abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220877602
Bel de krant, Sanneke is buiten !
pi_220877608
Tatiana bedelt vraagt om kussens want die ze had gekregen bleken
Van 'ze' ex te zijn.
pi_220877658
Jaaaaa ik zie Judith weer!! (Zou ze direct weer beleggingsfondsen gaan verkopen 😂"ik snap het echt niet..." (dat is eigenlijk al een reden waarom je haar advies niet zou moeten aannemen om te spelen met je centen)
pi_220877834
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:17 schreef IlseMarije het volgende:
Meisje van Budenbruck bedoel ik.
Hier in het zuiden was het vroeger wel erg witz typische communie jurkje. Maar je ziet die extreme jurkjes vaker bij mensen vanuit het kamp of paupie mensen. Kan ik het zo verwoorden?🥲
pi_220877852
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jaaaaa ik zie Judith weer!! (Zou ze direct weer beleggingsfondsen gaan verkopen 😂"ik snap het echt niet..." (dat is eigenlijk al een reden waarom je haar advies niet zou moeten aannemen om te spelen met je centen)
Is haar geld account ook terug?
Ik zie haar gewone account ook weer, maar ze heeft nog geen stories?
pi_220877914
Sanneke heeft de binnenbank geruild voor elde buitenbank👌
Ze heeft bewogen, dus: 🎖
  zondag 24 mei 2026 @ 17:08:27 #157
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220877960
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:11 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Is niet erg! Eerder goed!
Maar de beelden van Pascal zijn eerder een trigger om hulp te zoeken dan dat het een ideaalbeeld is. Ook mensen met een eetstoornis zien dat dit niet gezond is. Zo was de docu van Emma ooit een trigger voor mij om hulp te zoeken.
Oh zo , ik dacht een trigger om af te vallen als je de benen ziet van Pascal
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220877990
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke heeft de binnenbank geruild voor elde buitenbank👌
Ze heeft bewogen, dus: 🎖
En zelfs voorover gebukt om een speelmat neer te leggen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_220877995
Lotte heeft geen kinderen en voelt het weer helemaal...
pi_220878035
Ellen zonder Koen in haar nieuwe reel!🤭
En het dan gek vinden dat ze veel mannelijke volgers heeft. Dat jurkje alleen al! Van boven ėn onder iets te klein, iets maar hoor whahaha
pi_220878039
quote:

[..]
Maar de beelden van Pascal zijn eerder een trigger om hulp te zoeken dan dat het een ideaalbeeld is. Ook mensen met een eetstoornis zien dat dit niet gezond is. Zo was de docu van Emma ooit een trigger voor mij om hulp te zoeken.
Toch generaliseer je nu. Zulke beelden en zulke mensen kunnen zeer zeker wel een trigger zijn, dat is ook meerdere malen bewezen.

Fijn en gelukkig dat het voor jou niet zo is, maar dat zegt niks over anderen.
pi_220878048
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Daar hebben wel meer fluflu’s last van. Je vraagt je soms af waarom ze ooit aan kinderen zijn begonnen.
pi_220878061
quote:

[..]
Fijn dat het voor jou zo werkte. Het kan ook heel goed de andere kant opgaan.
pi_220878103
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn eerste gedachten waren:
1. Daar past ze niet in
2. Als ze wel past komt ze niet meer overeind.

Heel onaardig van mij I know. Ben erg onaardig door slaap te kort 😂
En opstaan zal ze wel om de haverklap moeten. Met zo'n ondeugende smikkelbeer is rustig vegeteren in zo'n zwembadje er niet bij.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:33:46 #165
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220878164
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:20 schreef Snaky het volgende:
Tatiana bedelt vraagt om kussens want die ze had gekregen bleken
Van 'ze' ex te zijn.
Een raar verhaal , ik zou wel even vragen als ik kussens kreeg van wie ze waren , waren die van haar nieuwe vriend ? ( die al weer weg is )
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220878191
Wel fijn dat de buitenbank van Sanneke ook een hoekbank is en op dezelfde manier als de binnenbank staat. Een andere hoek en zit/lighouding zou haar autistische brein niet aankunnen.
pi_220878212
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Toch generaliseer je nu. Zulke beelden en zulke mensen kunnen zeer zeker wel een trigger zijn, dat is ook meerdere malen bewezen.

Ik generaliseer precies niks.
Er is ook al meerdere malen bewezen dat het een misvatting is.
Het is een hele complexe ziekte waar mensen met ervaring al geen vat op hebben.
pi_220878225
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Wel fijn dat de buitenbank van Sanneke ook een hoekbank is en op dezelfde manier als de binnenbank staat. Een andere hoek en zit/lighouding zou haar autistische brein niet aankunnen.
Deze tekst ging een beetje langs me heen, maar ik zie Sanneke nu op Insta langskomen in idd een identieke houding als binnen op de bank... 😂😂
pi_220878994
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bij haar vraag ik mij regelmatig af waarom ze de keuze voor kinderen gehad (ook nog best jong). Ik twijfel niet aan haar liefde voor haar kinderen, maar ze lijkt ze altijd als moeilijk en lastig te ervaren. Ik vind het best sneu voor de kinderen (van wie ze zielsveel houdt, daar twijfel ik echt niet aan, maar kinderen merken dit echt wel).
pi_220879059
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:16 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Dit dus. Niet iedereen is hetzelfde.
pi_220879064
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:41 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik generaliseer precies niks.
Er is ook al meerdere malen bewezen dat het een misvatting is.
Het is een hele complexe ziekte waar mensen met ervaring al geen vat op hebben.
Dan heb ik waarschijnlijk tussen alle uitzonderingen gezeten😒

Het is absoluut een zeer complexe ziekte.
pi_220879079
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Bij haar vraag ik mij regelmatig af waarom ze de keuze voor kinderen gehad (ook nog best jong). Ik twijfel niet aan haar liefde voor haar kinderen, maar ze lijkt ze altijd als moeilijk en lastig te ervaren. Ik vind het best sneu voor de kinderen (van wie ze zielsveel houdt, daar twijfel ik echt niet aan, maar kinderen merken dit echt wel).
Hier sluit ik me volledig bij aan.
pi_220879247
Dion is het zand aan het sproeien. Ze hebben dus gras gezaaid?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220879289
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Dion is het zand aan het sproeien. Ze hebben dus gras gezaaid?
Ze zoemt wel in op een paar grassprietjes. En ze zit weer te hinniken als een paard. Ik zou doodnerveus worden van een partner die zo hinnikt om alles.
pi_220879353
Die foto van Nadeche en Mootje op het strand had van mij niet gehoeven. Die overbeharing is echt too much
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')