abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:00:32 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220907617
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:51 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Waarom dan niet de instroom stop zetten?
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:02:13 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220907631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.

waarvoor , ze mogen niet werken, hebben geen huis en kunnen niets, als kleine verslaafde hoerejongen op straat bedoel je
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
jij hebt liever een 500.000 zwarte pinguïns om jou te vervangen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 19:19:58 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:03:44 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220907641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
:')
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 19:06:47 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220907658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Nog meer?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220907742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nog meer?
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:37:52 #156
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220907908
twitter
twitter
Amnesty laat zich ook weer van hun neutrale kant zien.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220907956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:20 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Wat gaan al die mensen hier doen dan?
Het werk dat de daders zelf niet willen doen.
pi_220908164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Omdat we meer mensen nodig hebben.
Of ben jij nu bezig om een paar kinderen te kweken? Ik heb daar geen zin in elk geval.
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
pi_220908186
Vakman pur sang
pi_220908188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor?
We hebben meer mensen nodig om het werk te doen dat de daders niet willen doen.
pi_220908192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
50% van Nederland is weiland , maar nee, gebruiken ze onze sport velden , de idioten 8-) :W

op een weiland kun je 1200 van die moslims kwijt met extra tent moskee erbij en dat mag 6 jaar blijven staan
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:10 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Mensen nodig hebben waarvoor? Om autochtonen lastig te vallen zeker. Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:01:56 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908210
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik vind dan wel dat ze het weiland moeten opspuiten met zand, zodat deze mensen in hun biotoop kunnen blijven :)
recreatiegebied !
goed plan, ga ik ijs verkopen

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2026 20:36:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908213
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Met armoedzaaiers heb je natuurlijk geen groei :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:06 #165
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
Hier hadden we toch al de antillianen en marokkanen voor?
Sommige Marokkanen zijn inderdaad in de steek gelaten.
Zelf heb ik nooit last gehad van Antillianen, maar dat is maar mijn ervaring.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.

En nofi, daar hebben we andere vormen van migratie van nodig. Geen laag of niet opgeleide mensen die enkel hun gezin willen laten overkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2026 20:03:59 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:02:49 #167
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
nee daaar hebben we humanoids voor

geen mensen meer ,scheelt ook woningbouw
ik ga er 3 in de schuur zetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
recreatiegebied !1

goed plan
ga ik ijs verkopen
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:03:37 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als een crackhoer op zoek naar de volgende groene cijfers terwijl we roofbouw plegen op alles wat Nederland Nederland maakt.
Wat bedoel je met dat laatste?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:04:06 #170
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Moet natuurlijk wel hallal zijn :X
humanoids doen niet aan religie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:06:50 #172
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220908269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ons hele sociale stelsel kraakt en piept. ggz, politie, justitie. En dat is nog los van zaken als water, energie en mobiliteit.
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220908286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Klopt, maar dan zal er ergens anders op de rem moeten worden getrapt.
pi_220908412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik zou daar eens wat geld naar toe schuiven ipv op te bezuinigen zoals de regering nu doet, en herhaaldelijk jaren terug is gedaan.
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:33:34 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220908507
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
aan de ouderen ligt het niet, mijn broer (80) ziet heel soms een WMO iemand tien minuten , maar hij vermoed dat er wel fors gedeclareerd wordt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220908510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te kunnen blijven groeien.
Meer werkenden, meer consumptie, meer stimulans voor de economie.
Dat is geen groei he, dat is bijplaatsing. Om te groeien zullen we ze moeten opeten. Werkgevers willen graag meer goedkoop personeelsaanbod en zeggen dat ze mensen nodig hebben, vervolgens maken politici ervan dat het land die mensen nodig zou hebben. Je bent weer in neoliberale praatjes getrapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220908578
https://www.nu.nl/asielcr(...)sen-is-inhumaan.html

De normaal linkse reaguurders zijn er zelfs klaar mee.
Dit gaat de goede kant op met de publieke tendens!

quote:
Ik vind het gesleep met asielzoekers zo inhumaan.
Ik heb een betere oplossing bedacht: gewoon deuren dicht en bordje "gesloten" erop.
Duurt 1 week.... en dan is het stil.
Probleem opgelost!
Vakman pur sang
  donderdag 28 mei 2026 @ 20:49:23 #178
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220908654
twitter

twitter
twitter

Geertjuh

Flinke opkomst wel.

[ Bericht 27% gewijzigd door Regilio_ op 28-05-2026 21:05:06 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:06:02 #179
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909029
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/asielcr(...)sen-is-inhumaan.html

De normaal linkse reaguurders zijn er zelfs klaar mee.
Dit gaat de goede kant op met de publieke tendens!
[..]

geen barmhartige koppen soep meer dan ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:10:51 #180
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met andere woorden, je bent extreemrechts, per definitie. Leuk ook dat Xenofobie zo in is tegenwoordig. Voor de zkeerheid, ik vind ook dat niet iedereen kan blijven en dat men meer moeite moet doen om de procedueres sneller te laten gaan. En ja, als een rechter hefet gezegd dat iemand weg moet, moet ie ook weg. Maar als we niet samenwerken met andere landen en dan het neerschieten van mensen op zee of aan de kust ook nog eens gaan goed praten, dan moet je ook niet gaan zeuren als je straks ook onder de mensen hoort die zogenaamd 'het Nederlands paspoort niet waardig zijn, omdat een sommige mensen je een eikel vinden'. Wedden dat je dan ook graag wil dat dingen humaan verlopen?
:')
Linkse jankbal
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:17:51 #181
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909073
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Die hartchirurgen hoeven enkel hun diploma te laten zien.

Oh wacht hebben ze ook niet.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:25:00 #182
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909121
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:07:49 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Ja hoe zieliger hoe beter, gehandicapte homos heeft men het liefst, dat er niet een iets kan of weet, dat dondert niet
de asielindustrie heeft er goed betaald werk aan

quote:
Hoe lang blijft de noodopvang?
De opvangperiode zal maximaal zes maanden zijn, volgens de afspraak van de gemeente en het COA.
De noodopvang staat er vanaf ongeveer 1 juli tot 31 december.
Een maand later moet alles opgeruimd zijn.

De planning is dat het voetbalveld dan zo snel mogelijk weer bespeelbaar is.
"Mensen willen 100 procent zekerheid dat het zes maanden duurt en geen dag langer", zei burgemeester Ester Weststeijn in een informatiebijeenkomst vorige week.
"Daar willen we ons aan houden want afspraak is afspraak."
Er zijn alleen ook voorbeelden van noodopvanglocaties waar de einddatum is verstreken, maar er nog geen nieuwe plek voor de mensen is gevonden. "
Dan komt het COA in een lastig parket, want waar moeten die mensen heen?"
Het is duidelijk dat het voetbalveld hierna niet opnieuw locatie wordt voor een noodopvang. "

Dus als het COA dan weer zegt dat we vluchtelingen moeten opvangen, dan doen we dat niet meer op deze locatie", aldus asielwethouder Edwin Tas tijdens dezelfde avond.
Hoe komt de noodopvang eruit te zien?
De mensen gaan slapen in tijdelijke woonunits die in verschillende rijen op het voetbalveld worden geplaatst.
Het gaat om zes gebouwen die, volgens de schets, iets meer dan een half voetbalveld in beslag nemen.
En zwakke buurten worden geplaagd met een opvang voor statushouders, het kan de politiek niets schelen
Helemaal niks

quote:
Komst nood-azc in sociaal zwakke buurt Apeldoorn ontzet bewoners

Crisisopvang vaker in wijken die het al moeilijk hebben; '
De bewoners zijn niet onwelwillend, echt niet.
Maar de rek is er uit'
Veel nood-azc's verschijnen geregeld in wijken of dorpen die het al niet makkelijk hebben.

Groepen asielzoekers komen terecht op plekken die worden gekenmerkt door armoede, werkloosheid en criminaliteit.

Zoals in Apeldoorn: ,,In één keer 240 asielzoekers erbij.
Van deze buurt wordt veel te veel gevraagd."
Koen van EijkAlgemeen verslaggever1 uur geleden

De wijk Dreven maakt niet bepaald een welvarende indruk.
Flats die betere tijden hebben gekend tekenen het straatbeeld.
Sociale woningen waar regelmatig wat aan de hand is.
Statushouders, jongeren, alleenstaande moeders en ouderen wonen dwars door elkaar.

Tegenover de buurt is het azc gepland.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2026 13:55:54 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:54:28 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912331
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Zeer inhoudelijke reactie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220912346
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:06:37 #186
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeer inhoudelijke reactie.
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:12:54 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:22 #188
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:25:31 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:08:08 #190
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:14:32 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:

quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:25:20 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220913073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:
[..]
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220913419
De linksmens zal pas overwegen partijen rechts van de VVD te stemmen als het al te laat is. Net zoals te weinig mensen in het verleden op de CD van Janmaat hebben gestemd, die kwamen voor zover ik weet nooit boven de 2 zetels uit.

maw: we are fucked
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:28:34 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:42:03 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220914077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:21 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:56:17 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220914214
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:01:20 #198
3542 Gia
User under construction
pi_220914254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:21:06 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:22:00 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')