abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220873131
Poeh Pascal, bizar dat ze zo'n foto plaatst.
Totaal geen reclame voor dat boek en ik snap ook niet dat een bedrijf met zo'n ziek iemand in zee gaat.
Schrok me rot van die 2 ijslollie stokjes, bleken het haar benen.
Hoe hard het ook is om te zeggen maar Pascal gaat vandaag of morgen overlijden, die word nooit meer beter.
pi_220873299
*

[ Bericht 58% gewijzigd door Cattolica op 24-05-2026 06:32:19 ]
pi_220873325
*

[ Bericht 22% gewijzigd door Cattolica op 24-05-2026 06:25:00 ]
pi_220873403
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Waar zie je dit?

In de (laatste?) post op haar account yentl.vanbreugel, waar ze in een ambulance ligt, vertelt ze wat er is gebeurd.
pi_220873425
Alweer woow.. en ze reed alweer maar 15 km per uur, vorige keer lag het ook niet aan haar zei ze. Maar binnen 1,5 maand twee motor ongelukken.
Volgens mijn ook niet een goed pak aan zoals ik zie?
pi_220873505
Sanneke heeft, hoe warm het ook is, de druk nodig van een dekbed om goed te rusten. Die vrouw rust 24/7.
pi_220873568
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft, hoe warm het ook is, de druk nodig van een dekbed om goed te rusten. Die vrouw rust 24/7.
Bikkel. Ik vond een laken al te warm.
pi_220873580
Met de meuk die Sanne gekocht heeft en wss besteed heeft aan een head spa. Had ze een bruidstaart kunnen betalen.

Heb altijd het idee dat ze genoeg te besteden hebben.
pi_220873653
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Waar zie je dit?
Fijn dat ze het heeft overleefd, maar motorrijden kan je of niet. Zij kan er beter mee stoppen, zeer dure hobby zo. Van Kawasaki naar Honda en dan zogenaamd nergens geld voor hebben. Met haar helm van 1000 euro. 8)7 Erg armlastig ja.

Vind het ook mega onverantwoord als je de enige ouder bent van een kindje en dit soort dingen blijft doen. Zal er straks een motor 3 komen en gewoon door blijven rijden? Persoonlijk zou ik dat lot niet durven te tarten.

Kan ze weer een go fund me aanmaken voor een nieuwe motor omdat ze zo zielig is. :r
Voor sommige mensen is motorrijden gewoon echt niet geschikt.
Waar is zij bekend van?
pi_220873688
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:43 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Waar is zij bekend van?
Van de motorongelukken😉nee grapje, ik ken haar ook niet
pi_220873689
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:43 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Waar is zij bekend van?
Wat is het criterium voor influencer he? dBM is nou ook niet echt bekend. Ik denk dat ‘veel berichten posten op insta’ een beetje de leidraad is?
pi_220873713
Zo’n airco met een slang die Sanneke heeft: dan moet je toch je ra
Open zetten om die slang naar buiten te doen? Ben je dan niet aan het koelen voor de kat zijn viool?

En het was gisteravond/nacht best wel afgekoeld, dus een raam open zou voldoende zijn?
pi_220873722
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zo’n airco met een slang die Sanneke heeft: dan moet je toch je ra
Open zetten om die slang naar buiten te doen? Ben je dan niet aan het koelen voor de kat zijn viool?

En het was gisteravond/nacht best wel afgekoeld, dus een raam open zou voldoende zijn?
Neeee dan kan ze niet klagen over de eindafrekening van de energie dit jaar! Snap je het niet!
pi_220873726
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Neeee dan kan ze niet klagen over de eindafrekening van de energie dit jaar! Snap je het niet!
En dat heeft niemand haar nog verteld!
(Weet niet of ze inclusief huurden in het chalet)
pi_220873728
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:31 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In de (laatste?) post op haar account yentl.vanbreugel, waar ze in een ambulance ligt, vertelt ze wat er is gebeurd.
Ging ff kijken maar ben je wel goed bij je kop als je gelijk foto’s gaat maken, ook dat je op de brancard ligt? Wat bezielt je dan? Omdat je het wilt delen? Voor likes? Geld?

Ik vind hier weer wat van
pi_220873731
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Je moet niet hier zijn maar bij hun moeder, zij zet haar kinderen voor lul voor 100000 volgers en meer, een beetje raar om hier ineenkeer comme raar te geven wij kijken er alleen naar , als AM niets post hoeven wij daar niet naar te kijken , en hebben we ook geen commentaar
En toch hadden we ooit de afspraak om niet de kinderen te bespreken, omdat zij er niet voor kiezen om online gezet te worden. Lijkt mij een prima afspraak. Of die nog geldt, weet ik niet.
pi_220873736
Ik begrijp echt niet waarom Pascal nu vraagt om algemene vragen aan iemand te kunnen stellen over een zorginstelling. Ik las op de website dat er plek is. Pascal lijkt me geen keuze meer hebben: als ze plek hebben, schrijft ze zich vandaag nog in. Die algemene vragen kan ze dan mooi stellen bij de intake.
pi_220873737
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ging ff kijken maar ben je wel goed bij je kop als je gelijk foto’s gaat maken, ook dat je op de brancard ligt? Wat bezielt je dan? Omdat je het wilt delen? Voor likes? Geld?

Ik vind hier weer wat van
Ja ik ook , hoe aandachtsgeil ben je om op zo moment er aan te denken om foto’s en filmpjes te maken 🤮
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220873751
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
En toch hadden we ooit de afspraak om niet de kinderen te bespreken, omdat zij er niet voor kiezen om online gezet te worden. Lijkt mij een prima afspraak. Of die nog geldt, weet ik niet.
Dat begrijp ik helemaal , en ben het er helemaal mee eens hoor , maar haar antwoord schoot mij in het verkeerde keelgat
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220873752
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Pascal nu vraagt om algemene vragen aan iemand te kunnen stellen over een zorginstelling. Ik las op de website dat er plek is. Pascal lijkt me geen keuze meer hebben: als ze plek hebben, schrijft ze zich vandaag nog in. Die algemene vragen kan ze dan mooi stellen bij de intake.
Gewoon aandacht vragen
pi_220873759
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Te weinig reacties op haar foto ( hetzij steun, zorgen, of kritiek) anders kon ze daar op voortborduren.
pi_220873772
Ben spuit 11 maar zie nu pas die foto van de nieuwe tattoo van Debbie. Wat erg, die plek en gewoon de tattoo zelf! Zo lelijk en echt haar hele been verpest!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220873773
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Gewoon aandacht vragen
Ja en controle dwang
I can't help it, if I'm lucky
pi_220873812
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:22 schreef Missinglink24 het volgende:
Ben spuit 11 maar zie nu pas die foto van de nieuwe tattoo van Debbie. Wat erg, die plek en gewoon de tattoo zelf! Zo lelijk en echt haar hele been verpest!
Nou dat, het is nu net of Night in dr been gehangen heeft. Had m dan op zn minst in het zwart gedaan.
pi_220873830
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dan kunnen we ook stoppen met het bespreken wat we zien van Bob, van flipperdeflap, Nagelkerkjes, Zoë, Jay, Liam, kinderen van Tamara en ga zo maar door.
Hun moeders laten het zien en zodra het de spuigaten niet uitloopt is het logisch dat we soms wat zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')