abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 05:13:34 #101
388664 crew  Dotteke
pi_220889273
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
op zich woon ik in een prima buurt. Enige puntje is de buurman, of eigenlijk zijn 4 kinderen met alle vier een auto. Dus een huishouden met 5 auto's. Gelukkig zijn er 2 uitwonend, maar er is nu de onderlinge "afspraak" dat de ongeschreven vaste plekken voor de vaste bewoners zijn, de kinderen zetten de auto verderop neer. Eerder moest ik vaak de auto elders neerzetten maar heb er een keer wat van gezegd
Dat is hier ook een gedoe, maar iedereen mag de auto er neer zetten. NIemand heeft recht op een plekkie
Wij moeten soms ook de auto in de straat hiernaast zetten. Het is niet anders. En in de nieuwe wijken gaat het nog erger worden. Gaan steeds minder parkeer plaatsen komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 05:17:52 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889274
Klopt, wij hebben in de straat 3 blokken van 4 plekken. Iedereen heeft wel een "eigen" plek nu. Die wordt door de straat ook vrij gehouden voor elkaar doorgaans. Het huishouden met de meerdere auto's houdt nu rekening met wie 1 auto heeft zo dicht mogelijk bij de deur, dat is wel fijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 05:28:29 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220889279
Dat is zeker fijn dat er rekening met elkaar gehouden wordt. Doen de b uren hier niet hoor. SInds die nieuwe woningen er staan hebben ze bezit van de straat genomen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 05:30:59 #104
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889280
scheelt dat alle mensen in de straat nog eerste bewoners zijn van 2016
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 05:45:57 #105
388664 crew  Dotteke
pi_220889285
Dat kan, die zijn veel socialer, dat zijn de mensen tegenwoordig niet echt meer.
Het is vaak ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 05:49:10 #106
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889288
Klopt, gelukkig geen last van hier *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:06:19 #107
388664 crew  Dotteke
pi_220889297
Was hier ook nooit. Tot er nieuwe woningen bij gebouwd werden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889299
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 06:10:21 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889300
Binnenkort heb ik ook weer een nieuw wooncomplex voor de deur, de oude flats gaan naar de grond. Een is er al gesloopt en wat nieuws gebouwd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:16:23 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220889306
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
Binnenkort heb ik ook weer een nieuw wooncomplex voor de deur, de oude flats gaan naar de grond. Een is er al gesloopt en wat nieuws gebouwd
Meer woningen. Of evenveel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 06:23:09 #111
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Meer woningen. Of evenveel
volgens mij komen er 12 meer woningen terug. In ieder geval wel meer. Zijn voornamelijk appartementen met 1 of 2 slaapkamers, dus echt voor starters of senioren (begane grond). Allemaal sociale huur ook. Maar er wordt heel veel gebouwd momenteel. Ook bij het politiebureau gaan ze iets neerplempen. Weet nog niet zo wat ik er van moet denken eigenlijk



Is vanaf de bocht bij oude busstation gemaakt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 06:25:00 #112
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889312




Dit is wat er bij mij tegenover komt te staan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:30:34 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220889317
Ziet er wel mooi uit

Wat dat is tegenwoordig? Ze moeten veel bouwen is een woning tekort. Zeker voor senioren en jongeren
Men gaat zelfs boven op woningen ( indien geschikt) of naast woningen d ie een groot stuk grond naar de woning hebben bij bouwen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 06:34:21 #114
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889321
Meerdere oorzaken; bejaardetehuizen zijn er amper meer, dus ouderen houden woningen bezet. Asielzoekers die een woning nodig hebben. De jongere generatie die wil uitvliegen (18-25 jaar) maar niet kan door oa deze problemen. Kantoorpanden worden ook omgebouwd tot woonruimtes.

Ken je De Klinkenberg in Ede nog? Dat is ook omgebouwd naar woningen (vanaf 640K, gekkenwerk)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 06:58:27 #115
388664 crew  Dotteke
pi_220889348
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
Meerdere oorzaken; bejaardetehuizen zijn er amper meer, dus ouderen houden woningen bezet. Asielzoekers die een woning nodig hebben. De jongere generatie die wil uitvliegen (18-25 jaar) maar niet kan door oa deze problemen. Kantoorpanden worden ook omgebouwd tot woonruimtes.

Ken je De Klinkenberg in Ede nog? Dat is ook omgebouwd naar woningen (vanaf 640K, gekkenwerk)
Ja, ik weet er alles van, zit midden in die materie.
Bejaardenhuizen zijn afgebroken azc worden bij gebouwd
En toch is maar 30% van de woningen voor statushouders. Dan heb je ook nog de mensen die vanuit de GGZ komen die ook in wijken worden ondergebracht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 07:06:21 #116
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, ik weet er alles van, zit midden in die materie.
Bejaardenhuizen zijn afgebroken azc worden bij gebouwd
En toch is maar 30% van de woningen voor statushouders. Dan heb je ook nog de mensen die vanuit de GGZ komen die ook in wijken worden ondergebracht
Schijnt zelfs maar 7% te zijn, ben blij dat ik voorlopig genoeg opties heb met dit huis mocht er over pakweg 20 jaar nog woningnood zijn.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:18:39 #117
388664 crew  Dotteke
pi_220889394
Was het maar 7% toevallig van de week nog vergadering gehad 30% althans hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889405
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-05-2026 07:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 07:36:38 #119
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889412
Oh oke. Nou ja in ieder geval is er een tekort, en flink ook
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:43:00 #120
388664 crew  Dotteke
pi_220889421
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:36 schreef _UserName_ het volgende:
Oh oke. Nou ja in ieder geval is er een tekort, en flink ook
Ja dat zeker
En vele oudere mensen wonen in een groot huis.
Maar omdat ze veel meer huur moeten gaan betalen als ze kleiner gaan wonen blijven ze zitten en zo komt die stroom niet op gang.
Heb al voorgesteld om ouderen die kleiner willen gaan wonen dat kunnen doen met dezelfde huur. Maar daar zijn de cooperaties niet zo voor.
Maar zo zet je de stroom wel op gang
Ouderen naar een kleinere woning, gezinnen met kinderen in de grote woning, starters in die woning en jongeren weer in die woning
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 mei 2026 @ 07:45:04 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220889431





Koffie gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 07:47:52 #122
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat zeker
En vele oudere mensen wonen in een groot huis.
Maar omdat ze veel meer huur moeten gaan betalen als ze kleiner gaan wonen blijven ze zitten en zo komt die stroom niet op gang.
Heb al voorgesteld om ouderen die kleiner willen gaan wonen dat kunnen doen met dezelfde huur. Maar daar zijn de cooperaties niet zo voor.
Maar zo zet je de stroom wel op gang
Ouderen naar een kleinere woning, gezinnen met kinderen in de grote woning, starters in die woning en jongeren weer in die woning
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 26 mei 2026 @ 07:49:31 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220889444
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.
Niet alleen geldwolven. Ze zijn ook best onmenselijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:50:48 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220889451
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:47 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Woningcorporaties zijn ook wel geldwolven wat dat betreft.
Ja, ze moeten de woningen ook onderhouden en energiezuinig maken dat moet ook ergens vandaan komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889454
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:49 schreef DJMO het volgende:

[..]
Niet alleen geldwolven. Ze zijn ook best onmenselijk.
In jouw geval zeker idd!

:W Goeiemorgen allemaal!

Maar ook met andere zaken: mensen hebben een peperdure parketvloer laten leggen maar verhuizen binnen 2 jaar, nieuwe bewoners willen het overnemen, maar nee: het huis moet kaal opgeleverd worden. Boel was verlijmd dus alles moest er uit gebroken worden voor de ogen van de huilende nieuwe bewoners.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:52:15 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220889459
Morguh ToT :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ToT :W
Morguh DoT :W
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:52:44 #128
388664 crew  Dotteke
pi_220889463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:51 schreef ToT het volgende:

[..]
In jouw geval zeker idd!

:W Goeiemorgen allemaal!

Maar ook met andere zaken: mensen hebben een peperdure parketvloer laten leggen maar verhuizen binnen 2 jaar, nieuwe bewoners willen het overnemen, maar nee: het huis moet kaal opgeleverd worden. Boel was verlijmd dus alles moest er uit gebroken worden voor de ogen van de huilende nieuwe bewoners.
Werd de woning eerst gerenoveerd of zo?
Op zich best een raar verhaal, overnemen mag bijna altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220889464
Ik had wel een paar keer geluk met min woonstichting; die waren een aantal keren diep onder de indruk van wat ik allemaal verbeterd had aan hun huis. :P
pi_220889466
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Werd de woning eerst gerenoveerd of zo?
Op zich best een raar verhaal, overnemen mag bijna altijd
Ik weet het niet, maar ik hoor vaker zulke verhalen.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 07:55:02 #131
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889468
Van de vorige woning heb ik veel over kunnen nemen. Deze woning niet maar dat is niet gek als je eerste bewoner bent :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:56:01 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220889473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik weet het niet, maar ik hoor vaker zulke verhalen.
Ja iknook maar als ik er tijdens een vergadering naar vraag zeggen ze anders
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:01:58 #133
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889480
Zenuwen beginnen nu wel aardig te komen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220889504
Blub

Droge neus

Tot na de middag :W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:16:04 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889507
Laters mutske :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:18:30 #136
388664 crew  Dotteke
pi_220889511
Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:19:58 #137
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220889516
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220889524
Correctie: rond 10u45 ben ik er weer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:23:34 #139
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan?
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:24:06 #140
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220889528
Veel plezier vandaag UN! Geniet ervan!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:24:43 #141
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220889531
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:23 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is.
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:25:00 #142
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889533
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Waar moet je zenuwachtig voor zijn dan?
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel plezier vandaag UN! Geniet ervan!
Gaat helemaal goed komen ^O^
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:25:26 #143
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.
Oh maar daar ben ik niet bang voor.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:25:56 #144
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220889539
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
[..]
Gaat helemaal goed komen ^O^
Koffer al ingepakt?

ipv koffer schreef ik koffie
Muscle memory :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 08:26:34 #145
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220889543
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Koffer al ingepakt?

ipv koffer schreef ik koffie
Muscle memory :@

Bijna, zo even douchen en dan de laatste dingen er in.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:27:18 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220889545
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Gezonde zenuwen voor een paar dagen weg. Is de eerste keer ook sinds Jyske er is. En natuurlijk ook de reactie van mn vriend die nog steeds van niks weet, behalve dat ie een paar dagen weg gaat
[..]
Gaat helemaal goed komen ^O^
Hij zal zenuwachtig zijn hij weet niet wat hem te wachten staat _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:27:48 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220889546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Maar als er wat mocht zijn thuis, met Jyske of je vrouw, je bent ook zo weer thuis hè. Ver is het niet.
Dan moet je geen borrel op hebben want dan kan je niet meer rijden
Maar je kan altijd met een taxi gaan indien nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:28:11 #148
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220889549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij zal zenuwachtig zijn hij weet niet wat hem te wachten staat _O-
Je zou er mij geen plezier mee doen, met een verrassingstrip en ik weet niet waar ik heen ga.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 08:29:31 #149
388664 crew  Dotteke
pi_220889552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Je zou er mij geen plezier mee doen, met een verrassingstrip en ik weet niet waar ik heen ga.
Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden niet te weten waar ik heen ga
Zo PP zou niets voor mij zijn.

Maar meer vinden het daar heel leuk.
Mijn dochter gaat er ook regelmatig heen met Max
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:31:46 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220889562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet ook niet of ik het leuk zou vinden niet te weten waar ik heen ga
Zo PP zou niets voor mij zijn.

Maar meer vinden het daar heel leuk.
Mijn dochter gaat er ook regelmatig heen met Max
O, ik denk ook wel dat ik zou genieten van zo'n, wat is het, resort? Alleen het duurt wel een paar uur voor ik in zo'n relax en ontspan modus kom.
Een stedentrip vind ik ook leuk.
Ik kan ook genieten van even ergens op een terras zitten, voor een koffie en appelgebak. :Y) c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')