Dan mocht hij daar wel wat meer rekening mee houden maar oke...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas al 30 jaar een onderdeel van m'n slaapproblemen
Ach, bij bedoelde het goed. Wilde niet dst ik zzou schrikken als hij onaangekondigd weg was dus wel lief bedoeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan mocht hij daar wel wat meer rekening mee houden maar oke...
Hoeveel wortels heeft de laidel jou gegeven om dit te posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Homijn het volgende:
Lidl. De beste in groente en fruit. En brood. En laadpalen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kersen op siroop. Heb ik bij de laaidel gekocht.. kent u dat niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel wortels heeft de laidel jou gegeven om dit te posten?
Nee kersensaus was hetquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kersen op siroop. Heb ik bij de laaidel gekocht.. kent u dat niet?
Mag ook. Net als die kerel, die was ookquote:
Ik zou 59 punten in DTS krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeveel wortels heeft de laidel jou gegeven om dit te posten?
Cbd gummiesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef DJMO het volgende:
DJMO : breng je me naar bed schat? Ik heb m'n slaapmedicatie ingenomen...
Rob: stopt DJMO in en verlaat slaapkamer
Drie seconden later:
Rob: ben je nog wakker?
Ik gealarmeerd : wat is?
Rob : ik ga even de auto op de laadpaal zetten bij lidl
Ja godverdomme, moet je me daarvoor uit m'n slaaproes halen? Gevolg: ik zit nog maar een peuk te roken in de hoop dat de slaaproes zo terugkeert.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag ook. Net als die kerel, die was ook
Konijnen die willen gaan wij villenquote:
Komt door de warmtequote:
quote:
quote:
Had boven nog alles dicht zitten bah echt benauwd daar nuquote:
quote:
Mooi de boel opengooien vannacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had boven nog alles dicht zitten bah echt benauwd daar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |