Dit is echt zo’n typische aanname van iemand die er totaal niet mee worstelt. Bij mij triggert het namelijk alleen maar om het nooit zo ver te laten komen. En ik ben hierin zeker niet de enige.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:35 schreef Applepony het volgende:
Pascal sja...in haar brief schrijven dat ze er geen misbruik van maakt. Maar vervolgens een foto van een boek maakt boven iets dat net zo goed haar onderarmen hadden kunnen zijn. Ik vind het niet oke en kan echt een trigger zijn voor mensen die er mee worstelen. Ik heb het maar weer gerapporteerd, maar of het helpt...ik vind dat insta hierin tekort schiet.
Zeker zou het kunnen... maar het is dbm... daar hebben ze alles! Daarom is het minder geloofwaardig 🤷 migraine en op scherm... zware oor ontsteking met een koptelefoon op... arfid maar wel een echte cheeseburger weg klappen en eigenlijk gewoon alles eten... en nu dit weer... ik vind het gewoon allemaal wat moeilijk te gelovenquote:Op zondag 24 mei 2026 12:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zou toch gewoon zomaar kunnen dat ze ook allergisch is voor wespen?
Ik heb ook wel eens dat ik al mijn allergieen opsom, maar er dan toch nog een vergeet, omdat ik er niet vaak mee in aanraking kom. Zo zou ik bij een gebeurtenis ook ineens kunnen zeggen dat ik die-en-die-allergie heb. Niet omdat ik hem ineens heb, maar omdat ik het me ineens realiseer.
Het is ook niet oké, maar dat is wat een ES met je doet. De beelden van vandaag, met paarse zonnebril. Zo triest!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:35 schreef Applepony het volgende:
Pascal sja...in haar brief schrijven dat ze er geen misbruik van maakt. Maar vervolgens een foto van een boek maakt boven iets dat net zo goed haar onderarmen hadden kunnen zijn. Ik vind het niet oke en kan echt een trigger zijn voor mensen die er mee worstelen. Ik heb het maar weer gerapporteerd, maar of het helpt...ik vind dat insta hierin tekort schiet.
Sanneke kan dan ook een trigger zijn 🙃quote:Op zondag 24 mei 2026 13:13 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Het is ook niet oké, maar dat is wat een ES met je doet. De beelden van vandaag, met paarse zonnebril. Zo triest!
En ja, het kan absoluut een trigger zijn.
Klopt.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:15 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Sanneke kan dan ook een trigger zijn 🙃
Haha moet hier welquote:
Ligt aan de woonplaatsquote:Op zondag 24 mei 2026 12:17 schreef IlseMarije het volgende:
Is het gewoon in het katholieke zuiden dat meisjes die communie doen gekleed gaan alsof ze gaan trouwen? Ik heb in het katholieke noorden communie gedaan en had echt geen trouwjurk aan, niemand zelfs. (Al was dat in de jaren 80 😉)
Breng haar niet op ideeën 😉quote:Op zondag 24 mei 2026 12:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Te bedenken dat ik met mijn wespen allergie een epipen moet gebruiken 🤔
In bepaalde milieus gaan ze vaak als een soort bruidje inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:17 schreef IlseMarije het volgende:
Is het gewoon in het katholieke zuiden dat meisjes die communie doen gekleed gaan alsof ze gaan trouwen? Ik heb in het katholieke noorden communie gedaan en had echt geen trouwjurk aan, niemand zelfs. (Al was dat in de jaren 80 😉)
Is Ivy biologisch van hem?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De papa's van Ivy (tegenwoordig een andere instanaam) willen kennelijk nog een kind. Zodat Lelsie ook daarover kan zeiken dat hij/zij niet zo moet janken?
Ik vind hem absoluut niet overkomen als een liefhebbende vader. Daarom ook ontvolgd, maar zag bij deviervankim dat de insta naam is veranderd naar papasdienogeenkinderwenshebben (ofzoiets lekker kort en krachtig).
Ik ben blij dat ik jou hebben kunnen laten lachen vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:21 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Haha moet hier wel
Om lachen, je noemt het diarree maar bent toch wel nieuwsgierig.
Nou nee ik luister niet naar die podcast, zonde van mijn tijd, vind er niet veel aan
Oja, Nadine uit EHV. Wat een soap was en werd dat hè.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Dat gezin van Nadine trok ook altijd alles uit de kast, inclusief limousine, ballonnenboog en trouwjurken voor de communies van haar kinderen. Zij is verre van gelovig, maar dat moest dan weer wel.
En ik volg haar niet eens!quote:Op zondag 24 mei 2026 13:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie haar nog niet 🤔 bijzonder dat sommige haar wel zien
Vind haar soms echt een trut, en maar doen alsof ze zo onschuldig isquote:Op zondag 24 mei 2026 13:24 schreef Applepony het volgende:
Jvp met haar post over de vieze spiegel. Echt, zo jammer.
Laatst was ze toch aan het twijfelen of ze het aan haar man zou geven voor vaderdag (?), maar dat ze het toch wel duur vond. En dan nu ineens in een opwelling gekocht.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm gaat serieus naar de mediamarkt vandaag en spel+controllers(meervoud😳) halen om te gaan gamen???? Het is prachtig weer😭😭 Ze loopt altijd te mauwen dat ze van de zomer houdt🫤
Ja en zo te zien is ze naar de MM in Drachten gereden, ook niet bepaald naast de deur, ongeveer een 40 minuten rijden vanaf haar huisquote:Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm gaat serieus naar de mediamarkt vandaag en spel+controllers(meervoud😳) halen om te gaan gamen???? Het is prachtig weer😭😭 Ze loopt altijd te mauwen dat ze van de zomer houdt🫤
Ik dacht kijk daar is ze in t zwembadquote:Op zondag 24 mei 2026 14:13 schreef Lodelie het volgende:
Nog geen enkele storie van Sanneke vanuit de tuin of überhaupt buiten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |