abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:00:32 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907617
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:02:13 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.

waarvoor , ze mogen niet werken, hebben geen huis en kunnen niets, als kleine verslaafde hoerejongen op straat bedoel je
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
jij hebt liever een 500.000 zwarte pinguïns om jou te vervangen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 19:19:58 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:44 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
:')
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 19:06:47 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Nog meer?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nog meer?
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:37:52 #156
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220907908
twitter
twitter
Amnesty laat zich ook weer van hun neutrale kant zien.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220907956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
Het werk dat de daders zelf niet willen doen.
pi_220908164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
pi_220908186
Vakman pur sang
pi_220908188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor?
We hebben meer mensen nodig om het werk te doen dat de daders niet willen doen.
pi_220908192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:10 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:56 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908210
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
recreatiegebied !
goed plan, ga ik ijs verkopen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 20:36:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Met armoedzaaiers heb je natuurlijk geen groei :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:06 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Sommige Marokkanen zijn inderdaad in de steek gelaten.
Zelf heb ik nooit last gehad van Antillianen, maar dat is maar mijn ervaring.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.

En nofi, daar hebben we andere vormen van migratie van nodig. Geen laag of niet opgeleide mensen die enkel hun gezin willen laten overkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 20:03:59 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:49 #167
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
nee daaar hebben we humanoids voor

geen mensen meer ,scheelt ook woningbouw
ik ga er 3 in de schuur zetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
recreatiegebied !1

goed plan
ga ik ijs verkopen
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:03:37 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.
Wat bedoel je met dat laatste?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:04:06 #170
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
humanoids doen niet aan religie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:06:50 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Klopt, maar dan zal er ergens anders op de rem moeten worden getrapt.
pi_220908412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:33:34 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908507
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
aan de ouderen ligt het niet, mijn broer (80) ziet heel soms een WMO iemand tien minuten , maar hij vermoed dat er wel fors gedeclareerd wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')