abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220873876
Nou DBM mag idd een kadootje uitzoeken voor haar wespensteekje! Een spelletje en stoeltjes! Zo blij voor die meid dat het mag van haar gillende man
pi_220873918
Pascal sja...in haar brief schrijven dat ze er geen misbruik van maakt. Maar vervolgens een foto van een boek maakt boven iets dat net zo goed haar onderarmen hadden kunnen zijn. Ik vind het niet oke en kan echt een trigger zijn voor mensen die er mee worstelen. Ik heb het maar weer gerapporteerd, maar of het helpt...ik vind dat insta hierin tekort schiet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Applepony op 24-05-2026 09:37:34 (Typfout) ]
pi_220874139
Zou Judith al bij het hoofdkantoor van Meta op de stoep hebben gestaan 😆
pi_220874162
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Dan kunnen we ook stoppen met het bespreken wat we zien van Bob, van flipperdeflap, Nagelkerkjes, Zoë, Jay, Liam, kinderen van Tamara en ga zo maar door.
Hun moeders laten het zien en zodra het de spuigaten niet uitloopt is het logisch dat we soms wat zeggen
Verschil is wel dat deze posting gericht over de kinderen ging. Ik lees ook niet alles, maar ik denk overall dat we best kunnen kijken of we kunnen voorkomen om het kind te bespreken. Zal vast niet altijd gaan, omdat de kinderen natuurlijk altijd in verbinding staan met (in dit geval) hun moeders die ze op het net slingeren.
pi_220874184
Wow, DBM blijft ook maar kopen, kopen, kopen...en dat spelletje moet ze blijkbaar persé NU hebben? Ze kan het niet online bestellen en een paar dagen wachten? Dat moet ze NU, op pinksterzondag persé hebben? Mens, het is heerlijk weer, ga met je kids en vent lekker in de tuin genieten ofzo? Ik vind het best heftig hoor, lijkt wel een koopverslaving...
pi_220874214
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:22 schreef Missinglink24 het volgende:
Ben spuit 11 maar zie nu pas die foto van de nieuwe tattoo van Debbie. Wat erg, die plek en gewoon de tattoo zelf! Zo lelijk en echt haar hele been verpest!
Bijzonder he. Ik vind het door de kleur en handschrift alsof ze heel psycho in haar eigen lijf gesneden heeft.
pi_220874223
Oh en dat Meta-verhaal van Judith. Ik ben ooit mijn account 3 maanden kwijt geweest (ook gekoppeld aan zakelijk account). Herbeoordeling aangevraagd en na 3 maanden is alles vrijgegeven, want er was toch niks aan de hand.

Het was onduidelijk waarom mijn account gesloten werd. Of nou ja, er was wel een reden aangegeven, maar er was geen activiteit op mijn account dat ook maar in die richting ging. Maar het is dus echt onmogelijk om in contact te komen. Er zit geen klantenservice waarmee je kunt chatten om te kijken hoe ver het in het proces zit of om welke context het gaat.

Nu kan ik me er bij Judith wel iets bij voorstellen waarom ze geblokkeerd is, maar het systeem erachter (beoordeling aanvragen en dan maar afwachten tot je ooit behandeld wordt) is wel frustrerend.

Sidenote: ik heb na 3 weken een nieuw account aangemaakt en via dat nieuwe account alles weer opgezet. Wel onhandig, maar ik had ook een webshop te runnen. En zonder social media is dat echt lastig.
pi_220874224
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef opwegnaar het volgende:
Wow, DBM blijft ook maar kopen, kopen, kopen...en dat spelletje moet ze blijkbaar persé NU hebben? Ze kan het niet online bestellen en een paar dagen wachten? Dat moet ze NU, op pinksterzondag persé hebben? Mens, het is heerlijk weer, ga met je kids en vent lekker in de tuin genieten ofzo? Ik vind het best heftig hoor, lijkt wel een koopverslaving...
Ze is autistisch en heeft adhd wat verwacht je van haar 😂

En wat met haar kinderen doen! De poli is gesloten hè vandaag dus alle pretparken zijn dicht! Tenzij ze een rondje hap kan doen
pi_220874253
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik hoop vooral voor B. dat ze een beetje te banken is en niet alleen maar aan het panikeren is over die accounts.
pi_220874258
Waarom Pascal haar account dan wel kan blijven bestaan itt tot Judith, dat snap ik dan weer niet.
pi_220874370
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:58 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Bijzonder he. Ik vind het door de kleur en handschrift alsof ze heel psycho in haar eigen lijf gesneden heeft.
Maar echt, het kan zo uit een horrorfilm komen.

Nu vind ik al haar tattoeages (en de combinaties) echt een vlag op een strontschuit.
pi_220874406
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:22 schreef Missinglink24 het volgende:
Ben spuit 11 maar zie nu pas die foto van de nieuwe tattoo van Debbie. Wat erg, die plek en gewoon de tattoo zelf! Zo lelijk en echt haar hele been verpest!
Ik ben zo benieuwd wanneer ze een tattoo zet met de tekst:"Net Niet"
Of een tattoo met zo'n half lege en half volle batterij zoals ze poste
pi_220874421
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ze kan nu niet een oproep doen bij haar volgers om haar te brengen
I can't help it, if I'm lucky
pi_220874425
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:58 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ja inderdaad die plek is ook echt zo'n automutilatie plek en dan in het rood. En dan met die gekke kinderkleertjes erbij het is een heel, heel vreemd geheel.
pi_220874436
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:00 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en dat Meta-verhaal van Judith. Ik ben ooit mijn account 3 maanden kwijt geweest (ook gekoppeld aan zakelijk account). Herbeoordeling aangevraagd en na 3 maanden is alles vrijgegeven, want er was toch niks aan de hand.

Het was onduidelijk waarom mijn account gesloten werd. Of nou ja, er was wel een reden aangegeven, maar er was geen activiteit op mijn account dat ook maar in die richting ging. Maar het is dus echt onmogelijk om in contact te komen. Er zit geen klantenservice waarmee je kunt chatten om te kijken hoe ver het in het proces zit of om welke context het gaat.

Nu kan ik me er bij Judith wel iets bij voorstellen waarom ze geblokkeerd is, maar het systeem erachter (beoordeling aanvragen en dan maar afwachten tot je ooit behandeld wordt) is wel frustrerend.

Sidenote: ik heb na 3 weken een nieuw account aangemaakt en via dat nieuwe account alles weer opgezet. Wel onhandig, maar ik had ook een webshop te runnen. En zonder social media is dat echt lastig.
Ja dat geloof ik direct en eigenlijk echt heel slecht he dat je dus op geen enkele manier ooit iemand van Meta kan spreken, een soort dictatuur van Meta en dat bij een bedrijf wat de persoonsgegevens van de halve planeet in haar bezit heeft.
pi_220874438
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:35 schreef Applepony het volgende:
Pascal sja...in haar brief schrijven dat ze er geen misbruik van maakt. Maar vervolgens een foto van een boek maakt boven iets dat net zo goed haar onderarmen hadden kunnen zijn. Ik vind het niet oke en kan echt een trigger zijn voor mensen die er mee worstelen. Ik heb het maar weer gerapporteerd, maar of het helpt...ik vind dat insta hierin tekort schiet.
Eens! Ik kijk anoniem dus kan haar niet rapporteren. Vind haar een hele vreemde vogel, en eigenlijk moet ze geen volgers meer hebben, zo'n foto als deze plaats je niet.
Net of ze trots is op haar lichaam, dat ze niet beseft dat het niet meer omkeerbaar is.
In triest
pi_220874447
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En ze kan nu niet een oproep doen bij haar volgers om haar te brengen
🤭
pi_220874460
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Earring het volgende:
Waarom Pascal haar account dan wel kan blijven bestaan itt tot Judith, dat snap ik dan weer niet.
Omdat Pascal niet oproept om actief iets te doen (of in haar geval niet te doen).
  Moderator / Colorchick zondag 24 mei 2026 @ 10:31:10 #69
382129 crew  Donna
pi_220874467
1x is genoeg. *)
  Moderator / Colorchick zondag 24 mei 2026 @ 10:31:27 #70
382129 crew  Donna
pi_220874473
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
En toch hadden we ooit de afspraak om niet de kinderen te bespreken, omdat zij er niet voor kiezen om online gezet te worden. Lijkt mij een prima afspraak. Of die nog geldt, weet ik niet.
We hebben de afspraak 'houd het netjes/fatsoenlijk wat betreft de minderjarige kinderen' . Staat dikgedrukt in de OP.
:Y
pi_220874476
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja inderdaad die plek is ook echt zo'n automutilatie plek en dan in het rood. En dan met die gekke kinderkleertjes erbij het is een heel, heel vreemd geheel.
Nou dat! En dan gaat ze ook nog zo in de krant staan, die rollie ernaast, en bizar dat ze alles vermeldt in het artikel behalve haar spuitjes afval medicatie
Alsof ze er weer zo slecht mogelijk uit wil zien, want dat was toch ook een issue bij haar?
Zorgen dat je er niet verzorgd uitziet anders denken mensen dat het goed met je gaat.
Die 3 maanden offline hebben haar geen goed gedaan, ze wordt met de dag gekker
pi_220874484
Ik zie pas dat Debbie haar bolide ook op de foto staat. Ze had er beter in kunnen gaan zitten.
Of die foto van de dierentuin vorig jaar door kunnen sturen voor het complete beeld 🙈
pi_220874668
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:28 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Eens! Ik kijk anoniem dus kan haar niet rapporteren. Vind haar een hele vreemde vogel, en eigenlijk moet ze geen volgers meer hebben, zo'n foto als deze plaats je niet.
Net of ze trots is op haar lichaam, dat ze niet beseft dat het niet meer omkeerbaar is.
In triest
Nou dat, een boek kan je op 100 andere manieren fotograferen, maar haar benen moeten even in beeld. Ik vind het een afschuwelijk iets. Ik zie ook bekende van mij er op reageren met vlammetjes of hartjes....ja er is brand ja, een hele grote en ik vraag me af of die nog te blussen is.
pi_220874761
Misschien een idee voor Debbie om het symbool van Covid als volgende tattoo te laten zetten🤪.

Denk niet dat DBM weet dat het pinksterweekend. Laatst wist ze ook niet waarom het zo ontzettend druk was op vrijdag. Iets met veel bloemen in de stad en daar komen hordes toeristen opaf.
En het allerbelangrijkste, het vakantiegeld is gestort🥳🥳🥳
pi_220874958
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zie pas dat Debbie haar bolide ook op de foto staat. Ze had er beter in kunnen gaan zitten.
Of die foto van de dierentuin vorig jaar door kunnen sturen voor het complete beeld 🙈
Die bolide heeft ook een hele fotoshoot gehad.. foto's van de stickers... foto's met de kinderen... echt een full shine fotoshoot voor de bolide.. het artikel en wat losse foto's zijn ook op de covid Facebook geplaatst 🤦‍♂️ ik vind het echt heel bijzonder dat je een rolstoel (zonder inzittende) model zet voor een fotoshoot 🤦‍♂️ welke fotograaf doet dit ook (en dan bedoel ik niet een fotograaf die een rolstoel fotografeert voor reclame... dat snap ik wel... dit is echt alsof ze een huisdier shoot doet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')