Ja is ook mooi, leuk en gezellig zo met die kleurtjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden is
Kaboom
Winterpeen.quote:
Dat verklaart een hoopquote:
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Homijn het volgende:
Ander onderwerp: de schoonheid van langdurige stilte.
Misschien zijn ze visionairs en zijn ze aan het voorsorteren op een nuclear winterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.
Nou ja zeg. Was echt geen pretje hoor.quote:
Je moet maar zo denken, dat als je een zonnesteek hebt gehad er voortaan een steekje bij je los zitquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Was echt geen pretje hoor.
Maar dat was al wel bekend toch ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, dat als je een zonnesteek hebt gehad er voortaan een steekje bij je los zit
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:
Is goed Mevr. Weski.quote:
Ik heb misschien meerdere identiteiten en/of klonen, maar weski zit daar niet tussen.quote:
Ik doelde op zwijgrecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb misschien meerdere identiteiten en/of klonen, maar weski zit daar niet tussen.
Moet de UI-politie wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.
Dan heeft ze plagiaat gepleegd ook nog eens. Ik heb de uitspraak van @Rob geleerd.quote:
Het schijnt heel goed te werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heeft ze plagiaat gepleegd ook nog eens. Ik heb de uitspraak van @:Rob geleerd.
Deze man.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Even zo voor mijn vakantie een recordomzet gedraaid. En dik ook.
Vakantie![]()
Ik hoop dat mijn tactiek in de rechtbank straks werkt.quote:
Doet ie gewoon eventjes hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Vakantie![]()
Daar ben ik nog niet over uit. Maar dat is niet voor hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn tactiek in de rechtbank straks werkt.
Lastige collega. Maar I told you so dat het een topdag ging worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Was echt megadruk, de meest nieuwe collega hebben we maar even ontzien van het kassawerk, ging nonstop doot
Lijkt mij voor die collega heel vervelend, dat non-stop doot gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Was echt megadruk, de meest nieuwe collega hebben we maar even ontzien van het kassawerk, ging nonstop doot
Schokkend ook om weer bij te komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Lijkt mij voor die collega heel vervelend, dat non-stop doot gaan.
Wat dacht je van gewoon volledig eerlijk zijn en gebeurtenissen in een consistente tijdlijn weer geven? Ook al raak ik daarmee over de maximale 4 a viertjes die ik voor de zitting mag in dienen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Maar dat is niet voor hier.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Vakantie![]()
Hey Bolkertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |