Dat is hier ook een gedoe, maar iedereen mag de auto er neer zetten. NIemand heeft recht op een plekkiequote:Op dinsdag 26 mei 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
op zich woon ik in een prima buurt. Enige puntje is de buurman, of eigenlijk zijn 4 kinderen met alle vier een auto. Dus een huishouden met 5 auto's. Gelukkig zijn er 2 uitwonend, maar er is nu de onderlinge "afspraak" dat de ongeschreven vaste plekken voor de vaste bewoners zijn, de kinderen zetten de auto verderop neer. Eerder moest ik vaak de auto elders neerzetten maar heb er een keer wat van gezegd
Meer woningen. Of evenveelquote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
Binnenkort heb ik ook weer een nieuw wooncomplex voor de deur, de oude flats gaan naar de grond. Een is er al gesloopt en wat nieuws gebouwd
volgens mij komen er 12 meer woningen terug. In ieder geval wel meer. Zijn voornamelijk appartementen met 1 of 2 slaapkamers, dus echt voor starters of senioren (begane grond). Allemaal sociale huur ook. Maar er wordt heel veel gebouwd momenteel. Ook bij het politiebureau gaan ze iets neerplempen. Weet nog niet zo wat ik er van moet denken eigenlijkquote:
Ja, ik weet er alles van, zit midden in die materie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
Meerdere oorzaken; bejaardetehuizen zijn er amper meer, dus ouderen houden woningen bezet. Asielzoekers die een woning nodig hebben. De jongere generatie die wil uitvliegen (18-25 jaar) maar niet kan door oa deze problemen. Kantoorpanden worden ook omgebouwd tot woonruimtes.
Ken je De Klinkenberg in Ede nog? Dat is ook omgebouwd naar woningen (vanaf 640K, gekkenwerk)
Schijnt zelfs maar 7% te zijn, ben blij dat ik voorlopig genoeg opties heb met dit huis mocht er over pakweg 20 jaar nog woningnood zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van, zit midden in die materie.
Bejaardenhuizen zijn afgebroken azc worden bij gebouwd
En toch is maar 30% van de woningen voor statushouders. Dan heb je ook nog de mensen die vanuit de GGZ komen die ook in wijken worden ondergebracht
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
Oh oke. Nou ja in ieder geval is er een tekort, en flink ook
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker
En vele oudere mensen wonen in een groot huis.
Maar omdat ze veel meer huur moeten gaan betalen als ze kleiner gaan wonen blijven ze zitten en zo komt die stroom niet op gang.
Heb al voorgesteld om ouderen die kleiner willen gaan wonen dat kunnen doen met dezelfde huur. Maar daar zijn de cooperaties niet zo voor.
Maar zo zet je de stroom wel op gang
Ouderen naar een kleinere woning, gezinnen met kinderen in de grote woning, starters in die woning en jongeren weer in die woning
Niet alleen geldwolven. Ze zijn ook best onmenselijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.
Ja, ze moeten de woningen ook onderhouden en energiezuinig maken dat moet ook ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.
In jouw geval zeker idd!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet alleen geldwolven. Ze zijn ook best onmenselijk.
Werd de woning eerst gerenoveerd of zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
In jouw geval zeker idd!Goeiemorgen allemaal!
Maar ook met andere zaken: mensen hebben een peperdure parketvloer laten leggen maar verhuizen binnen 2 jaar, nieuwe bewoners willen het overnemen, maar nee: het huis moet kaal opgeleverd worden. Boel was verlijmd dus alles moest er uit gebroken worden voor de ogen van de huilende nieuwe bewoners.
Ik weet het niet, maar ik hoor vaker zulke verhalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd de woning eerst gerenoveerd of zo?
Op zich best een raar verhaal, overnemen mag bijna altijd
Ja iknook maar als ik er tijdens een vergadering naar vraag zeggen ze andersquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoor vaker zulke verhalen.
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaatquote:
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is.
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaatquote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel plezier vandaag UN! Geniet ervan!
Oh maar daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.
Koffer al ingepakt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
[..]
Gaat helemaal goed komen
Bijna, zo even douchen en dan de laatste dingen er in.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffer al ingepakt?
ipv koffer schreef ik koffie
Muscle memory
Hij zal zenuwachtig zijn hij weet niet wat hem te wachten staatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
[..]
Gaat helemaal goed komen
Dan moet je geen borrel op hebben want dan kan je niet meer rijdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.
Je zou er mij geen plezier mee doen, met een verrassingstrip en ik weet niet waar ik heen ga.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal zenuwachtig zijn hij weet niet wat hem te wachten staat
Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden niet te weten waar ik heen gaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zou er mij geen plezier mee doen, met een verrassingstrip en ik weet niet waar ik heen ga.
O, ik denk ook wel dat ik zou genieten van zo'n, wat is het, resort? Alleen het duurt wel een paar uur voor ik in zo'n relax en ontspan modus kom.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden niet te weten waar ik heen ga
Zo PP zou niets voor mij zijn.
Maar meer vinden het daar heel leuk.
Mijn dochter gaat er ook regelmatig heen met Max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |