Maar waarom ook? Zonder enige aanleiding BORRE! BORRE! (IS EEN SMIKKELBEER, SMIKKELBEER, SMIKKELBEER)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef Kaatje35 het volgende:
BORRE
Iemand schreef het al in vorige topic, maar wat een infantiel gedoe.
Nee ze is autistische, ze kan niet werken 🙈quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Kan Sanneke niet op de markt gaan werken!!
HARING TE KHOOOPP VOOR ELKE SMIKKELBEER EN JE MOEDER
100x45cm zit in de box. 160x80 zou mij ook een prima maat lijken!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:19 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Welk formaat zit erin dan? Ik heb de strandhanddoeken, die zijn echt chill. Maar die zijn 160x80
Heb je de foto zelf gerapporteerd? In dat geval zie jij hem niet meer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:46 schreef TantePien1990 het volgende:
Maar heaj! Is Pascal haar story met die enge foto weg?? Bij mij wel! Zou rapporteren dan toch soms zin hebben..?
Oh jaa quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nee ze is autistische, ze kan niet werken 🙈
Haar man begon te gillen wat is dat voor slap aftrekselquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die foto van DBM, zelfs als er wel een bult had gezeten had je hem met dit licht niet gezien 🫣
Ik versta die meiden ook niet!! Dat gewauwel, ze praten echt ontzettend onduidelijk. Zou niemand daar wat van zeggen, op school bijvoorbeeld?? En am die roept jullie staan te dicht bij elkaar dan kan ik jullie niet zien 🤯 Diep diep triest!! Want weer wordt duidelijk dat zij álles ziet door haar telefoon en niet meer naar de kinderen zelf kijkt 😭 En die arme Lot, je ziet dat het meisje het niet redt toch het avondeten (gek hè als ze midden in de nacht wakker wordt geschreeuwd en er keiharde muziek aan staat), dan maak je haar even snel twee broodjes zodat ze niet wakker wordt van de trek vannacht…….. Ach, zegt am dan, morgen krijgt ze gewoon een extra broodje, dan is dat ook weer opgelost 😳😳 Arme kinderen………quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Ik zit er net naar te kijken en de pannekoekjes lijkt op het braaksel van een kat 🥴. Ben ik trouwens de enige die de tweeling nooit kan verstaan en er wel klaar mee is met die dansjes?
😂quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:28 schreef Moppie1982 het volgende:
Kan Sanneke niet op de markt gaan werken!!
HARING TE KHOOOPP VOOR ELKE SMIKKELBEER EN JE MOEDER
Maar ook lot is een Geerts en houdt daarvan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik versta die meiden ook niet!! Dat gewauwel, ze praten echt ontzettend onduidelijk. Zou niemand daar wat van zeggen, op school bijvoorbeeld?? En am die roept jullie staan te dicht bij elkaar dan kan ik jullie niet zien 🤯 Diep diep triest!! Want weer wordt duidelijk dat zij álles ziet door haar telefoon en niet meer naar de kinderen zelf kijkt 😭 En die arme Lot, je ziet dat het meisje het niet redt toch het avondeten (gek hè als ze midden in de nacht wakker wordt geschreeuwd en er keiharde muziek aan staat), dan maak je haar even snel twee broodjes zodat ze niet wakker wordt van de trek vannacht…….. Ach, zegt am dan, morgen krijgt ze gewoon een extra broodje, dan is dat ook weer opgelost 😳😳 Arme kinderen………
das waar ook…. En ze had het vast niet op tijd laten weten dat ze er niet bij was 🥲quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ook lot is een Geerts en houdt daarvan.
En een broodje kan niet he, stond niet in de planner. En je bent hij het avondeten of niet en dan hebbie pech
DBM mag morgen wat uitzoeken bij de action na deze traumatische prik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die foto van het gamen bij dbm, is dat haar bovenbeen? 😳 En geprikt door een wesp en haar man begon te gillen? Moge duidelijk zijn dat deze ook zo’n slappe dweil is en in alles meegaat met dbm omtrent de kinderen hun gezondheid (en verwennerij als ze weer eens naar dokter/zh moeten (wekelijks dus🙃))
Dat kost haar dan 5 euro hèquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
das waar ook…. En ze had het vast niet op tijd laten weten dat ze er niet bij was 🥲
En waarom haar maar blijven filmen terwijl ze ligt weg te dutten. Steeds die knuffel over d'r ogen om zich af te schermen. Maar geen idee hebben dat het normaal hoort te zijn dat je niet gefilmd wordt. Ik vind dat zo zielig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik versta die meiden ook niet!! Dat gewauwel, ze praten echt ontzettend onduidelijk. Zou niemand daar wat van zeggen, op school bijvoorbeeld?? En am die roept jullie staan te dicht bij elkaar dan kan ik jullie niet zien 🤯 Diep diep triest!! Want weer wordt duidelijk dat zij álles ziet door haar telefoon en niet meer naar de kinderen zelf kijkt 😭 En die arme Lot, je ziet dat het meisje het niet redt toch het avondeten (gek hè als ze midden in de nacht wakker wordt geschreeuwd en er keiharde muziek aan staat), dan maak je haar even snel twee broodjes zodat ze niet wakker wordt van de trek vannacht…….. Ach, zegt am dan, morgen krijgt ze gewoon een extra broodje, dan is dat ook weer opgelost 😳😳 Arme kinderen………
Waar zie je dit?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die yentl.vanbreugel volgt? Ze ligt voor de tweede keer in korte tijd in de kreukels na een motorongeluk en is nu als gevolg van dit haar nieuwe baan kwijtgeraakt. Godzijdank heeft ze het overleefd, maar ik denk dat ze deze keer wel even aan het herstellen is.
Nou dat. Ontzettend infantiel. Sanneke lijkt soms wel een beetje mentaal niet oke als ze dit soort dingen doet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef Kaatje35 het volgende:
BORRE
Iemand schreef het al in vorige topic, maar wat een infantiel gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |