abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:17:51 #181
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909073
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus we zijn nu al op het punt dat we niet eens mogen bekijken of we mogelijke terristen binnen halen, want privacy. Compleet bezopen.
Gaaf land.
Die hartchirurgen hoeven enkel hun diploma te laten zien.

Oh wacht hebben ze ook niet.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:25:00 #182
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220909121
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar wordt ook zeker niet op bezuinigd, de kosten van voorgaande departementen zijn de afgelopen 10 jaar geëxplodeerd.
Neem zorg en ggz bijvoorbeeld, miljarden extra elk jaar maar weer.
Onhoudbaar zo.
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 01:07:49 #183
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220909749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Ggz blijft stijgen omdat we alleen gestoorde importeren.
Ja hoe zieliger hoe beter, gehandicapte homos heeft men het liefst, dat er niet een iets kan of weet, dat dondert niet
de asielindustrie heeft er goed betaald werk aan

quote:
Hoe lang blijft de noodopvang?
De opvangperiode zal maximaal zes maanden zijn, volgens de afspraak van de gemeente en het COA.
De noodopvang staat er vanaf ongeveer 1 juli tot 31 december.
Een maand later moet alles opgeruimd zijn.

De planning is dat het voetbalveld dan zo snel mogelijk weer bespeelbaar is.
"Mensen willen 100 procent zekerheid dat het zes maanden duurt en geen dag langer", zei burgemeester Ester Weststeijn in een informatiebijeenkomst vorige week.
"Daar willen we ons aan houden want afspraak is afspraak."
Er zijn alleen ook voorbeelden van noodopvanglocaties waar de einddatum is verstreken, maar er nog geen nieuwe plek voor de mensen is gevonden. "
Dan komt het COA in een lastig parket, want waar moeten die mensen heen?"
Het is duidelijk dat het voetbalveld hierna niet opnieuw locatie wordt voor een noodopvang. "

Dus als het COA dan weer zegt dat we vluchtelingen moeten opvangen, dan doen we dat niet meer op deze locatie", aldus asielwethouder Edwin Tas tijdens dezelfde avond.
Hoe komt de noodopvang eruit te zien?
De mensen gaan slapen in tijdelijke woonunits die in verschillende rijen op het voetbalveld worden geplaatst.
Het gaat om zes gebouwen die, volgens de schets, iets meer dan een half voetbalveld in beslag nemen.
En zwakke buurten worden geplaagd met een opvang voor statushouders, het kan de politiek niets schelen
Helemaal niks

quote:
Komst nood-azc in sociaal zwakke buurt Apeldoorn ontzet bewoners

Crisisopvang vaker in wijken die het al moeilijk hebben; '
De bewoners zijn niet onwelwillend, echt niet.
Maar de rek is er uit'
Veel nood-azc's verschijnen geregeld in wijken of dorpen die het al niet makkelijk hebben.

Groepen asielzoekers komen terecht op plekken die worden gekenmerkt door armoede, werkloosheid en criminaliteit.

Zoals in Apeldoorn: ,,In één keer 240 asielzoekers erbij.
Van deze buurt wordt veel te veel gevraagd."
Koen van EijkAlgemeen verslaggever1 uur geleden

De wijk Dreven maakt niet bepaald een welvarende indruk.
Flats die betere tijden hebben gekend tekenen het straatbeeld.
Sociale woningen waar regelmatig wat aan de hand is.
Statushouders, jongeren, alleenstaande moeders en ouderen wonen dwars door elkaar.

Tegenover de buurt is het azc gepland.


[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2026 13:55:54 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:54:28 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912331
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Zeer inhoudelijke reactie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220912346
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:06:37 #186
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zeer inhoudelijke reactie.
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:12:54 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Als je met onzin als xenofobie, neerschieten van mensen op zee e.d. komt aanzetten moet je niet klagen als je daar dan ook een onzin reactie op krijgt. :D
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:22 #188
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Of je gaat er inhoudelijk op in, zoals een normaal mens.
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:25:31 #189
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220912644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ingaan op steeds weer de zelfde onzinnige opmerkingen gaat op den duur vervelen.
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:08:08 #190
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220912950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Niets onzinnigs aan. Raegeer er dan niet op.
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:14:32 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]
LOL dat doe jij immers ook ? :D
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:

quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:10 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
:')
Linkse jankbal
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:25:20 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220913073
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, ik kom met argumenten en onderbouw dat. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar de reactie was:
[..]
Ja, dat is nou niet van hetzelfde laken een pak. Of vind jij dit wel een onderbouwd argument?
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220913419
De linksmens zal pas overwegen partijen rechts van de VVD te stemmen als het al te laat is. Net zoals te weinig mensen in het verleden op de CD van Janmaat hebben gestemd, die kwamen voor zover ik weet nooit boven de 2 zetels uit.

maw: we are fucked
  vrijdag 29 mei 2026 @ 15:28:34 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220913475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 14:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee dat is gewoon een scheldwoord dat je imo best wel verdiende door over xenofobie te beginnen. Dat is onzin want de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen om van ons te profiteren heeft helemaal niks met xenofobie te maken.
En de opmerking over schieten is ook onzin. Niet dat ik uitsluit dat er wel eens geschoten is, maar dat komt heus niet aan de lopende band voor. Ik ben overgens van mening dat wij het recht hebben om onze grens te beschermen tegen de binnenkomst van ongewenste vreemdelingen.
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:42:03 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220914077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee dat komt niet aan de lopende band voor, als je het echt goed gelezen had, zie je dat ik het heb over 'waar het naartoe gaat'. De stroom gaat niet stoppen en als we de kustlanden allemaal de rug toe keren, dan geloof ik nooit dat het allemaal netjes gaat aflopen. Dan gaan vervolgens mensen online zeggen dat zo'n zwarte bladzijde noodzakelijk kwaad is en dáár heb ik het over. Zo'n menselijk drama moeten gaan voorkomen, dat wil niet meteen zeggen dat je ze allemaal een huis moet geven. Samenwerken met landen om de procedures sneller te laten gaan, zoek ook samenwerking met landen in de regio. Het een sluit het ander niet uit. Maar alleen alles gaan negeren, loopt uit in bloedvergieten.

Overigens beschrijf je in jouw comment de definitie van xenofobie. 'De pest hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier komen', dát is per definitie xenofobie. Nu kan je het misschien niet zo schelen dat het xenofobie is, maar je kan het per definitie niet ontkennen.
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:51:21 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nee, xenofobie is de pest hebben aan mensen uit andere werelddelen enkel omdat ze uit andere werelddelen komen zonder dat je een (goede) reden hebt om de pest aan ze te hebben.
Maar een hekel hebben aan mensen uit andere werelddelen die hier met een specifiek doel komen, namelijk om zich bij en aan ons te verrijken. Dat is IMO helemaal geen xenofobie eerder een kwestie van gezond verstand omdat je er niks voor voelt om je te laten plukken. Waarom zou je dat ook goed moeten vinden ?
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:56:17 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220914214
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:01:20 #198
3542 Gia
User under construction
pi_220914254
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:21:06 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:22:00 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220914491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Meid, ik haat geen mensen op afkomst, seksualiteit of huidskleur, maar ik heb wel de pest aan grote groepen asielzoekers die hierheen komen, op onze kosten leven, voorrang krijgen op woningen boven onze eigen mensen, en liefst iedereen willen onderwerpen aan hun achterlijke ideologie. Boeit me totaal niet waar ze vandaan komen, welke kleur ze hebben en met wie ze het bed delen.
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:23:56 #201
3542 Gia
User under construction
pi_220914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
pi_220914516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:25:14 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914522
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
Maar deed ie er iets tegen?

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:26:54 #204
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220915445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
En nu begin je ook nog over haten en racisme het kan niet op bij jou... :') Heb je nog meer van die standaard cliché opmerkingen ? :D
Hier gaan we het nooit over eens worden. Jij bent of gewoon naïef of jij wilt de realiteit niet zien of nog erger je bent aan het trollen. Maar door blijven drammen dat het om mensen van buiten Europa gaat waar wij niks mee te maken willen hebben want : vreemd. En niet hoe het echt is namelijk dat wij gewoon niet gebruikt willen worden door economische migranten.

En verder ben ik geen knul maar een oude vrouw. En heb ik ook familie van buiten Europa met o.a. bruine huidskleur. Strikt genomen ben ik een allochtoon. Je hoeft mij dus niks te vertellen over verschillende volkeren/huidskleuren en mensen uit verschillende werelddelen en de vooroordelen tussen die mensen. Daar heb ik ruime ervaring mee.
Het systeem hier wordt uitgebuit en de hele EU staat er bij en weet niet wat te doen. Dat is helaas het nadeel van wat ik beschaving noem. Geen verweer meer hebben tegen uitbuiting door minder beschaafde mensen om nog te zwijgen over regelrechte barbaren.

Het was me een genoegen ik ben klaar met je. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 30-05-2026 09:19:22 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220915615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
:')
Eh, nee dat zegt ze niet...
pi_220915632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Ja, maar waar je vandaan komt kan wel degelijk een diepe impact hebben op je psyche hebben en je ontwikkeling. Ik ben bijvoorbeeld absoluut tegen wat Israël de Palestijnen aandoet, maar om Palestijnen massaal naar Nederland te halen puur omdat ze zielig zijn lijkt me géén goed idee. Zij groeien daar op in een omgeving die wordt gevormd door haat en wantrouwen, en ze zien ons als bondgenoot van Israël. Je kunt dus maar beter problemen voorkomen dan genezen zeg maar.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:04:18 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:11:19 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220915833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
ik zou ook naar het beste land gaan dat ik kon bereiken , je kunt wel naar Griekenland of Bulgarije gaan maar daar is het minimumloon loon veel lager

Dan beter ff verder door naar Nederland
krijg je nog een kop soep ook van de linkse kerk


quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
dat wil ik ook wel beweren maar , ze kunnen moeilijk laten merken dat ze en goede opleiding hebben en op zoek zijn naar goed werk en willen emigreren
Maar hun diploma's zijn hier niets waard

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220915835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Nou, nou, dat is wel heel erg racistisch en/of xenofobisch.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')