Ik volg haar niet, moest haar hele insta naam invullen. Ze heeft nog geen stories, zou ze nog niet weten dat ze weer online is 😅quote:Op zondag 24 mei 2026 13:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zie haar nog niet 🤔 bijzonder dat sommige haar wel zien
Ze had al eerder haar voortuin gefilmd waardoor iedereen nu weet waar ze woont 😂quote:Op zondag 24 mei 2026 14:29 schreef brilduiker1973 het volgende:
Arm Dion, zelfs met 30 graden werken in de tuin. En ik dacht dat Sanne hun uitzicht wilde afschermen ivm herkenning? Ben zelf niet bekend in haar woonplaats maar als dat wel zo is is haar huis zo te vinden via die story?
Hebben ze volgens mij nooit gedeeld, omdat ze het niet relevant vinden wie van de 2 de biologische vader isquote:
Geduld, volgend jaar ligt ze de hele dag in het zwembad 🤐!quote:Op zondag 24 mei 2026 14:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke die flink bom duiten heeft verbrast voor deze warme dagen lekker buiten met mijan te zijn filmt klussende dion in de tuin vanaf de bank 👍👌 lekker bezig!
Nog niet. Doe het meestal in de auto. Om me lekker te ergeren aan Brabantse Michelle die zo gemaakt een rrrr in haar woorden plakt en overal 'als in' en 'soort van' tussen gooit. Iris die zichzelf, Deeefid, Ma-tsjella en de rest van de familie ophemelt. Wat zijn ze toch blij met zichzelf.quote:
Sorry dat ik dat niet helemaal snapquote:Op zondag 24 mei 2026 13:07 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dit is echt zo’n typische aanname van iemand die er totaal niet mee worstelt. Bij mij triggert het namelijk alleen maar om het nooit zo ver te laten komen. En ik ben hierin zeker niet de enige.
Ik kan niet wachten op de beelden. Ben wel benieuwd hoe ze dat voor zich ziet met een peuter van 2,5.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Geduld, volgend jaar ligt ze de hele dag in het zwembad 🤐!
Dion moet nog even het gras leggen.
Mijn eerste gedachten waren:quote:Op zondag 24 mei 2026 14:48 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Geduld, volgend jaar ligt ze de hele dag in het zwembad 🤐!
Dion moet nog even het gras leggen.
Ik vind Sanneke een type dat een riemrugzak koopt voor Mijan. Niet omdat hij zo'n onhandelbare peuter is, maar de hele tijd achter hem aan is te vermoeiend.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de beelden. Ben wel benieuwd hoe ze dat voor zich ziet met een peuter van 2,5.
En Sanneke die de tekst ‘Never not busy’ bij het filmpje plaatst. Met een vriendin als Sanneke zal hij ook wel moeten. Dit is een klusje die Sanneke prima kan doen en bijhouden, ook met kind in de buurt. En anders wanneer het kind z’n middagslaapje doet maar Sanneke maakt andere keuzes.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:29 schreef brilduiker1973 het volgende:
Arm Dion, zelfs met 30 graden werken in de tuin. En ik dacht dat Sanne hun uitzicht wilde afschermen ivm herkenning? Ben zelf niet bekend in haar woonplaats maar als dat wel zo is is haar huis zo te vinden via die story?
Mijn ouders hadden mijn broer vroeger aan een spit met een touw (alsof het een geit was), bij gebrek aan hek. Toen ik kwam, 2jr later, hadden ze inmiddels een hek 🤣quote:Op zondag 24 mei 2026 15:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind Sanneke een type dat een riemrugzak koopt voor Mijan. Niet omdat hij zo'n onhandelbare peuter is, maar de hele tijd achter hem aan is te vermoeiend.
Disclaimer;
Ik heb niks tegen ouders die hun kinderen zo'n rugzak omdoen. Ik snap heel goed dat je soms zo'n keuze moet maken, beter een riem dan je kind onder de auto.
Hahahahahaha hilarisch 😂😂😂 ik zie het helemaal voor me, zo'n 2 jarige aan een spit in het grasquote:Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden mijn broer vroeger aan een spit met een touw (alsof het een geit was), bij gebrek aan hek. Toen ik kwam, 2jr later, hadden ze inmiddels een hek 🤣
Was wel al in de jaren 70 😉quote:Op zondag 24 mei 2026 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hahahahahaha hilarisch 😂😂😂 ik zie het helemaal voor me, zo'n 2 jarige aan een spit in het gras
Als het 1 van de 2 is, dan is het duidelijk Lesliquote:Op zondag 24 mei 2026 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij nooit gedeeld, omdat ze het niet relevant vinden wie van de 2 de biologische vader is
De smikkelbeer is dan misschien nog een binnenpeuter?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de beelden. Ben wel benieuwd hoe ze dat voor zich ziet met een peuter van 2,5.
Mijan’s MOEDER is de smikkelbeerquote:Op zondag 24 mei 2026 15:20 schreef Missinglink24 het volgende:
En weer krijsen om Mijans aandacht te krijgen. Kind zit gewoon lekker te kijken naar papa, moet met alle geweld naar mama kijken (met haar smikkelbeer)
😂quote:Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden mijn broer vroeger aan een spit met een touw (alsof het een geit was), bij gebrek aan hek. Toen ik kwam, 2jr later, hadden ze inmiddels een hek 🤣
Daar had ze geen tikkie voor geopenedquote:Op zondag 24 mei 2026 15:50 schreef Clavis het volgende:
Waarom hebben ze bij Sanneke geen graszoden gedaan?
Is niet erg! Eerder goed!quote:Op zondag 24 mei 2026 15:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Sorry dat ik dat niet helemaal snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |