abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220879399
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die foto van Nadeche en Mootje op het strand had van mij niet gehoeven. Die overbeharing is echt too much
Alsof Peppie daar ligt
pi_220879670
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Alsof Peppie daar ligt
Dit is nog wat erger als Peppie volgens mij
pi_220879678
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bij haar vraag ik mij regelmatig af waarom ze de keuze voor kinderen gehad (ook nog best jong). Ik twijfel niet aan haar liefde voor haar kinderen, maar ze lijkt ze altijd als moeilijk en lastig te ervaren. Ik vind het best sneu voor de kinderen (van wie ze zielsveel houdt, daar twijfel ik echt niet aan, maar kinderen merken dit echt wel).
Tsja je weet ook niet waar je aan begint als je kinderen krijgt. Het valt kennelijk tegen hoe belastbaar ze is. Start idd los van de liefde die ze voor hun voelt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220879690
Drieling moeder Tatiana is ook heavy, wat die aan zooi hebben trouwens. Die (voor)tuin al.
En nu dat verhaal over kussens blijkbaar van ex? Ze was toch maar paar maanden samen. En die had toevallig kussens die over de hele bank toevallig passen.
pi_220879778
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion is het zand aan het sproeien. Ze hebben dus gras gezaaid?
En dan lachen vanaf de bank dat hij iets doet 🤦‍♂️ ik zou op den duur gifheet worden als mijn partner vanaf de bank mij steeds uitlachend filmt terwijl ik wel iets doe om het huis/tuin beter te krijgen
pi_220879910
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En dan lachen vanaf de bank dat hij iets doet 🤦‍♂️ ik zou op den duur gifheet worden als mijn partner vanaf de bank mij steeds uitlachend filmt terwijl ik wel iets doe om het huis/tuin beter te krijgen
Het komt zo ontzettend respectloos over. En dit doet ze keer op keer. Ik vraag me echt af of zij zo is opgevoed of dat ze gewoon een misselijk karakter heeft.
pi_220879990
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het komt zo ontzettend respectloos over. En dit doet ze keer op keer. Ik vraag me echt af of zij zo is opgevoed of dat ze gewoon een misselijk karakter heeft.
Ik heb de indruk dat Peppie gewoon meelacht?
pi_220879998
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:37 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Wat moet hij anders doen? Kwaad worden op beeld in de tuin?
pi_220880022
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:37 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik heb vooral de indruk dat het hem geen hol meer uitmaakt.
pi_220880031
Zie ik in de tuin geen opsluit banden bij de bestrating? Lijkt me toch wel noodzakelijk, anders gaat dat toch nooit goed met dat gras straks?
pi_220880099
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb vooral de indruk dat het hem geen hol meer uitmaakt.
Hij kan totaal niet voor zichzelf opkomen. Lijkt wel of hij het als normaal is gaan vinden.

Ze hebben het erg onlogisch aangepakt allemaal in de tuin.

Alleen graszaad gaat em niet meer worden nu. Ze heeft geld zat schijnbaar, haal graszoden.
pi_220880101
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
Zie ik in de tuin geen opsluit banden bij de bestrating? Lijkt me toch wel noodzakelijk, anders gaat dat toch nooit goed met dat gras straks?
Klopt... sowieso gaat het nog heel lang duren voor er überhaupt gras is 😂 snap echt niet dat ze er niet een paar rollen grasmat in gooien... als je overal hoogste offerte voor kunt vragen moet dat ook zo gebeurd zijn toch?
pi_220880126
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Hij kan totaal niet voor zichzelf opkomen. Lijkt wel of hij het als normaal is gaan vinden.

Alleen graszaad gaat em niet meer worden nu. Ze heeft geld zat schijnbaar, haal graszoden.
Gras voor de schuurdeur 🤷 is er iemand die mij die logica kan uitleggen?? Zolang ze aan het inzaaien zijn (wat nu nog erg lang duurt) kunnen ze daar dan niet lopen 🤷🤦‍♂️
pi_220880155
Brrr ik kom een opmerking van Judith tegen over hoeveelheid wassen per week: 1x beddengoed, 1x normale was en ‘misschien 1x per maand handdoeken’. Hoezo spaar je dat zolang op (of hoezo gebruik je zo weinig handdoeken). En, waar gaan de doekjes in mee?
pi_220880189
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:52 schreef Keesie123 het volgende:
Brrr ik kom een opmerking van Judith tegen over hoeveelheid wassen per week: 1x beddengoed, 1x normale was en ‘misschien 1x per maand handdoeken’. Hoezo spaar je dat zolang op (of hoezo gebruik je zo weinig handdoeken). En, waar gaan de doekjes in mee?
🤢 iew
pi_220880251
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:48 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Geen idee wat hij wel of niet kan maar ik vind het er vooral uitzien alsof hij volledig uitgetuned is.

Die tuin is heel raar ingedeeld met zo’n terras in de lengte en gras tot aan de schuurdeur.

Graszoden zijn prima betaalbaar, zeker voor zo’n kleine oppervlakte.
pi_220880281
quote:
Niet ik die 2x p/w handdoeken wast en op 10+ wassen p/w zit😬
pi_220880327
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Graszoden zijn prima betaalbaar, zeker voor zo’n kleine oppervlakte.
Inderdaad. De logica is ver te zoeken.

En kunstgras was beter geweest. Hoeft Dion niet ook steeds te maaien in het weekend. Of zal ze een tikkie plaatsen voor een elektrische doe het zelf maaier, voor dat mini stukje gras 😅
Als er überhaupt een grasmat uitkomt op deze manier.
pi_220880542
Heb ook een nieuwe liefde gevonden na mijn scheiding, maar deze is gelukkig niet leipvermoeiend zoals lotteb zegt. Echt álles is zwaar bij haar pfff
pi_220880632
Overigens ben ik ook zeker nog bevriend met mijn ex en hebben we zeer fijn co-ouderschap. Misschien levert het nog wat op als ik ga zeveren op insta daar over? /s
pi_220880692
quote:
Valt me nog meer dat ze wekelijks haar beddengoed vast, al zal dat vooral zijn omdat de huishoudelijk hulp dit doet.
pi_220880745
quote:
Heb niet de indruk dat zij elke dag doucht. 1 max 2x per week denk ik. Hoevaak Bob gaat kan ik niet helemaal inschatten maar niet veel vaker.
pi_220880768
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:42 schreef Mallorcameisje het volgende:
Klopt geen sluitbandjes dus is een kwestie van tijd dat de tegels gaan verschuiven/verzakken.
Hebben ze allebei nooit een schuur gehad, dat ze niet bedenken dat daar ook tegels moeten?
pi_220880807
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Valt me nog meer dat ze wekelijks haar beddengoed vast, al zal dat vooral zijn omdat de huishoudelijk hulp dit doet.
Ja zal wel op het lijstje van de hulp staan omdat bedden verschonen een relatief inspannende taak is.

Judith vindt het geen probleem om een week in haar trui te marineren dus wekelijks verschonen zou normaal niet nodig zijn in haar ogen.
pi_220881002
quote:
Gatverdamme. Hoe vaak zou ze een handdoek gebruiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')