar wat beters voor terug krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja die woning zijn ze maanden mee bezig geweest om op te knappen, keukenkastjes etc waren finaal gesloopt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Klopt er kwam een rustige jongedame voor terugquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niks nee. Beter dat ie weg is dan, kan je alleen maar wat beters voor terug krijgen
Nu woon ik er inmiddels ook niet meer, woon nu echt veel beter, meer ruimte, dicht bij het centrum en fijne buren![]()
CupBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nou jongens en meisjes, ik ga er van tussen. Ik spreek jullie over een paar drankjes wel weer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Veel plezier maatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:08 schreef _UserName_ het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik ga er van tussen. Ik spreek jullie over een paar drankjes wel weer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bloed afname bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben ik weer blubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wachtkamer bolk :/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
MoBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zellufquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:voor de weledele Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hdjwjjd
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het is warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
DdjsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Rxg4xswIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hdjqnbdh jkwIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik gaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
*ijskoffie geeft*Mogguh! (nog net)
![]()
heeft FOK verlaten![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
*ijskoffie geeft*Mogguh! (nog net)
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nietsquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ben ik weer btwWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heeft het gesmaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O ik kom binnen en jij gaatquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier kunnen jullie Mario feliciteren hij is vandaag 50 geworden
ONZ / Hiep hiep hiep hoeraaa Mario is 50 Jaar!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En hoe reageerde je vriend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben nu bij mamaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:
Hey Wrappiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rauwe Witlof zoetzuur en aard en varkenshaasjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Altijd warm..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb je het al lekker warm?
Helaas ook veel te warm om te wikkelenEn nee, wrappies lijken me een enorm slecht en vooral glibberig idee met dit weer
I know, you gonna want me..![]()
Nog een beetje vol te houden voor jou Wrappie/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jup, beetje te warm om nog relax te kunnen wikkelen. Al is het hier in huis 19,5 dus dat zou nog net kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Altijd warm..En nee, wrappies lijken me een enorm slecht en vooral glibberig idee met dit weer
heeft FOK verlaten![]()
Ik hou het tot dusver nog wel vol. Maar ga wel zo min mogelijk maar buiten want veel te warm. En jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje vol te houden voor jou Wrappie/heeft FOK verlaten![]()
Ja? Zit er een temp-top aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, beetje te warm om nog relax te kunnen wikkelen. Al is het hier in huis 19,5 dus dat zou nog net kunnen.
I know, you gonna want me..![]()
Ik ben vanmorgen de stad in geweest, op de scootmobiel nog wel te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik hou het tot dusver nog wel vol. Maar ga wel zo min mogelijk maar buiten want veel te warm. En jij?
Maar ik ging er heen omdat ik moest en toch in het centrum moest zijn voor de fysio.
Maar nu zit ik ook binnen in een donkerhuis.
Dat is wat ik haat in de zomer, alles dicht niet naar buiten kunnen kijken en altijd in het donker zitten overdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Verschilt per persoon... 25 is voor mij echt wel de max.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja? Zit er een temp-top aan?heeft FOK verlaten![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
En weinig kans gehad om te kunnen wennen... Ben vandaag nog even naar de stad geweest met de auto maar blij dat ik weer thuis ben. Doe mij maar rond de 20 gradenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen de stad in geweest, op de scootmobiel nog wel te doen.
Maar ik ging er heen omdat ik moest en toch in het centrum moest zijn voor de fysio.
Maar nu zit ik ook binnen in een donkerhuis.
Dat is wat ik haat in de zomer, alles dicht niet naar buiten kunnen kijken en altijd in het donker zitten overdag![]()
En idd, ook hier alles donker om de hitte maar buiten te houden.heeft FOK verlaten![]()
Ja, het was ook in een keer heet he. En in de auto is het helemaal warmquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En weinig kans gehad om te kunnen wennen... Ben vandaag nog even naar de stad geweest met de auto maar blij dat ik weer thuis ben. Doe mij maar rond de 20 graden![]()
En idd, ook hier alles donker om de hitte maar buiten te houden.
Heb er gisteren even ingezeten om te wachten, pppfffff niet te harden johWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker koudIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik krijg het redelijk fris binnenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Krijg je het fris, hoe doe je dat?quote:
Ik hou het ook nog wel redelijk koel, maar moet geen dagen achter elkaar zo heet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alles dichtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je het fris, hoe doe je dat?
Ik hou het ook nog wel redelijk koel, maar moet geen dagen achter elkaar zo heet zijnWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dan hou je het koel, das wel lekkuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de woonkamer is het 23.6 °C
Zolder 27.7 °C
Schuur 30.2 °CCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Hier staan ze in de garage dus blijft lekker koel maar als ding even in de zon heeft staan bakken... Stuur was ook oncomfortabel heet geworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het was ook in een keer heet he. En in de auto is het helemaal warm
Heb er gisteren even ingezeten om te wachten, pppfffff niet te harden johheeft FOK verlaten![]()
Hier beneden is het 21.7 nuquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
In de woonkamer is het 23.6 °C
Zolder 27.7 °C
Schuur 30.2 °CWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Overdag alles dicht, 's nachts alles open. Met horren voor de ramen uiteraard want anders muggen...quote:heeft FOK verlaten![]()
Ja, in de auto is het altijd al snel warm vind ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier staan ze in de garage dus blijft lekker koel maar als ding even in de zon heeft staan bakken... Stuur was ook oncomfortabel heet geworden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Overdag alles dicht, 's nachts alles open. Met horren voor de ramen uiteraard want anders muggen...Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier kunnen nu de screens achter half openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze bolk kan ook openIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Deze ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O jee heb je je lul opgegeten of er alleen maar tussen gelegd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ALs je goed schud komt dat er vanzelf wel uit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Al mokervet?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
O jee heb je je lul opgegeten of er alleen maar tussen gelegd
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Met dit weer met korte mouwen kom je weer collega's tegen met tattoes waarvan je niet verwachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
en met deze warmte mogen ze ook korter gaan mauwenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Miauwquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en met deze warmte mogen ze ook korter gaan mauwenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Warmte met warmte bestrijden. Tijd voor een kop koffie!Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Mailtje naar heel team gestuurd, 20 OOO-replies in een keer binnen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En alles draait gewoon door....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
Mailtje naar heel team gestuurd, 20 OOO-replies in een keer binnen
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
eten gewezen Grilltellerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
Mailtje naar heel team gestuurd, 20 OOO-replies in een keer binnen![]()
Dat vindt ie lekker hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Jatoch niet danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GenauIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
PauzeBlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BolkBlubIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
27 graden binnen.
Hey google, airco aan!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ooit gaat het een keer gebeuren. Lolquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
bijna per ongeluk tabblad van dit gedeeld via teams
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee niet echt. Maar het kan wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: