abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:19:54 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220903432
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die gastarbeiders waren er niet veel. Rond het stopzetten van de werving waren dat er ongeveer 80.000. Van die 80.000 kom je niet een paar decennia later ineens bij ongeveer anderhalf miljoen moslims.
Jawel, ongeveer 1 op de 4 moslims in Nederland is hier niet als gastarbeider, nazaat daarvan of huwelijkskandidaat voor eentje dus samenhangend met de gastarbeiders. Dus niet als asielzoeker.
pi_220903672
Hoewel Nederland al te kampen had met problemen rond gastarbeiders, hun kinderen en figuren uit de Antillen. Krijgt Nederland er nu honderdduizenden zwarte Afrikanen bij die óók voor overlast zorgen. Dit kan zo niet langer.
Wanneer de zon even schijnt ziet het strand van Scheveningen helemaal zwart. Dit is niet normaal. En als het nog prettige mensen waren dan zouden we er misschien anders tegenaan kijken. Maar in de praktijk veroorzaken deze figuren voornamelijk voor heel veel overlast waar je ze ook tegenkomt.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:52:11 #128
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220903686
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd veel feel good in asieldiscussies
_O_
waarom niet een asiel bouwen op Polder Rijnenburg, de woningbouw daar is door PRO uitgesteld tot 2035 , dus tijd zat en ruimte genoeg ,heeft geen mens last van

Waarom kleine dorpjes pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld af te pakken voor moslims ?
Wie verzint zoiets ?/

quote:
IJFC stapt naar rechter om opvang op veld te voorkomen
wo 27 mei 2026, 20:36 Nieuws

IJsselstein - Voetbalclub IJFC blijft van mening dat het aangewezen voetbalveld geen geschikte locatie is voor een noodopvang voor vluchtelingen in IJsselstein.

De voetbalclub heeft daarom op woensdagochtend laten weten het niet eens te zijn met de start van de bouwwerkzaamheden voor de opvang en stapt naar de rechter.

Er zijn volgens IJFC nog geen duidelijke afspraken vastgelegd over de voorwaarden voor het gebruik van het veld.

Via de bewonersbrief van de gemeente vernam IJFC echter dat er gestart zal worden met de voorbereidende werkzaamheden voor de tijdelijke noodopvang op veld 2 van IJFC

'Als bestuur zijn wij verbaasd en teleurgesteld over deze stap.
Op dit moment zijn er namelijk nog geen duidelijke en volledige afspraken vastgelegd tussen de gemeente en IJFC over onder andere de voorwaarden, gevolgen, herstelwerkzaamheden en verantwoordelijkheden rondom het gebruik van ons veld', aldus IJFC.

.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 10:27:45 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220903706
De asieldiscussie in België.

twitter

quote:
Cynically, even the judge that convicted me admits as much by writing in his verdict: “Even if all of the statements made by Van Langenhove are based on scientific evidence and statistics, it makes no difference to the criminal intent. Van Langenhove is not charged with spreading false information. He is charged with presenting facts in a way that incites hatred against persons on the grounds of one or more of the protected criteria in the Anti-Racism Law.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 13:36:35 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220905539
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220905602
quote:
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:03:26 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220906674
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Doet me denken aan Michael Panhuis die weigerde zijn medisch dossier te delen met de tbs-kliniek en toen vrijheden kreeg zodat hij Anne Faber kon vermoorden.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:07:26 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220906700
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Dit land bestaat alleen nog maar uit regeltjes die op papier heel leuk klinken maar die in de praktijk echt letterlijk zo'n beetje alles in de weg staan.
pi_220906922
quote:
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:47:08 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906934
Gezellig samen vieren dat er net weer 4 mensen geallah-akbarred zijn in Zwitserland O+.

Make it stop :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220906941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
pi_220906961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
Dat gelooft niemand en jij zelf ook niet.
  donderdag 28 mei 2026 @ 16:54:15 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220906964
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:49 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor de zoveelste maal, daders zijn niet welkom bij links Nederland.
Behalve als ze een CEO doodschieten, dan is het volksheld #1.

Om 1 van de tienduizenden voorbeelden te noemen. De "anders komt zijn verblijfsvergunning in gevaar" zaken even buiten schot te laten :').

Links geilt op daders, slachtoffers kunnen de tering krijgen, waren vast toch rassiesten ofzo :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220907011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:53 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Dat gelooft niemand en jij zelf ook niet.
Dan moet je links Nederland maar eens wapens geven, zodat ze daders kunnen aanhouden via een burgerarrest.
pi_220907058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:04 schreef torentje het volgende:

[..]
Dan moet je links Nederland maar eens wapens geven, zodat ze daders kunnen aanhouden via een burgerarrest.
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:33:11 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:45 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Kon #Lisa maar levend mee dineren. Onee, ze werd verkracht en direkt vermoord door ene "chris jude". Een illegale lieverdje van links waar ze nu in alle talen over zwijgen.
Wat een zieke bagger.
Ik heb niemand van links horen zeggen dat ze die moordende asielzoeker een lieverd vinden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220907157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:16 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
Waarom zet jij links Nederland toch in de criminele hoek? Een dader krijgt echt geen cent van links Nederland en als links Nederland wapens zou hebben dan hadden die daders vaker last van een burgerarrest.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:39:13 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907183
quote:
13s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
'Er is geen Islamisering in Nederland' zo stellen sommigen.

[ twitter ]
Er is in NL elke dag een bloedfeest.
Er worden bijna twee miljoen dieren dagelijks geslacht. En leven meestal onder erbarmelijke toestanden.

Goed een vegetariër of vegan, mag dit veroordelen. Iemand anders, hou je bek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:42:54 #145
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907202
Twee maanden 8)7 8)7 8)7 _O- :W
waarom niet gewoon 48 uur

Pak toch een zwik weilanden zeg stelletje keutels

https://www.rtvutrecht.nl(...)55o62YW5pV0pniu-JDhw




quote:
Je bedoelt spandoeken met "Welkom Welkom in mijn land"
-O- :W 8)7 8)7

welkom in mijn koelkast welkom op mijn bankrekening , ik ben toch mesjokke
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:48:20 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:42 schreef michaelmoore het volgende:
Twee maanden 8)7 8)7 8)7 _O- :W
waarom niet gewoon 48 uur

Pak toch een zwik weilanden zeg stelletje keutels

https://www.rtvutrecht.nl(...)55o62YW5pV0pniu-JDhw

[ afbeelding ]
[..]
-O- :W 8)7 8)7

welkom in mijn koelkast welkom op mijn bankrekening , ik ben toch mesjokke
Mooie tijdelijke oplossing zou ik zeggen.
Ook fijn dat mensen in die gemeente zich meteen hebben aangeboden om te helpen.

Dan gaan de mensen die claimen dat er geen draagvlak is weer eens op hun bek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:15 #147
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mooie tijdelijke oplossing zou ik zeggen.
Ook fijn dat mensen in die gemeente zich meteen hebben aangeboden om te helpen.

Dan gaan de mensen die claimen dat er geen draagvlak is weer eens op hun bek.
hallo met de regering, wilt u meewerken aan een noodopvang programma , ja hoor , zeg is 3 nachtjes voldoende ??

Ja prima , iedere nacht is er een he

_O- _O- _O- _O-
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:59:58 #148
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hallo met de regering, wilt u meewerken aan een noodopvang programma , ja hoor , zeg is 3 nachtjes voldoende ??

Ja prima , iedere nacht is er een he

_O- _O- _O- _O-
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:02:50 #149
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 18:34:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220907578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja klopt, op de lange termijn is dit bagger natuurlijk. Maar liever dat, dan dat ze op straat slapen.
Laat wel gewoon zien dat er meer grote azc's moet komen.

Door de jaren heen zijn ze steeds meer gaan dicht gooien. Nu blijkt dat de instroom weer wat hoger is, en gaan ze op rondvraag tour bij gemeentes. Dat is geen oplossing.
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')