Net zo vaak als ze in elkaar badwater plonsen. Zelfde handdoek ook dat scheelt weerquote:Op zondag 24 mei 2026 22:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Gatverdamme. Hoe vaak zou ze een handdoek gebruiken?
Zou me niks verbazen. Viezerik.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:48 schreef Earring het volgende:
[..]
Net zo vaak als ze in elkaar badwater plonsen. Zelfde handdoek ook dat scheelt weer
Klopt, ik viel bij mijn communie beetje uit de toon zonder bruidsjurkjequote:Op zondag 24 mei 2026 13:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Of aan de wijk, buurt. Woonwagenbewoners doen het ook vaak zo. En in Sint Willebrord.
De gruwel 🤢quote:Op zondag 24 mei 2026 22:36 schreef Lodelie het volgende:
1 keer per maand handdoeken? Per maand? Gadver
Eigenlijk vind ik dit best een nare opmerking. Mogen alleen mooie, perfecte mensen foto’s plaatsen van een dagje strand? Als je er niet tegen kan, kijk dan niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die foto van Nadeche en Mootje op het strand had van mij niet gehoeven. Die overbeharing is echt too much
Ook zogenaamd ‘perfecte’ mensen hoef ik niet half naakt op insta te zien. Ik vind zijn overbeharing wel echt heftig, dat zou ik zelf ook niet op insta zettenquote:Op zondag 24 mei 2026 23:56 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit best een nare opmerking. Mogen alleen mooie, perfecte mensen foto’s plaatsen van een dagje strand? Als je er niet tegen kan, kijk dan niet.
Nou inderdaad... hier ook en dat met zijn 2, en bij die handdoeken gaan bij mij ook de doeken en was ik op 60-95 graden. Héél soms kom ik op 1,5 was daarvan per week uit en daar spaar ik het 1 of 2 dagen langer op.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niet ik die 2x p/w handdoeken wast en op 10+ wassen p/w zit😬
Alsof een man met lichaamshaar iets is wat echt niet door de beugel kan. Wat jij wel of niet op je eigen social media deelt moet je lekker zelf weten, maar om andermans strandfoto hier zo af te kraken op basis van wat natuurlijk haar is echt onzin.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ook zogenaamd ‘perfecte’ mensen hoef ik niet half naakt op insta te zien. Ik vind zijn overbeharing wel echt heftig, dat zou ik zelf ook niet op insta zetten
Ik snap dat niet , dat er mensen zijn die zo leven , ik denk dan ook niet dat Bob elke dag schoon ondergoed en kleren aan krijgt .quote:Op zondag 24 mei 2026 22:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat zij elke dag doucht. 1 max 2x per week denk ik. Hoevaak Bob gaat kan ik niet helemaal inschatten maar niet veel vaker.
Echt? Ik vind het gewoon een normale arabische man met lekker borsthaar. Hij heeft niet eens haar op zijn rug?quote:Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ook zogenaamd ‘perfecte’ mensen hoef ik niet half naakt op insta te zien. Ik vind zijn overbeharing wel echt heftig, dat zou ik zelf ook niet op insta zetten
Ja mevrouw is gezegend met een flinke boezem. Ik snap wel dat ze haar bh uit heeft hoor met die hitte.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Familiekoning gun ik ook een BH, goede genade die klappen er ook bijna uit.
Die heeft ze natuurlijk weer verwijderd. Gelukkig zijn de lieve volgers nog steeds met meer.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:06 schreef meesterinbreekster het volgende:
Vind die foto van nadeche en mootje niet zo heftig hoor
Lotteb post over nare reacties onder haar post maar als je gaat kijken zie ik ze niet
Ja het moet wel om de centen gaan. Terwijl water in NL echt geen fluit kost. Een snel douchje, als je wil kan je in 2 min klaar zijn is centenwerk. Als je het daar van moet hebben, wat een armoe.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:26 schreef WildeTuinen het volgende:
Sorry maar Judith en haar handdoeken 🤢..... Bob sport super veel! Die moet toch gewoon elke dag douchen? Hij is op een leeftijd dat hij het echt wel zelf kan. Dat is geen extra taak. En hoe kan je maar 1 was per week aan de kleding etc hebben? Sorry maar dat is echt niet gezond.
Ik ben het absolute tegenovergestelde, maar mijn kinderen gaan echt elke dag in bad of onder de douche, 2 keer per dag schoon ondergoed, met gekamde haren en frisse gezichten naar buiten. Ik vind dat echt bare minimum.
Het kan niet anders dan dat die 2 echt ruiken. Als je zo weinig aan persoonlijke hygiëne doet!
Maar goed, zal daar wel weer over geld gaan. Kost wat extra he die was extra en een douchebeurtje extra.
Ik vind het niet zo zeer heftig, maar hoef het ook niet te zien.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel echt kansloos.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:51 schreef Lostit het volgende:
Ik ben speciaal gaan kijken, want normaal zitten ze erg in mijn irritatie zone. Maar de beharing van Mootje is wat het is, daar heb je weinig invloed op. Tenzij je ervoor kiest om het te scheren of harsen, maar daar moet je maar van houden. Ik hou wel van behaarde mannen (zeker niet van kaalgeschoren mannen).
Er stond net wel weer een nare opmerking onder de post van Lotte. Inclusief schelden met kanker. Lijkt mij erg vermoeiend dat iemand de moeite neemt om zo te reageren ipv gewoon niet te kijken.
Ohh ja smaken verschillen ik ben dòl op borsthaar. Lekker kroelen hmmm echt zo mannelijk vind ik het ook. Glad kan ik dan weer niks mee.quote:Op maandag 25 mei 2026 08:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo zeer heftig, maar hoef het ook niet te zien.
Ik vind borst/buik/rug haar ook echt een afknapper, maar da's persoonlijk 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |