Heeft de kleine meid al op de schommel gezeten?quote:
Ergens in de bergplaats hihiquote:
Ik heb die van mij weer naar beneden gehaald. Nog niet aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ergens in de bergplaats hihi
Slaapkamer valt nog mee, raampje open
Jazeker, klappend en alquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de kleine meid al op de schommel gezeten?
Ja. Vond ze het leuk. Mooi hè om te zien.quote:
Een fatbike is best duur.quote:
Zo een hebben we er hier ook, youssef. Dik in de 40, met name dik, wat weer past bij de fiets, Nederlandstalife muziek waar de jeugd op lis gaat, altijd nylon temu of Shein gekleed..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:41 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier reed net zo'n randfiguur met een boombox ofzo op standje 36 door de straat
Dat dusquote:
Nektasje ook ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo een hebben we er hier ook, youssef. Dik in de 40, met name dik, wat weer past bij de fiets, Nederlandstalife muziek waar de jeugd op lis gaat, altijd nylon temu of Shein gekleed..
Over een jaartje of 16 komt je schoonzoon ook zo bij je langsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:49 schreef _UserName_ het volgende:
Gelukkig zijn dergelijke dingen nog geen zorgen voor nu
Neuh, die fatbikes is nu een hype, over 12-16 jaar zal er wel weer wat anders zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Over een jaartje of 16 komt je schoonzoon ook zo bij je langs
Dat type mensen is blijvendquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, die fatbikes is nu een hype, over 12-16 jaar zal er wel weer wat anders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |