quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
*ijskoffie geeft*Mogguh! (nog net)
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:56 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
*ijskoffie geeft*Mogguh! (nog net)
Nietsquote:
Heeft het gesmaakt?quote:
O ik kom binnen en jij gaatquote:
En hoe reageerde je vriend?quote:
quote:
Hey Wrappiequote:
Rauwe Witlof zoetzuur en aard en varkenshaasjequote:
Altijd warm..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb je het al lekker warm?
Helaas ook veel te warm om te wikkelen
Nog een beetje vol te houden voor jou Wrappie/quote:
Jup, beetje te warm om nog relax te kunnen wikkelen. Al is het hier in huis 19,5 dus dat zou nog net kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Altijd warm..En nee, wrappies lijken me een enorm slecht en vooral glibberig idee met dit weer
Ik hou het tot dusver nog wel vol. Maar ga wel zo min mogelijk maar buiten want veel te warm. En jij?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje vol te houden voor jou Wrappie/
Ja? Zit er een temp-top aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, beetje te warm om nog relax te kunnen wikkelen. Al is het hier in huis 19,5 dus dat zou nog net kunnen.
Ik ben vanmorgen de stad in geweest, op de scootmobiel nog wel te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik hou het tot dusver nog wel vol. Maar ga wel zo min mogelijk maar buiten want veel te warm. En jij?
Verschilt per persoon... 25 is voor mij echt wel de max.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja? Zit er een temp-top aan?
quote:
En weinig kans gehad om te kunnen wennen... Ben vandaag nog even naar de stad geweest met de auto maar blij dat ik weer thuis ben. Doe mij maar rond de 20 gradenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen de stad in geweest, op de scootmobiel nog wel te doen.
Maar ik ging er heen omdat ik moest en toch in het centrum moest zijn voor de fysio.
Maar nu zit ik ook binnen in een donkerhuis.
Dat is wat ik haat in de zomer, alles dicht niet naar buiten kunnen kijken en altijd in het donker zitten overdag
Ja, het was ook in een keer heet he. En in de auto is het helemaal warmquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En weinig kans gehad om te kunnen wennen... Ben vandaag nog even naar de stad geweest met de auto maar blij dat ik weer thuis ben. Doe mij maar rond de 20 graden![]()
En idd, ook hier alles donker om de hitte maar buiten te houden.
Krijg je het fris, hoe doe je dat?quote:
Alles dichtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je het fris, hoe doe je dat?
Ik hou het ook nog wel redelijk koel, maar moet geen dagen achter elkaar zo heet zijn
Dan hou je het koel, das wel lekkuhquote:
Hier staan ze in de garage dus blijft lekker koel maar als ding even in de zon heeft staan bakken... Stuur was ook oncomfortabel heet geworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het was ook in een keer heet he. En in de auto is het helemaal warm
Heb er gisteren even ingezeten om te wachten, pppfffff niet te harden joh
Hier beneden is het 21.7 nuquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
In de woonkamer is het 23.6 °C
Zolder 27.7 °C
Schuur 30.2 °C
Overdag alles dicht, 's nachts alles open. Met horren voor de ramen uiteraard want anders muggen...quote:
Ja, in de auto is het altijd al snel warm vind ikquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hier staan ze in de garage dus blijft lekker koel maar als ding even in de zon heeft staan bakken... Stuur was ook oncomfortabel heet geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |