Ihttps://www.prestonpalace.nl/ Je kan er van alles doenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik denk ook wel dat ik zou genieten van zo'n, wat is het, resort? Alleen het duurt wel een paar uur voor ik in zo'n relax en ontspan modus kom.
Een stedentrip vind ik ook leuk.
Ik kan ook genieten van even ergens op een terras zitten, voor een koffie en appelgebak.![]()
Wat een doemdenken zeg.. waarom?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je geen borrel op hebben want dan kan je niet meer rijden
Maar je kan altijd met een taxi gaan indien nodig
Hoezo doem denken?quote:
quote:
Morguh heren:Wquote:
Ik straks naar de fysioquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mag over anderhalf uur naar de tandarts
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo doem denken?
Je bent snel thuis ook al heb je iets gedronken. Je kan altijd een taxi bellen
Maar ik ga er niet van uit dat het nodig is, was een antwoord op GG
Groot gelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.
O daar was het ook helemaal maar niet voor bedoeld. Kwam meer door de vraag van GG als er wat is of je dan snel thuis bentquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.
Klopt, de ene keer wel en de andere keer niet.quote:
quote:
* gebrokenglas komt overeind en schuift zijn koffiemok over de tafel om te laten inschenken.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt overeind en schuift zijn koffiemok over de tafel om te laten inschenken.
Mocht er wat zijn dan is er 2 deuren verderop een buurvrouw met EHBO en BHV, en op 10km afstand haar moeder. Ik hoef me geen zorgen te maken, al zou er wat gebeuren. Maar ik wil daar niet over nadenken, ik wil 3 dagen plezier maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo doem denken?
Je bent snel thuis ook al heb je iets gedronken. Je kan altijd een taxi bellen
Maar ik ga er niet van uit dat het nodig is, was een antwoord op GG
Kwam voor mij over als "je kan niet drinken want stel je voor dat", maar ik snap hem. Er is wel een plan voor het geval dat. M'n vriend kan mijn auto naar huis rijden en ik pak het OV naar huis indien nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar was het ook helemaal maar niet voor bedoeld. Kwam meer door de vraag van GG als er wat is of je dan snel thuis bent
Niets negatiefs aan.
MIjn idee was als je net een borrel op hebt ben je met een taxi ook zo thuis
Lekker genieten, er is niets aan de hand
Uit zijn huis neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
Gelukkig fijne buren
In mijn vorige woning kwam de buurman 2 deuren verderop bij me binnen terwijl ik niet thuis was , kwam thuis en kon zo de deur open duwen, die gast een heroine verslaafde hebben ze er uiteindelijk uitgezet
Ja die woning zijn ze maanden mee bezig geweest om op te knappen, keukenkastjes etc waren finaal geslooptquote:
Dat verbaasd mij niks nee. Beter dat ie weg is dan, kan je alleen maar wat beters voor terug krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja die woning zijn ze maanden mee bezig geweest om op te knappen, keukenkastjes etc waren finaal gesloopt
Klopt er kwam een rustige jongedame voor terugquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niks nee. Beter dat ie weg is dan, kan je alleen maar wat beters voor terug krijgen
Veel plezier maatquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:08 schreef _UserName_ het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik ga er van tussen. Ik spreek jullie over een paar drankjes wel weer
Pinniequote:
Zellufquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |