Is ook niet bepaald bij jou om de hoek, waarschijnlijk tig overstappen? En dan heeft de Efteling ook nog geen trein voor de deurquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:57 schreef ToT het volgende:
Ja, nu weet ik weer waarom ik nooit met de OV ga.Hee peeps!
18.00 vanuit de Efteling vertrokken, nog geen half uur geleden thuis aangekomen.
Tig overstappen, bus met een kapotte airco, en een trein die op een gegeven moment niet verder ging waardoor we met een bus een tyfus omweg van een uur of zo moesten maken op de terugweg. En dat terwijl een andere trein wel doodvrolijk doorging naar de juiste bestemming.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald bij jou om de hoek, waarschijnlijk tig overstappen? En dan heeft de Efteling ook nog geen trein voor de deur
Arme jijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Tig overstappen, bus met een kapotte airco, en een trein die op een gegeven moment niet verder ging waardoor we met een bus een tyfus omweg van een uur of zo moesten maken op de terugweg. En dat terwijl een andere trein wel doodvrolijk doorging naar de juiste bestemming.
En waarschijnlijk die trein ook waarvan ik de knop van de deur indrukte, maar die toch net voor mijn neus vertrok.
Een paar mensen met wie ik in gesprek raakte zei op een gegeven moment dat ik er echt als een lijk uitzag!quote:
Ook weer waar!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker een avontuur buitenshuis beleefd, zo kan je het ook zien
Ben je getikt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:54 schreef Bargehassus het volgende:
IK hoor nu een wekker tikken maar ik heb helemaal geen wekker....
Dus als dit mijn laatste post is: Het ga jullie goed!
Yepquote:
Hömynquote:Op zondag 24 mei 2026 01:47 schreef Homijn het volgende:
Oké. Dan ga ik nu gewoon over tot mijn 390-strijdplan: het posten van willekeurige lettercombinaties met minstens één trema.
rowïu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |