Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mooi lila is niet lelijkMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben gelukkig in mijn slaapkamer
Nu kan ik lekker gaan tekenenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Veel tekenplezierMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja blubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zit jij nooit in de woonkamer dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben gelukkig in mijn slaapkamer
Nu kan ik lekker gaan tekenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het is helemaal geen weer voor koffie.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dus de brandweer moet met vlammenwerpers op pad?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:24 schreef Homijn het volgende:
Dus de brandweer moet met vlammenwerpers op pad?
Nee nee
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Raar verhaalMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En trouwens, ik zit binnen en binnen is het nog niet zo warm, 22.4 °C. Wel drukkend.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kill fire with fire.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met koffie gaan blussenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:24 schreef Homijn het volgende:
Dus de brandweer moet met vlammenwerpers op pad?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteekMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Heb ik weleens gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef Homijn het volgende:
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekkerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet echt prettig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef Homijn het volgende:
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteekWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef Homijn het volgende:
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden isquote:
KaboomWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zeker mooi geworden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden is
Kaboom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ander onderwerp: de schoonheid van langdurige stilte.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Homijn het volgende:
Ander onderwerp: de schoonheid van langdurige stilte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Jij snapt het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja is ook mooi, leuk en gezellig zo met die kleurtjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden is
KaboomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Eeuwig winterMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Winterpeen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat verklaart een hoopquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Homijn het volgende:
Ander onderwerp: de schoonheid van langdurige stilte.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien zijn ze visionairs en zijn ze aan het voorsorteren op een nuclear winterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou ja zeg. Was echt geen pretje hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je moet maar zo denken, dat als je een zonnesteek hebt gehad er voortaan een steekje bij je los zitquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Was echt geen pretje hoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar dat was al wel bekend toch ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, dat als je een zonnesteek hebt gehad er voortaan een steekje bij je los zit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat ook weleens een steekje vallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is goed Mevr. Weski.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb misschien meerdere identiteiten en/of klonen, maar weski zit daar niet tussen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik doelde op zwijgrecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb misschien meerdere identiteiten en/of klonen, maar weski zit daar niet tussen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet de UI-politie wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dan heeft ze plagiaat gepleegd ook nog eens. Ik heb de uitspraak van @Rob geleerd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het schijnt heel goed te werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heeft ze plagiaat gepleegd ook nog eens. Ik heb de uitspraak van @:Rob geleerd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even zo voor mijn vakantie een recordomzet gedraaid. En dik ook.
Vakantie![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Even zo voor mijn vakantie een recordomzet gedraaid. En dik ook.
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop dat mijn tactiek in de rechtbank straks werkt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Was echt megadruk, de meest nieuwe collega hebben we maar even ontzien van het kassawerk, ging nonstop dootTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Doet ie gewoon eventjes hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Even zo voor mijn vakantie een recordomzet gedraaid. En dik ook.
Vakantie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Daar ben ik nog niet over uit. Maar dat is niet voor hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn tactiek in de rechtbank straks werkt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lastige collega. Maar I told you so dat het een topdag ging worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Was echt megadruk, de meest nieuwe collega hebben we maar even ontzien van het kassawerk, ging nonstop doot
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt mij voor die collega heel vervelend, dat non-stop doot gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Was echt megadruk, de meest nieuwe collega hebben we maar even ontzien van het kassawerk, ging nonstop doot![]()
![]()
Schokkend ook om weer bij te komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Lijkt mij voor die collega heel vervelend, dat non-stop doot gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat dacht je van gewoon volledig eerlijk zijn en gebeurtenissen in een consistente tijdlijn weer geven? Ook al raak ik daarmee over de maximale 4 a viertjes die ik voor de zitting mag in dienen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Maar dat is niet voor hier.
De adhd'er in mij wil die tijdlijn klaar hebben en doormailen naar advocaat, de autist in mij houdt me tegen door hem eerst zo volledig mogelijk te maken en dan pas door te sturen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Even zo voor mijn vakantie een recordomzet gedraaid. En dik ook.
Vakantie![]()
![]()
Fijne vakantie UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bolkertquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Russell die niet eens onderzocht wordt![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja mijn beste confrere, die 4 A viertjes als bezwaarschrift was mij bekend. Maar ik zat te denken, mensen die op een booreiland werken, truckchauffeurs en anderen die veel van huis zijn verbruiken toch weinig water? Dat is geen gegronde reden voor uitzetting. Je betaald netjes je huur neem ik aan? Ze kunnen je niks maken. Weet zoals ik je ken dat je het grondig aan wil pakken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon volledig eerlijk zijn en gebeurtenissen in een consistente tijdlijn weer geven? Ook al raak ik daarmee over de maximale 4 a viertjes die ik voor de zitting mag in dienen?
De adhd'er in mij wil die tijdlijn klaar hebben en doormailen naar advocaat, de autist in mij houdt me tegen door hem eerst zo volledig mogelijk te maken en dan pas door te sturen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, geen lastige collega, iemand die nog niet de snelheid heeft om de drukte aan te kunnen, komt vanzelf wel, duurde bij mij ook ffquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lastige collega. Maar I told you so dat het een topdag ging worden.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja, maar gelukkig hangt er tegenover ons een AEDquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Lijkt mij voor die collega heel vervelend, dat non-stop doot gaan.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Beentjes omhoog dan maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, geen lastige collega, iemand die nog niet de snelheid heeft om de drukte aan te kunnen, komt vanzelf wel, duurde bij mij ook ff“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel even opzij want je zit in mijn zon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Homijn gaat zo weer een radio-uitzending promoten
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Radio 49quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:49 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat zo weer een radio-uitzending promoten
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat draaien ze daar eigenlijk ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereen is van de wereld en de wereld is van Iedereenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel even opzij want je zit in mijn zon.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Muziekquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoe dan ook: om 19:00 uur begint weer een bazenuitzending op Radio 49.
* Homijn gaat luisteren
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn ziet een treinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Was op weg naar huis, ik viel in slaap op het strandquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik plaats een bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zellufquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mutske Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
18 juno is de rechtszitting. Een dag later vertrek ik voor tien dagen naar Luxemburgquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik moest een voordeelkaart aanmaken, dan moeten we het email adres van de aanvrager hebben. Komt ie: bolkiebig@...
Ging ze het spellen ook nog en ik maar denken, dit moet gewoon een FOK!ker zijn. Dus wie komt er uit Leerdam?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kort geding neem ik aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
18 juno is de rechtszitting. Een dag later vertrek ik voor tien dagen naar Luxemburg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja alleen is het in mijn geval dat ik geen baan heb, en dus kennelijk wordt geacht mijn tijd achter de geraniums door te brengen. Dat ik gewoon een zeer actief leven heb met medische afspraken, opnames, operaties en m'n kinderen doet er allemaal niet toe volgens de woningbouw.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mijn beste confrere, die 4 A viertjes als bezwaarschrift was mij bekend. Maar ik zat te denken, mensen die op een booreiland werken, truckchauffeurs en anderen die veel van huis zijn verbruiken toch weinig water? Dat is geen gegronde reden voor uitzetting. Je betaald netjes je huur neem ik aan? Ze kunnen je niks maken. Weet zoals ik je ken dat je het grondig aan wil pakken.
Maar ik heb ook nog een laatste troef in handen bedenk ik me nu. Want zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Wie garandeert mij dat ik de juiste meterstanden door krijg van de wbv? Die meters zitten nl in een afgesloten ruimte waar ik niet bij kan en het dus niet zelf kan controleren.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee. De zitting stond aanvankelijk gepland voor 6 augustus, maar die week ben ik ook met vakantie, omdat al m'n kinderen weg zijn en het voor mij dan geen nut heeft om in Nederland te blijven. Dan ga ik liever nog een keer het wuppertal verkennen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kan ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga schommellen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik leef me in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms h!e.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SoepbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hier 21.9 binnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En trouwens, ik zit binnen en binnen is het nog niet zo warm, 22.4 °C. Wel drukkend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
25 graden binnen, verwarming afWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Weg met de verwarming,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is al warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zuidkantquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik heb deze bolk gezien en opgenoteerdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
O dan heb je er de hele dag de zon op staan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Iddquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je er de hele dag de zon op staan.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heb je wel een ventilator?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb deze DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hoop dat je er blij mee bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft de kleine meid al op de schommel gezeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ergens in de bergplaats hihiquote:
Slaapkamer valt nog mee, raampje openWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik heb die van mij weer naar beneden gehaald. Nog niet aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ergens in de bergplaats hihi
Slaapkamer valt nog mee, raampje openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jazeker, klappend en alquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de kleine meid al op de schommel gezeten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja. Vond ze het leuk. Mooi hè om te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, vandaag ook lekker de tuin in geweest, lekker met water gespeeldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Daar doe je het voor/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een fatbike is best duur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tegen die tijd zijn die dingen al lang uit de modeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Fatbikeselke keer zo'n bontkraagje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier reed net zo'n randfiguur met een boombox ofzo op standje 36 door de straat
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Zo een hebben we er hier ook, youssef. Dik in de 40, met name dik, wat weer past bij de fiets, Nederlandstalife muziek waar de jeugd op lis gaat, altijd nylon temu of Shein gekleed..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier reed net zo'n randfiguur met een boombox ofzo op standje 36 door de straatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat dusquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nektasje ook ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo een hebben we er hier ook, youssef. Dik in de 40, met name dik, wat weer past bij de fiets, Nederlandstalife muziek waar de jeugd op lis gaat, altijd nylon temu of Shein gekleed..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig zijn dergelijke dingen nog geen zorgen voor nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Gukki petje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over een jaartje of 16 komt je schoonzoon ook zo bij je langsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
Gelukkig zijn dergelijke dingen nog geen zorgen voor nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fucking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Neuh, die fatbikes is nu een hype, over 12-16 jaar zal er wel weer wat anders zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Over een jaartje of 16 komt je schoonzoon ook zo bij je langsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat type mensen is blijvendquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, die fatbikes is nu een hype, over 12-16 jaar zal er wel weer wat anders zijn
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja, maar ik hoop dat onze opvoeding niet zal falen en zij met een fatsoenlijk iemand thuis komtquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Blub
KakdrogeneusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
DJMO : breng je me naar bed schat? Ik heb m'n slaapmedicatie ingenomen...
Rob: stopt DJMO in en verlaat slaapkamer
Drie seconden later:
Rob: ben je nog wakker?
Ik gealarmeerd : wat is?
Rob : ik ga even de auto op de laadpaal zetten bij lidl
Ja godverdomme, moet je me daarvoor uit m'n slaaproes halen? Gevolg: ik zit nog maar een peuk te roken in de hoop dat de slaaproes zo terugkeert.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Helaas al 30 jaar een onderdeel van m'n slaapproblemenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan mocht hij daar wel wat meer rekening mee houden maar oke...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas al 30 jaar een onderdeel van m'n slaapproblemen![]()
![]()
Hier ook zo naar bed. Nog 3 nachtjes
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ach, bij bedoelde het goed. Wilde niet dst ik zzou schrikken als hij onaangekondigd weg was dus wel lief bedoeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan mocht hij daar wel wat meer rekening mee houden maar oke...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oja, die wilde ik ook nog even pakken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Lidl. De beste in groente en fruit. En brood. En laadpalen
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En nu heb ik dat nummer van Us(h)er in mijn hoofdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hoeveel wortels heeft de laidel jou gegeven om dit te posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Homijn het volgende:
Lidl. De beste in groente en fruit. En brood. En laadpalenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kersen op siroop. Heb ik bij de laaidel gekocht.. kent u dat niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel wortels heeft de laidel jou gegeven om dit te posten?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nee kersensaus was hetquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kersen op siroop. Heb ik bij de laaidel gekocht.. kent u dat niet?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mag ook. Net als die kerel, die was ookquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik zou 59 punten in DTS krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel wortels heeft de laidel jou gegeven om dit te posten?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Cbd gummiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef DJMO het volgende:
DJMO : breng je me naar bed schat? Ik heb m'n slaapmedicatie ingenomen...
Rob: stopt DJMO in en verlaat slaapkamer
Drie seconden later:
Rob: ben je nog wakker?
Ik gealarmeerd : wat is?
Rob : ik ga even de auto op de laadpaal zetten bij lidl
Ja godverdomme, moet je me daarvoor uit m'n slaaproes halen? Gevolg: ik zit nog maar een peuk te roken in de hoop dat de slaaproes zo terugkeert.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag ook. Net als die kerel, die was ook![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Laatste blub want
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Holleke Holleke een konijnen holkjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
* Homijn wil dat er niet geholkt wordtMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Konijnen die willen gaan wij villenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Komt door de warmtequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Had boven nog alles dicht zitten bah echt benauwd daar nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
tmi
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Mooi de boel opengooien vannacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had boven nog alles dicht zitten bah echt benauwd daar nu
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja, nu weet ik weer waarom ik nooit met de OV ga.Hee peeps!
18.00 vanuit de Efteling vertrokken, nog geen half uur geleden thuis aangekomen.![]()
Muggen
Grote raam geeft zicht op weg en daar donderen autos overWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
VervelendMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik plaats eventjes deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Is ook niet bepaald bij jou om de hoek, waarschijnlijk tig overstappen? En dan heeft de Efteling ook nog geen trein voor de deurquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:57 schreef ToT het volgende:
Ja, nu weet ik weer waarom ik nooit met de OV ga.Hee peeps!
18.00 vanuit de Efteling vertrokken, nog geen half uur geleden thuis aangekomen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dikke bolk/blub/whateverWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Tig overstappen, bus met een kapotte airco, en een trein die op een gegeven moment niet verder ging waardoor we met een bus een tyfus omweg van een uur of zo moesten maken op de terugweg. En dat terwijl een andere trein wel doodvrolijk doorging naar de juiste bestemming.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald bij jou om de hoek, waarschijnlijk tig overstappen? En dan heeft de Efteling ook nog geen trein voor de deur
En waarschijnlijk die trein ook waarvan ik de knop van de deur indrukte, maar die toch net voor mijn neus vertrok.![]()
Arme jijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Tig overstappen, bus met een kapotte airco, en een trein die op een gegeven moment niet verder ging waardoor we met een bus een tyfus omweg van een uur of zo moesten maken op de terugweg. En dat terwijl een andere trein wel doodvrolijk doorging naar de juiste bestemming.
En waarschijnlijk die trein ook waarvan ik de knop van de deur indrukte, maar die toch net voor mijn neus vertrok.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
"Papa, mag in een ijsje?"
- "Is goed."
Enige in de buurt was een donut met een bolletje ijs en wat sprinkels er op; ¤6,25.![]()
Een paar mensen met wie ik in gesprek raakte zei op een gegeven moment dat ik er echt als een lijk uitzag!quote:![]()
![]()
Lekker een avontuur buitenshuis beleefd, zo kan je het ook zienUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ook weer waar!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker een avontuur buitenshuis beleefd, zo kan je het ook zien
Maar de paar dingen die we in e Efteling bekeken hebben waren echt extreem baas!En Mini-ToT heeft er enorm van genoten!
![]()
![]()
WelkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ado terugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
OkéMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
IK hoor nu een wekker tikken maar ik heb helemaal geen wekker....
Dus als dit mijn laatste post is: Het ga jullie goed!![]()
![]()
Ben je getikt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:54 schreef Bargehassus het volgende:
IK hoor nu een wekker tikken maar ik heb helemaal geen wekker....
Dus als dit mijn laatste post is: Het ga jullie goed!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat een juichstemming.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meh schijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Droge neus ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe niet aan droge neuzen
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jij niet gekkie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oké. Dan ga ik nu gewoon over tot mijn 390-strijdplan: het posten van willekeurige lettercombinaties met minstens één trema.
rowïuMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Yepquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hömynquote:Op zondag 24 mei 2026 01:47 schreef Homijn het volgende:
Oké. Dan ga ik nu gewoon over tot mijn 390-strijdplan: het posten van willekeurige lettercombinaties met minstens één trema.
rowïuUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jperöMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
höppwMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Je kan beter Homijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet willekeurige lettercombinaties dan?quote:
abcdëMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
fghïjMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Tot zo leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klmnöMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dit gaat een heel lange nacht worden zo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trëmäMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Temu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Tena.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ladyMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
in red.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prostaatgezondheid: Epidemiologische studies tonen aan dat een hoge inname helpt bij het verlagen van het risico op prostaatkanker en de prostaat ondersteunt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Terwijl babyolie geen baby`s bevat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zelf een bedrijf starten dat echte babyolie maaktquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Olie prijzen zijn wel hoog tegenwoordig.quote:Op zondag 24 mei 2026 02:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelf een bedrijf starten dat echte babyolie maakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder een goed idee, sla het even op.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cabaret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Fijne Pinksteren trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer wakker
Hoofd doet kutWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Onrustig ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nou, adem in adem uit. Zet een muziekje op em maak een kopje thee ofzo en kom even tot rust.quote:
Even afleiding.Het komt goed.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De truien kunnen wel in de was als ik de weersverwachting zieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In de kast bedoel je ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
WarmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier een heel kikker concert. Ze zijn er maar druk mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nuttige beesten, tenzij Amerikaanse stierkikkerquote:Op zondag 24 mei 2026 03:53 schreef FreshFruit het volgende:
Hier een heel kikker concert. Ze zijn er maar druk mee.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vind het altijd wel leuk om te horen.quote:Op zondag 24 mei 2026 03:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nuttige beesten, tenzij Amerikaanse stierkikker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu live een ruzie. Iemand gaat helemaal los.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zit bij de buren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat shirt heb ik dus gewoon, met mijn katten er opquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het was mijn eerste gedachte. Wij bespreken best wel veel.quote:Op zondag 24 mei 2026 04:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik dus gewoon, met mijn katten er op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: