abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:05:00 #205
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220890658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
*ijskoffie geeft* c_/ Mogguh! (nog net)
_O_
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:06:06 #206
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220890667
"Wat gaan we vanavond eten"?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220890692
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat gaan we vanavond eten"?
Niets
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220890715
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Wrapster het volgende:

[..]
O+ :*
O+ :* Wrappie!
I know, you gonna want me..
pi_220890718
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
_O_
:* G-G! *O*
I know, you gonna want me..
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 12:17:18 #210
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220890723
PrestonBolk *O*
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220890724
Ben ik weer btw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:20 #212
128465 Wrapster
pi_220890743
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:15 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
O+ :* Wrappie!
Nympho :9 O+
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:21:36 #213
128465 Wrapster
pi_220890745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben ik weer btw
Welkom terug *O*
heeft FOK verlaten
pi_220890748
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Nympho :9 O+
Prrr... :9~
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:23:42 #215
128465 Wrapster
pi_220890760
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Prrr... :9~
Heb je het al lekker warm?

Helaas ook veel te warm om te wikkelen -O-
heeft FOK verlaten
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:24:12 #216
388664 crew  Dotteke
pi_220890761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Kijk aan, dankjewel ^O^ c_/
Heeft het gesmaakt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:25:06 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220890766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga
O ik kom binnen en jij gaat :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:25:52 #218
388664 crew  Dotteke
pi_220890768
Hier kunnen jullie Mario feliciteren hij is vandaag 50 geworden

ONZ / Hiep hiep hiep hoeraaa Mario is 50 Jaar!!!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:26:56 #219
128465 Wrapster
pi_220890774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik kom binnen en jij gaat :o
Ze is al terug :Y
heeft FOK verlaten
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:28:03 #220
388664 crew  Dotteke
pi_220890781
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:17 schreef _UserName_ het volgende:
PrestonBolk *O*
En hoe reageerde je vriend?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220890784
Ik ben nu bij mama
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:28:39 #222
128465 Wrapster
pi_220890785
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat gaan we vanavond eten"?
Zoveel mogelijk ijsjes.
heeft FOK verlaten
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:29:02 #223
388664 crew  Dotteke
pi_220890789
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben ik weer btw
*O*
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:26 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ze is al terug :Y
Hey Wrappie :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:29:26 #224
128465 Wrapster
pi_220890791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*O*
[..]
Hey Wrappie :*
Dot *O* :*
heeft FOK verlaten
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:29:40 #225
388664 crew  Dotteke
pi_220890793
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat gaan we vanavond eten"?
Rauwe Witlof zoetzuur en aard en varkenshaasje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220890795
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:23 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Heb je het al lekker warm?

Helaas ook veel te warm om te wikkelen -O-
Altijd warm.. :D En nee, wrappies lijken me een enorm slecht en vooral glibberig idee met dit weer :')
I know, you gonna want me..
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:34:52 #227
388664 crew  Dotteke
pi_220890820
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:29 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dot *O* :*
Nog een beetje vol te houden voor jou Wrappie/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:35:46 #228
128465 Wrapster
pi_220890823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Altijd warm.. :D En nee, wrappies lijken me een enorm slecht en vooral glibberig idee met dit weer :')
Jup, beetje te warm om nog relax te kunnen wikkelen. Al is het hier in huis 19,5 dus dat zou nog net kunnen.
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:36:27 #229
128465 Wrapster
pi_220890826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nog een beetje vol te houden voor jou Wrappie/
Ik hou het tot dusver nog wel vol. Maar ga wel zo min mogelijk maar buiten want veel te warm. En jij?
heeft FOK verlaten
pi_220890843
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:35 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jup, beetje te warm om nog relax te kunnen wikkelen. Al is het hier in huis 19,5 dus dat zou nog net kunnen.
Ja? Zit er een temp-top aan? :D
I know, you gonna want me..
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:41:05 #231
388664 crew  Dotteke
pi_220890851
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik hou het tot dusver nog wel vol. Maar ga wel zo min mogelijk maar buiten want veel te warm. En jij?
Ik ben vanmorgen de stad in geweest, op de scootmobiel nog wel te doen.
Maar ik ging er heen omdat ik moest en toch in het centrum moest zijn voor de fysio.
Maar nu zit ik ook binnen in een donkerhuis.
Dat is wat ik haat in de zomer, alles dicht niet naar buiten kunnen kijken en altijd in het donker zitten overdag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:43:03 #232
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220890863
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:44:32 #233
388664 crew  Dotteke
pi_220890872
^p^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:45:27 #234
128465 Wrapster
pi_220890876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Ja? Zit er een temp-top aan? :D
Verschilt per persoon... 25 is voor mij echt wel de max.
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:46:03 #235
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220890883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
^p^
:lijstje:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:44 #236
128465 Wrapster
pi_220890897
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben vanmorgen de stad in geweest, op de scootmobiel nog wel te doen.
Maar ik ging er heen omdat ik moest en toch in het centrum moest zijn voor de fysio.
Maar nu zit ik ook binnen in een donkerhuis.
Dat is wat ik haat in de zomer, alles dicht niet naar buiten kunnen kijken en altijd in het donker zitten overdag
En weinig kans gehad om te kunnen wennen... Ben vandaag nog even naar de stad geweest met de auto maar blij dat ik weer thuis ben. Doe mij maar rond de 20 graden :Y

En idd, ook hier alles donker om de hitte maar buiten te houden.
heeft FOK verlaten
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:52:06 #237
388664 crew  Dotteke
pi_220890917
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef Wrapster het volgende:

[..]
En weinig kans gehad om te kunnen wennen... Ben vandaag nog even naar de stad geweest met de auto maar blij dat ik weer thuis ben. Doe mij maar rond de 20 graden :Y

En idd, ook hier alles donker om de hitte maar buiten te houden.
Ja, het was ook in een keer heet he. En in de auto is het helemaal warm
Heb er gisteren even ingezeten om te wachten, pppfffff niet te harden joh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:52:47 #238
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220890923
Zeker koud
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220890924
Ik krijg het redelijk fris binnen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:54:14 #240
388664 crew  Dotteke
pi_220890932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik krijg het redelijk fris binnen
Krijg je het fris, hoe doe je dat?
Ik hou het ook nog wel redelijk koel, maar moet geen dagen achter elkaar zo heet zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220890935
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Krijg je het fris, hoe doe je dat?
Ik hou het ook nog wel redelijk koel, maar moet geen dagen achter elkaar zo heet zijn
Alles dicht
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:55:27 #242
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220890942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
:* G-G! *O*
Hoi *O*

c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:56:18 #243
388664 crew  Dotteke
pi_220890947
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Alles dicht
Dan hou je het koel, das wel lekkuh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:56:47 #244
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220890952
In de woonkamer is het 23.6 °C
Zolder 27.7 °C
Schuur 30.2 °C
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:57:01 #245
128465 Wrapster
pi_220890953
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, het was ook in een keer heet he. En in de auto is het helemaal warm
Heb er gisteren even ingezeten om te wachten, pppfffff niet te harden joh
Hier staan ze in de garage dus blijft lekker koel maar als ding even in de zon heeft staan bakken... Stuur was ook oncomfortabel heet geworden.
heeft FOK verlaten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:57:27 #246
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220890958
In de keuken is het het koudst, met 21.6 °C :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:57:54 #247
388664 crew  Dotteke
pi_220890962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
In de woonkamer is het 23.6 °C
Zolder 27.7 °C
Schuur 30.2 °C
Hier beneden is het 21.7 nu
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:57:58 #248
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220890963
Zo, tijd voor overleg *O*
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:07 #249
128465 Wrapster
pi_220890965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Alles dicht
Overdag alles dicht, 's nachts alles open. Met horren voor de ramen uiteraard want anders muggen...
heeft FOK verlaten
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:20 #250
388664 crew  Dotteke
pi_220890968
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:57 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Hier staan ze in de garage dus blijft lekker koel maar als ding even in de zon heeft staan bakken... Stuur was ook oncomfortabel heet geworden.
Ja, in de auto is het altijd al snel warm vind ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220890981
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:58 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Overdag alles dicht, 's nachts alles open. Met horren voor de ramen uiteraard want anders muggen...
Dat ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:05:35 #252
388664 crew  Dotteke
pi_220891021
Hier kunnen nu de screens achter half open
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:10:56 #253
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220891069
Deze bolk kan ook open
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:46 #254
388664 crew  Dotteke
pi_220891077
Deze ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:12:10 #255
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220891082
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')