Heb ik weleens gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef Homijn het volgende:
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteek
Lekkerquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef Homijn het volgende:
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteek
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:29 schreef Homijn het volgende:
Volgens mij hebben sommigen van jullie een zonnesteek
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden isquote:
Zeker mooi geworden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden is
Kaboom
Zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Homijn het volgende:
Ander onderwerp: de schoonheid van langdurige stilte.
Jij snapt het.quote:
quote:
Niks mis meequote:
Ja is ook mooi, leuk en gezellig zo met die kleurtjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet veel maar ik bedoelde dat mijn slaapkamer mooi geworden is
Kaboom
Winterpeen.quote:
Dat verklaart een hoopquote:
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Homijn het volgende:
Ander onderwerp: de schoonheid van langdurige stilte.
Misschien zijn ze visionairs en zijn ze aan het voorsorteren op een nuclear winterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die UI van MooieTop6. De UI-politie vindt dat eigenlijk niet kunnen. Net als bij die Roze Vla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |