Wat zo triest is: het zijn jonge meiden die thuis, in wat een anonieme veilige plek zou moeten zijn, wat dansjes oefenen. Ze hebben lol, oefenen wat etc. Normaal gesproken ziet niemand dat. Kunnen ze de volgende dag op school weer zich gedragen zoals ze daar willen/moeten. Cool, stoer, weet ik veel, maar waarschijnlijk niet zo. En door de ouders kan dus iedereen dit zien. Ook klasgenoten die hen hierom uitlachen. Dat maakt het zo triest wat Annemarie en Maarten doen. En misschien is het nog wel triester dat Julia en nu ook de tweeling weten dat ze gefilmd en gedeeld worden en dit alsnog blijven doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:57 schreef Qware5 het volgende:
Natuurlijk is die man van DBM bang voor een wesp. Ze leven daar van angsten.
Vind die dansjes van die meiden ook echt niet om aan te zien 😅
Maar dit zijn toch gewoon van die tiktok dansjes die (bijna) al hun klasgenoten doen? AM heeft wel eens laten zien dat zij zelf op tiktok zetten samen met Jet ook wel eens.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:47 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wat zo triest is: het zijn jonge meiden die thuis, in wat een anonieme veilige plek zou moeten zijn, wat dansjes oefenen. Ze hebben lol, oefenen wat etc. Normaal gesproken ziet niemand dat. Kunnen ze de volgende dag op school weer zich gedragen zoals ze daar willen/moeten. Cool, stoer, weet ik veel, maar waarschijnlijk niet zo. En door de ouders kan dus iedereen dit zien. Ook klasgenoten die hen hierom uitlachen. Dat maakt het zo triest wat Annemarie en Maarten doen. En misschien is het nog wel triester dat Julia en nu ook de tweeling weten dat ze gefilmd en gedeeld worden en dit alsnog blijven doen.
Zo lijkt het alsof ze nog opties zoekt voor behandeling, zodat ze bij haar volgers kan aangeven dat ze overal wordt afgewezen. En dat ligt dan aan de zorg. Maar ook hier zullen er behandeldoelen zijn, waar zij / haar ES het zeer waarschijnlijk niet mee eens is. Dat is, denk ik, de reden dat ze iemand zoekt die daar nu opgenomen is of is geweest.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Pascal nu vraagt om algemene vragen aan iemand te kunnen stellen over een zorginstelling. Ik las op de website dat er plek is. Pascal lijkt me geen keuze meer hebben: als ze plek hebben, schrijft ze zich vandaag nog in. Die algemene vragen kan ze dan mooi stellen bij de intake.
als mijn dochter een dom dansje deed , dan als moeder , kun je er soms nog wel om lachen /glimlachen of helemaal niet , maar niemand die het ziet verder.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:47 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wat zo triest is: het zijn jonge meiden die thuis, in wat een anonieme veilige plek zou moeten zijn, wat dansjes oefenen. Ze hebben lol, oefenen wat etc. Normaal gesproken ziet niemand dat. Kunnen ze de volgende dag op school weer zich gedragen zoals ze daar willen/moeten. Cool, stoer, weet ik veel, maar waarschijnlijk niet zo. En door de ouders kan dus iedereen dit zien. Ook klasgenoten die hen hierom uitlachen. Dat maakt het zo triest wat Annemarie en Maarten doen. En misschien is het nog wel triester dat Julia en nu ook de tweeling weten dat ze gefilmd en gedeeld worden en dit alsnog blijven doen.
Toch erg dat die Es zo sterk is , maar waarom redden anderen het dan net wel ? Die Es is minder sterk dan ?quote:Op zondag 24 mei 2026 12:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof ze nog opties zoekt voor behandeling, zodat ze bij haar volgers kan aangeven dat ze overal wordt afgewezen. En dat ligt dan aan de zorg. Maar ook hier zullen er behandeldoelen zijn, waar zij / haar ES het zeer waarschijnlijk niet mee eens is. Dat is, denk ik, de reden dat ze iemand zoekt die daar nu opgenomen is of is geweest.
😂quote:Op zondag 24 mei 2026 10:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En ze kan nu niet een oproep doen bij haar volgers om haar te brengen
Het is een gedragsverslaving om dwangmatig de controle te willen houden met daarbij een obsessie voor straffen en belonen (vaak met beweegdrang). Haar zelfbeeld is inmiddels helemaal vervormd, soms lijkt ze dat wel in te zien. Maar dan zie je weer een post met brillen, of de post van gisteren, en dan zie je weer de verslavingskick. En net als met alle andere verslavingen: waarom lukt het de ene wel om af te kicken en niet terug te vallen en de ander niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Toch erg dat die Es zo sterk is , maar waarom redden anderen het dan net wel ? Die Es is minder sterk dan ?
Bedoel je dan dat ze ervaringen zoekt die (voor haar) niet positief zijn om behandeling af te wijzen?quote:Op zondag 24 mei 2026 12:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof ze nog opties zoekt voor behandeling, zodat ze bij haar volgers kan aangeven dat ze overal wordt afgewezen. En dat ligt dan aan de zorg. Maar ook hier zullen er behandeldoelen zijn, waar zij / haar ES het zeer waarschijnlijk niet mee eens is. Dat is, denk ik, de reden dat ze iemand zoekt die daar nu opgenomen is of is geweest.
Nooit gezien zo. Een ballonnenboog zelfsquote:
Te bedenken dat ik met mijn wespen allergie een epipen moet gebruiken 🤔quote:Op zondag 24 mei 2026 12:09 schreef Weerikier het volgende:
Nu is DBM weer allergisch voor wespen.. Geloof er helemaal niets van. Waarschijnlijk ooit een keer geprikt en bult gekregen (wat normaal is na een wespensteek) en hoppa, een wespen allergie kan er bij op het lijstje van aandoeningen.
Die wespen allergie is vast net als haar migraine waarbij ze tijdens een "aanval" nog gewoon op haar schermpje op instagram kan scrollen.
Ja, dat is hier in de regio wel gebruikelijk in tokkie kringen, of bij mensen van het woonwagenkamp.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:17 schreef IlseMarije het volgende:
Is het gewoon in het katholieke zuiden dat meisjes die communie doen gekleed gaan alsof ze gaan trouwen? Ik heb in het katholieke noorden communie gedaan en had echt geen trouwjurk aan, niemand zelfs. (Al was dat in de jaren 80 😉)
Ik vul het voor haar in hè... maar bij de vorige opname zat ze op een goede plek, maar is ze ook vroegtijdig afgehaakt omdat ze zich niet kon / wilde houden aan de behandeldoelen. Als professionals aangeven wat ze per dag moet eten, en ze gaat daarover in discussie om doelen aan te passen, dan weet je eigenlijk al dat het geen kans van slagen heeft. Waarmee ik niet wil zeggen dat professionals altijd gelijk hebben, maar er is wel een behandelprotocol waarbij zij positieve effecten zien. Dus wie is dan die ene patiënt die zich daar niet aan wil houden, en het beter weet. Ze / haar ES wil het op haar manier doen. Helaas is dat resultaat duidelijk zichtbaar...quote:Op zondag 24 mei 2026 12:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze ervaringen zoekt die (voor haar) niet positief zijn om behandeling af te wijzen?
Nee, het is zeker niet standaard in het zuiden.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zag net bij Ankatrien (een Belgische) ook allemaal meisjes in trouwjurkachtige dingen voorbijkomen. Zal wel gewoon zijn in het zuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |