abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:02 #102
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898229
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
JA , zou jij snel aan het werk komen ,met zulke voorwaarden ??
nu hebben ze thuis ook geen werk dus
Ik wel ja. Het zit wat minder in mijn aard om permanent aan het staatsinfuus te liggen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:33:12 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik wel ja. Het zit wat minder in mijn aard om permanent aan het staatsinfuus te liggen.
quote:
Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.
nee maar met een beperking van 24 weken dan is er niet veel werk te doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:41:14 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898340
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
nee maar met een beperking van 24 weken dan is er niet veel werk te doen
Er staan meer dan 350.000 vacatures open.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:42:30 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er staan meer dan 350.000 vacatures open.
gek he

quote:
Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:50:16 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gek he
[..]

Ja, so what? Dat is bijna 20 uur per week.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:55:27 #107
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898437
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, so what? Dat is bijna 20 uur per week.
24 weken is 20 uur per week?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:11:57 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
24 weken is 20 uur per week?
Ook wordt de zogenoemde ‘24-weken-eis’ uit de regels geschrapt. Asielzoekers mochten maar 24 weken werken per periode van 52 weken. In 2023 oordeelde de rechter dat dit niet mocht en sindsdien past het UWV deze eis al niet meer toe.

https://www.rijksoverheid(...)eken-per-jaar-werken
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:20:14 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ook wordt de zogenoemde ‘24-weken-eis’ uit de regels geschrapt. Asielzoekers mochten maar 24 weken werken per periode van 52 weken. In 2023 oordeelde de rechter dat dit niet mocht en sindsdien past het UWV deze eis al niet meer toe.

https://www.rijksoverheid(...)eken-per-jaar-werken
nou dat is een vooruitgang
1
voorheen mocht men in het geheel niet werken terwijl 90% hierheen komt voor werk ook uit veilige landen ,de rest is van de gezinshereniging als vriendin of vriend
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220899363


'Rechters verwerpen asielbesluiten wegens mogelijk AI-gebruik' https://fd.nl/samenleving(...)utm_term=app-android
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:32:24 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220900043
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220900252
Jeetje, moslims bij elkaar op een voor hen belangrijke dag. We zijn hier weer iets op het spoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:19:14 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220900256
quote:
13s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

[ twitter ]
Ik vind dit niet heel interessant in de context van dit topic, eigenlijk. Het gros is geen asielzoeker of ooit geweest.
pi_220900595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit niet heel interessant in de context van dit topic, eigenlijk. Het gros is geen asielzoeker of ooit geweest.
Heeft hier weinig mee te maken ja. Alleen 3e wereldtoestanden taferelen, maar dat staat hier los van.

Met zijn allen op een voetbalveld gaan knielen :') :') 1730 belde.
pi_220900843
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:34 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]

'Rechters verwerpen asielbesluiten wegens mogelijk AI-gebruik' https://fd.nl/samenleving(...)utm_term=app-android
Wat een onzin zeg. Hoe moet je nou bewijzen dat iets niet gebruikt is? Rechters... Ook weer dat gelul over algoritmes, wat niemand in de media lijkt te begrijpen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:48:03 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220901110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Jeetje, moslims bij elkaar op een voor hen belangrijke dag. We zijn hier weer iets op het spoor.
Volgens mij is er niemand die stelt dat we 'iets op het spoor' zouden zijn. Er wordt simpel gewezen op de Islamisering als effect van migratie.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind dit niet heel interessant in de context van dit topic, eigenlijk. Het gros is geen asielzoeker of ooit geweest.
Op basis waarvan baseer je het laatste? Het merendeel is hier toch ooit binnen gekomen of is een nakomeling van mensen die dit zijn. En gezien de migratie vanuit (Arabische en) Islamitische landen, laten dit soort beelden dus zien wat migratie uit zulke landen voor gevolgen heeft. Dit soort religieuze en culturele uitingen, stroken niet met de Westerse cultuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:55:49 #117
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220901180
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand die stelt dat we 'iets op het spoor' zouden zijn. Er wordt simpel gewezen op de Islamisering als effect van migratie.
[..]
Op basis waarvan baseer je het laatste? Het merendeel is hier toch ooit binnen gekomen of is een nakomeling van mensen die dit zijn[/b]. En gezien de migratie vanuit (Arabische en) Islamitische landen, laten dit soort beelden dus zien wat migratie uit zulke landen voor gevolgen heeft. Dit soort religieuze en culturele uitingen, stroken niet met de Westerse cultuur.
Statistisch gezien lijkt me dat het grootste deel uit voormalige gastarbeiders en hun nakomelingen voortkomt en niet uit asielzoekers.
pi_220901194
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand die stelt dat we 'iets op het spoor' zouden zijn.
Onjuist, ik stel dat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:02:11 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220901220
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Statistisch gezien lijkt me dat het grootste deel uit voormalige gastarbeiders en hun nakomelingen voortkomt en niet uit asielzoekers.
Die gastarbeiders waren er niet veel. Rond het stopzetten van de werving waren dat er ongeveer 80.000. Van die 80.000 kom je niet een paar decennia later ineens bij ongeveer anderhalf miljoen moslims.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:17:29 #120
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220901349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:53 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft hier weinig mee te maken ja. Alleen 3e wereldtoestanden taferelen, maar dat staat hier los van.

Met zijn allen op een voetbalveld gaan knielen :') :') 1730 belde.
Dat zou voor Europeanen in 1730 al bijzonder ouderwets zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:07:03 #121
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220902262
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:13 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Liever dan dat die kanslozen hier heen komen.
Criminele activiteiten en het sociale vangnet leegroven is enige wat ze komen doen.

Maar liefst gewoon boten opvangen en terug zetten in Afrika doei.
Met andere woorden, je bent extreemrechts, per definitie. Leuk ook dat Xenofobie zo in is tegenwoordig. Voor de zkeerheid, ik vind ook dat niet iedereen kan blijven en dat men meer moeite moet doen om de procedueres sneller te laten gaan. En ja, als een rechter hefet gezegd dat iemand weg moet, moet ie ook weg. Maar als we niet samenwerken met andere landen en dan het neerschieten van mensen op zee of aan de kust ook nog eens gaan goed praten, dan moet je ook niet gaan zeuren als je straks ook onder de mensen hoort die zogenaamd 'het Nederlands paspoort niet waardig zijn, omdat een sommige mensen je een eikel vinden'. Wedden dat je dan ook graag wil dat dingen humaan verlopen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:08:15 #122
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220902270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Jeetje, moslims bij elkaar op een voor hen belangrijke dag. We zijn hier weer iets op het spoor.
Howard eet blijkbaar vegetarisch met kerst.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:13:01 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220902293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:53 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft hier weinig mee te maken ja. Alleen 3e wereldtoestanden taferelen, maar dat staat hier los van.

Met zijn allen op een voetbalveld gaan knielen :') :') 1730 belde.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. Hoe moet je nou bewijzen dat iets niet gebruikt is? Rechters... Ook weer dat gelul over algoritmes, wat niemand in de media lijkt te begrijpen.
Zie wel weer dat jullie echt geen ene fuck geven om de eerlijkheid van de rechtstaat, als het om mensen gaat die je niet zo leuk vindt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 28 mei 2026 @ 02:42:39 #124
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220902703
zouden ze eigenlijk terug moeten kunnen sturen maar of dat help is maar zeer de vraag

ze zijn in Nederland dol op Syriërs
quote:
Levenslang voor IS-aanhanger (24) die tiener (14) doodstak in Oostenrijk
Villach- Een 24-jarige IS-aanhanger die vorig jaar een aanslag pleegde in Oostenrijk is veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf.

Hij stak in de zuidelijke plaats Villach een 14-jarige jongen dood en verwondde vijf anderen.
23:33 uur | 27 mei 2026

De veroordeelde, een Koerdisch-Syrische vluchteling, bekende eerder al dat hij de aanslag had gepleegd en dat hij trouw had gezworen aan Islamitische Staat (IS).

Toen de rechter hem vroeg of hij het opnieuw zou doen, knikte hij instemmend.
De aanklagers spraken van „bliksemradicalisatie” via TikTok.
Naar verluidt waren ook familieleden verbaasd dat hij zo geradicaliseerd was.

De man is veroordeeld voor moord, vijfvoudige poging tot moord en terrorisme. Hij is niet van plan in beroep te gaan.
Syriër voorkomt grotere ramp en rijdt in op steker in Villach maar wordt aangezien voor dader: ’Ze gingen op me los’

Het vonnis komt op het moment dat in Oostenrijk ook een andere terreurzaak speelt. Donderdag doet de rechter naar verwachting uitspraak over de man die ervan wordt verdacht een aanslag te hebben beraamd bij een optreden van Taylor Swift in Wenen.
ambtenaren sukkels ,
nou zoek dan maar weer een schooltje op vlak bij kinderen , of een voetbalveld van een dames team
Of toch gewoon een weiland gebruiken
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 03:00:06 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220902969
Altijd veel feel good in asieldiscussies
_O_
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:19:54 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220903432
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die gastarbeiders waren er niet veel. Rond het stopzetten van de werving waren dat er ongeveer 80.000. Van die 80.000 kom je niet een paar decennia later ineens bij ongeveer anderhalf miljoen moslims.
Jawel, ongeveer 1 op de 4 moslims in Nederland is hier niet als gastarbeider, nazaat daarvan of huwelijkskandidaat voor eentje dus samenhangend met de gastarbeiders. Dus niet als asielzoeker.
pi_220903672
Hoewel Nederland al te kampen had met problemen rond gastarbeiders, hun kinderen en figuren uit de Antillen. Krijgt Nederland er nu honderdduizenden zwarte Afrikanen bij die óók voor overlast zorgen. Dit kan zo niet langer.
Wanneer de zon even schijnt ziet het strand van Scheveningen helemaal zwart. Dit is niet normaal. En als het nog prettige mensen waren dan zouden we er misschien anders tegenaan kijken. Maar in de praktijk veroorzaken deze figuren voornamelijk voor heel veel overlast waar je ze ook tegenkomt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:52:11 #128
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220903686
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd veel feel good in asieldiscussies
_O_
waarom niet een asiel bouwen op Polder Rijnenburg, de woningbouw daar is door PRO uitgesteld tot 2035 , dus tijd zat en ruimte genoeg ,heeft geen mens last van

Waarom kleine dorpjes pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld af te pakken voor moslims ?
Wie verzint zoiets ?/

quote:
IJFC stapt naar rechter om opvang op veld te voorkomen
wo 27 mei 2026, 20:36 Nieuws

IJsselstein - Voetbalclub IJFC blijft van mening dat het aangewezen voetbalveld geen geschikte locatie is voor een noodopvang voor vluchtelingen in IJsselstein.

De voetbalclub heeft daarom op woensdagochtend laten weten het niet eens te zijn met de start van de bouwwerkzaamheden voor de opvang en stapt naar de rechter.

Er zijn volgens IJFC nog geen duidelijke afspraken vastgelegd over de voorwaarden voor het gebruik van het veld.

Via de bewonersbrief van de gemeente vernam IJFC echter dat er gestart zal worden met de voorbereidende werkzaamheden voor de tijdelijke noodopvang op veld 2 van IJFC

'Als bestuur zijn wij verbaasd en teleurgesteld over deze stap.
Op dit moment zijn er namelijk nog geen duidelijke en volledige afspraken vastgelegd tussen de gemeente en IJFC over onder andere de voorwaarden, gevolgen, herstelwerkzaamheden en verantwoordelijkheden rondom het gebruik van ons veld', aldus IJFC.

.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 10:27:45 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220903706
De asieldiscussie in België.

twitter

quote:
Cynically, even the judge that convicted me admits as much by writing in his verdict: “Even if all of the statements made by Van Langenhove are based on scientific evidence and statistics, it makes no difference to the criminal intent. Van Langenhove is not charged with spreading false information. He is charged with presenting facts in a way that incites hatred against persons on the grounds of one or more of the protected criteria in the Anti-Racism Law.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:36:35 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905539
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905602
quote:
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:26 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220906674
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Doet me denken aan Michael Panhuis die weigerde zijn medisch dossier te delen met de tbs-kliniek en toen vrijheden kreeg zodat hij Anne Faber kon vermoorden.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:07:26 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220906700
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Dit land bestaat alleen nog maar uit regeltjes die op papier heel leuk klinken maar die in de praktijk echt letterlijk zo'n beetje alles in de weg staan.
pi_220906922
quote:
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:47:08 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906934
Gezellig samen vieren dat er net weer 4 mensen geallah-akbarred zijn in Zwitserland O+.

Make it stop :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220906941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
pi_220906961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
Dat gelooft niemand en jij zelf ook niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:54:15 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
Behalve als ze een CEO doodschieten, dan is het volksheld #1.

Om 1 van de tienduizenden voorbeelden te noemen. De "anders komt zijn verblijfsvergunning in gevaar" zaken even buiten schot te laten :').

Links geilt op daders, slachtoffers kunnen de tering krijgen, waren vast toch rassiesten ofzo :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220907011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:53 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Dat gelooft niemand en jij zelf ook niet.
Dan moet je links Nederland maar eens wapens geven, zodat ze daders kunnen aanhouden via een burgerarrest.
pi_220907058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:04 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan moet je links Nederland maar eens wapens geven, zodat ze daders kunnen aanhouden via een burgerarrest.
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:33:11 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
Wat een zieke bagger.
Ik heb niemand van links horen zeggen dat ze die moordende asielzoeker een lieverd vinden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:16 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
Waarom zet jij links Nederland toch in de criminele hoek? Een dader krijgt echt geen cent van links Nederland en als links Nederland wapens zou hebben dan hadden die daders vaker last van een burgerarrest.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:39:13 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907183
quote:
13s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

[ twitter ]
Er is in NL elke dag een bloedfeest.
Er worden bijna twee miljoen dieren dagelijks geslacht. En leven meestal onder erbarmelijke toestanden.

Goed een vegetariër of vegan, mag dit veroordelen. Iemand anders, hou je bek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:42:54 #145
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907202
Twee maanden 8)7 8)7 8)7 _O- :W
waarom niet gewoon 48 uur

Pak toch een zwik weilanden zeg stelletje keutels

https://www.rtvutrecht.nl(...)55o62YW5pV0pniu-JDhw




quote:
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
-O- :W 8)7 8)7

welkom in mijn koelkast welkom op mijn bankrekening , ik ben toch mesjokke
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:48:20 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
Twee maanden 8)7 8)7 8)7 _O- :W
waarom niet gewoon 48 uur

Pak toch een zwik weilanden zeg stelletje keutels

https://www.rtvutrecht.nl(...)55o62YW5pV0pniu-JDhw

[ afbeelding ]
[..]
-O- :W 8)7 8)7

welkom in mijn koelkast welkom op mijn bankrekening , ik ben toch mesjokke
Mooie tijdelijke oplossing zou ik zeggen.
Ook fijn dat mensen in die gemeente zich meteen hebben aangeboden om te helpen.

Dan gaan de mensen die claimen dat er geen draagvlak is weer eens op hun bek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:15 #147
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mooie tijdelijke oplossing zou ik zeggen.
Ook fijn dat mensen in die gemeente zich meteen hebben aangeboden om te helpen.

Dan gaan de mensen die claimen dat er geen draagvlak is weer eens op hun bek.
hallo met de regering, wilt u meewerken aan een noodopvang programma , ja hoor , zeg is 3 nachtjes voldoende ??

Ja prima , iedere nacht is er een he

_O- _O- _O- _O-
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:59:58 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hallo met de regering, wilt u meewerken aan een noodopvang programma , ja hoor , zeg is 3 nachtjes voldoende ??

Ja prima , iedere nacht is er een he

_O- _O- _O- _O-
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:02:50 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 18:34:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220907578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:00:32 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907617
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:02:13 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.

waarvoor , ze mogen niet werken, hebben geen huis en kunnen niets, als kleine verslaafde hoerejongen op straat bedoel je
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
jij hebt liever een 500.000 zwarte pinguïns om jou te vervangen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 19:19:58 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:44 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
:')
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 19:06:47 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Nog meer?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nog meer?
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:37:52 #156
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220907908
twitter
twitter
Amnesty laat zich ook weer van hun neutrale kant zien.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220907956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
Het werk dat de daders zelf niet willen doen.
pi_220908164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
pi_220908186
Vakman pur sang
pi_220908188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor?
We hebben meer mensen nodig om het werk te doen dat de daders niet willen doen.
pi_220908192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:10 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:56 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908210
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
recreatiegebied !
goed plan, ga ik ijs verkopen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 20:36:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Met armoedzaaiers heb je natuurlijk geen groei :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:06 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Sommige Marokkanen zijn inderdaad in de steek gelaten.
Zelf heb ik nooit last gehad van Antillianen, maar dat is maar mijn ervaring.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.

En nofi, daar hebben we andere vormen van migratie van nodig. Geen laag of niet opgeleide mensen die enkel hun gezin willen laten overkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 20:03:59 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:49 #167
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
nee daaar hebben we humanoids voor

geen mensen meer ,scheelt ook woningbouw
ik ga er 3 in de schuur zetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
recreatiegebied !1

goed plan
ga ik ijs verkopen
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:03:37 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.
Wat bedoel je met dat laatste?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:04:06 #170
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
humanoids doen niet aan religie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:06:50 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Klopt, maar dan zal er ergens anders op de rem moeten worden getrapt.
pi_220908412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:33:34 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908507
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
aan de ouderen ligt het niet, mijn broer (80) ziet heel soms een WMO iemand tien minuten , maar hij vermoed dat er wel fors gedeclareerd wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Dat is geen groei he, dat is bijplaatsing. Om te groeien zullen we ze moeten opeten. Werkgevers willen graag meer goedkoop personeelsaanbod en zeggen dat ze mensen nodig hebben, vervolgens maken politici ervan dat het land die mensen nodig zou hebben. Je bent weer in neoliberale praatjes getrapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220908578
https://www.nu.nl/asielcr(...)sen-is-inhumaan.html

De normaal linkse reaguurders zijn er zelfs klaar mee.
Dit gaat de goede kant op met de publieke tendens!

quote:
Ik vind het gesleep met asielzoekers zo inhumaan.
Ik heb een betere oplossing bedacht: gewoon deuren dicht en bordje "gesloten" erop.
Duurt 1 week.... en dan is het stil.
Probleem opgelost!
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:49:23 #178
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220908654
twitter

twitter
twitter

Geertjuh

Flinke opkomst wel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Regilio_ op 28-05-2026 21:05:06 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:06:02 #179
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909029
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)sen-is-inhumaan.html

De normaal linkse reaguurders zijn er zelfs klaar mee.
Dit gaat de goede kant op met de publieke tendens!
[..]

geen barmhartige koppen soep meer dan ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:10:51 #180
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met andere woorden, je bent extreemrechts, per definitie. Leuk ook dat Xenofobie zo in is tegenwoordig. Voor de zkeerheid, ik vind ook dat niet iedereen kan blijven en dat men meer moeite moet doen om de procedueres sneller te laten gaan. En ja, als een rechter hefet gezegd dat iemand weg moet, moet ie ook weg. Maar als we niet samenwerken met andere landen en dan het neerschieten van mensen op zee of aan de kust ook nog eens gaan goed praten, dan moet je ook niet gaan zeuren als je straks ook onder de mensen hoort die zogenaamd 'het Nederlands paspoort niet waardig zijn, omdat een sommige mensen je een eikel vinden'. Wedden dat je dan ook graag wil dat dingen humaan verlopen?
:')
Linkse jankbal
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:17:51 #181
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909073
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Die hartchirurgen hoeven enkel hun diploma te laten zien.

Oh wacht hebben ze ook niet.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:25:00 #182
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909121
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:07:49 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Ja hoe zieliger hoe beter, gehandicapte homos heeft men het liefst, dat er niet een iets kan of weet, dat dondert niet
de asielindustrie heeft er goed betaald werk aan

quote:
Hoe lang blijft de noodopvang?
De opvangperiode zal maximaal zes maanden zijn, volgens de afspraak van de gemeente en het COA.
De noodopvang staat er vanaf ongeveer 1 juli tot 31 december.
Een maand later moet alles opgeruimd zijn.

De planning is dat het voetbalveld dan zo snel mogelijk weer bespeelbaar is.
"Mensen willen 100 procent zekerheid dat het zes maanden duurt en geen dag langer", zei burgemeester Ester Weststeijn in een informatiebijeenkomst vorige week.
"Daar willen we ons aan houden want afspraak is afspraak."
Er zijn alleen ook voorbeelden van noodopvanglocaties waar de einddatum is verstreken, maar er nog geen nieuwe plek voor de mensen is gevonden. "
Dan komt het COA in een lastig parket, want waar moeten die mensen heen?"
Het is duidelijk dat het voetbalveld hierna niet opnieuw locatie wordt voor een noodopvang. "

Dus als het COA dan weer zegt dat we vluchtelingen moeten opvangen, dan doen we dat niet meer op deze locatie", aldus asielwethouder Edwin Tas tijdens dezelfde avond.
Hoe komt de noodopvang eruit te zien?
De mensen gaan slapen in tijdelijke woonunits die in verschillende rijen op het voetbalveld worden geplaatst.
Het gaat om zes gebouwen die, volgens de schets, iets meer dan een half voetbalveld in beslag nemen.
En zwakke buurten worden geplaagd met een opvang voor statushouders, het kan de politiek niets schelen
Helemaal niks

quote:
Komst nood-azc in sociaal zwakke buurt Apeldoorn ontzet bewoners

Crisisopvang vaker in wijken die het al moeilijk hebben; '
De bewoners zijn niet onwelwillend, echt niet.
Maar de rek is er uit'
Veel nood-azc's verschijnen geregeld in wijken of dorpen die het al niet makkelijk hebben.

Groepen asielzoekers komen terecht op plekken die worden gekenmerkt door armoede, werkloosheid en criminaliteit.

Zoals in Apeldoorn: ,,In één keer 240 asielzoekers erbij.
Van deze buurt wordt veel te veel gevraagd."
Koen van EijkAlgemeen verslaggever1 uur geleden

De wijk Dreven maakt niet bepaald een welvarende indruk.
Flats die betere tijden hebben gekend tekenen het straatbeeld.
Sociale woningen waar regelmatig wat aan de hand is.
Statushouders, jongeren, alleenstaande moeders en ouderen wonen dwars door elkaar.

Tegenover de buurt is het azc gepland.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2026 13:55:54 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:54:28 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912331
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Zeer inhoudelijke reactie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220912346
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:06:37 #186
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeer inhoudelijke reactie.
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:12:54 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:22 #188
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:25:31 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:08:08 #190
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:14:32 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:

quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:25:20 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220913073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:
[..]
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220913419
De linksmens zal pas overwegen partijen rechts van de VVD te stemmen als het al te laat is. Net zoals te weinig mensen in het verleden op de CD van Janmaat hebben gestemd, die kwamen voor zover ik weet nooit boven de 2 zetels uit.

maw: we are fucked
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:28:34 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:42:03 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220914077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:21 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:56:17 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220914214
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:01:20 #198
3542 Gia
User under construction
pi_220914254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:21:06 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:22:00 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:23:56 #201
3542 Gia
User under construction
pi_220914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
pi_220914516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')