Omdat we meer mensen nodig hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
waarvoor , ze mogen niet werken, hebben geen huis en kunnen niets, als kleine verslaafde hoerejongen op straat bedoel jequote:Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
jij hebt liever een 500.000 zwarte pinguïns om jou te vervangenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Nog meer?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het werk dat de daders zelf niet willen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijvenquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten![]()
![]()
op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan
Om te kunnen blijven groeien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
recreatiegebied !quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven
Met armoedzaaiers heb je natuurlijk geen groeiquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Sommige Marokkanen zijn inderdaad in de steek gelaten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
nee daaar hebben we humanoids voorquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel hallal zijnquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
recreatiegebied !1
goed plan
ga ik ijs verkopen
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.
humanoids doen niet aan religiequote:
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.quote:
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
Klopt, maar dan zal er ergens anders op de rem moeten worden getrapt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
aan de ouderen ligt het niet, mijn broer (80) ziet heel soms een WMO iemand tien minuten , maar hij vermoed dat er wel fors gedeclareerd wordtquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |